Hop til indhold
FritidsQ

Smørrelse eller 'naturlig' glidecreme

Recommended Posts

Guest Axl Rose

Brug smags- og duftløs kokosolie i stedet og brug det som en del af agten. Det er fast i kold tilstand og smelter når det rammer huden. Skønt og piv frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 7 timer siden:

Brug smags- og duftløs kokosolie i stedet og brug det som en del af agten. Det er fast i kold tilstand og smelter når det rammer huden. Skønt og piv frækt.

Jeg har et par gange brugt kokos olie til massage og det er rigtigt godt. 

Skal lige vænne sig til at det er mere "livligt" at bruge. Men det er den rene vare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"better safe than sorry".... kondomer springer let hvis den rette smørelse ikke er til stede. Og det er da en dum chance at tage synes i ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Bananas - har sovet på det. Læst det igen, og vil gerne undskylde over for dig. Min humoristiske sans må have stået fuldstændig på nul. Sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det skal være helt op til pigen, om hun bruger glidecreme eller ej - Som sagt før er der stor forskel på pigers evne til at blive våde, og da det er dem der lægger krop til at vi kan blive tilfredsstillet, synes jeg det er helt iorden hvis en pige vurderer at nu er det altså tid til lidt kunstig smørelse for at "arbejdsdagen" kan være uden smerter for hende, samt den førnævnte risiko for ødelagt kondom.

Jeg var selv ude for en gang for mange år siden hos en glædespige i Vejle, at kondomet gik i stykker pga. pludselig tørhed i skeden. Vi opdagede det ikke før jeg trak mig ud, og det gjorde at vi fik en god snak bagefter, da hun og jeg godt lige ville have sikkerhed for at ingen af os fejlede noget. Jeg tænkte godt nok under akten at det var dog det bedste knald med kondom, jeg nogensinde havde prøvet. :-D:-D 

Jeg respekterer fuldt ud pigens valg, men har ikke været ude for at pigerne var tørre i starten af samlejet, da jeg altid slikker hende til mindst én orgasme først. ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
s#ren skrev, for 25 minutter siden:

Jeg respekterer fuldt ud pigens valg, men har ikke været ude for at pigerne var tørre i starten af samlejet, da jeg altid slikker hende til mindst én orgasme først. ;-)

neeemmmerlig....helt enig det er pigens valg, jeg plejer derimod at give 2 orgasmer inden der bliver kørt fut tog :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, Lige nu:

neeemmmerlig....helt enig det er pigens valg, jeg plejer derimod at give 2 orgasmer inden der bliver kørt fut tog :)

Hehe - Jeg har flere gange været ude for at pigen er ved at besvime, fordi hun glemmer at trække vejret mens den ene orgasme efter den anden holder hende i ekstasens favntag...Jeg fik én til at komme i fem minutter i streg engang, mmmhh aldrig har jeg drukket så mange lækre safter fra en pige før. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
s#ren skrev, for 2 minutter siden:

Hehe - Jeg har flere gange været ude for at pigen er ved at besvime, fordi hun glemmer at trække vejret mens den ene orgasme efter den anden holder hende i ekstasens favntag...Jeg fik én til at komme i fem minutter i streg engang, mmmhh aldrig har jeg drukket så mange lækre safter fra en pige før. :-)

mums...jaaaa det kan gå vildt for sig, har prøvet hvor pigen med sine negle rev hele min ryg til blods...hold fast det gjorde nas bagefter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 13 timer siden:

Ved anal har jeg, ved ikke lige om ordet oplevet er korrekt, det var jo det anale der var oplevelsen ;-), men ihvertfald blev der brugt glide creme og det var bare helt ok.

Ved almindelig samleje, i alle stillinger, der har jeg ikke "oplevet" nødvendigheden af glide creme, men jeg er også altid sammen med de søde lyserøde piger i længere tid, så der kan et godt forspil og en god tunge jo gøre, at den naturlige glide creme fremkommer, "oplever" jeg hver gang :-P

Men vil da også skrive, at hvis jeg en dag kommer ud for, at der skal bruges glide creme, så ingen problem i det fra min side. Det kan jo skyldes forkert kondom valg som @Mizz Skov refererer til eller noget tredie, det vigtige er jo at der er god tid og god kemi, så skal det nok blive en god oplevelse :-D

Ja, til det anale vil jeg også foretrække lidt hjælp, der er den naturlige smørrelse ikke helt på niveau med missen og med kondom er det ikke så fed en oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
FritidsQ skrev, for 2 minutter siden:

Ja, til det anale vil jeg også foretrække lidt hjælp, der er den naturlige smørrelse ikke helt på niveau med missen og med kondom er det ikke så fed en oplevelse :-)

selvfølgelig...for mit vedkommende foretrækker jeg brug af kondom ved enhver aktivitet i baggården :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvældet og TAK! 

Sikke mange gode input, tanker, vinkler, erfaringer og oplevelser I har delt. Fedt :-)

Mine øjne er åbnet og mere oplyst og nu må jeg se om jeg selv skulle få brug for det, når jeg for første gang skal prøve at have en 12 timers vagt. Skulle måske tilbyde anal som lidt aflastning :-)

Ha' en skøn søndag out there. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Hmm...  Jeg lider af tørhed.  Jeg kan være så liderlig at kroppen ryster og begæret ruller i kroppe.  Men lille Marlene Vil bare ikke blive våd. Jeg kom TEMMELIG tidligt i overgangsalderen og derfor må jeg ofte bruge glidecreme. Jeg vil jo heller ikke gå i stykker dernede. 

Derudover hader min mis bare gummi.  Men det er nødvendigt og sådan er dét. 

Jeg smører ivrigt også pikken ind i glidecreme inden gummi.  Det føles rart for ham også. 

Når jeg har fået min orgasmen ved penetrering.  Ja så kommer safterne. Og så er der selvfølgelig også det faktum at hvis jeg har haft flere besøg,  så er det altså ikke givet at jeg kan få flere orgasmer. 

Dermed ikke sagt at jeg ikke nyder akten. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 11 timer siden:

Brug smags- og duftløs kokosolie i stedet og brug det som en del af agten. Det er fast i kold tilstand og smelter når det rammer huden. Skønt og piv frækt.

Det er ikke ideelt at bruge olie, når der bruges latexkondomer, de går meget nemmere i stykker. 

Det må være træls at have et ego der er bundet op på hvor gode I er i sengen og dét at have brug for glidecreme derfor må være lige med manglende lyst, hos den pågældende kvinde. Der kan være så uendelig mange grunde, til at kvinden lider af tørre slimhinder. - Det kan også bare være, at hun ikke vil have et understel der brænder når hun er færdig med dagens vagt, efter at have været sammen med 10 mænd og derfor tillader sig at bruge lidt glidecreme hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 15 minutter siden:

Det er ikke ideelt at bruge olie, når der bruges latexkondomer, de går meget nemmere i stykker. 

Det må være træls at have et ego der er bundet op på hvor gode I er i sengen og dét at have brug for glidecreme derfor må være lige med manglende lyst, hos den pågældende kvinde. Der kan være så uendelig mange grunde, til at kvinden lider af tørre slimhinder. - Det kan også bare være, at hun ikke vil have et understel der brænder når hun er færdig med dagens vagt, efter at have været sammen med 10 mænd og derfor tillader sig at bruge lidt glidecreme hver gang.

sjovt nogle mænd ikke har fundet ud af at kvinder også er forskellige helt ok for mig når en pige trænger ekstra smørelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 1 time siden:

...Skulle måske tilbyde anal som lidt aflastning :-)

Haha.. Dén var ny.. anal som aflastning.. dvs. der er rabat hvis man leger med måsen, istedet for fjappen?.

Det er bare et hulens svineri med en hånd i bagdelen.. :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 22 minutter siden:

Haha.. Dén var ny.. anal som aflastning.. dvs. der er rabat hvis man leger med måsen, istedet for fjappen?.

Det er bare et hulens svineri med en hånd i bagdelen.. :P

KF.

Det var nu super egoistisk tænkt ;-) Måsen er ikke ubetinget behageligt, så der skal lidt bonus til :-) Men tror min mis vil nyde en lang og fræk dag ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle piger kan opleve at tørre ud og har de endnu ikke oplevet det, er det fordi de ikke har haft sex længe nok :P

anyways, der skal en del til at jeg "tørre ud", men det betyder intet ift. om jeg er tændt eller ej,
jeg har primært oplevet det sammen med kæresten, hvis vi har været igang i mange (mange!) timer.

Jeg bruger ikke glidecreme, fortrækker (mit eget) spyt. 

 

Og som IV skriver, bør man aldrig bruge olie som glidecreme, det ødelægger kondomerne. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Ida sunshine skrev, for 22 minutter siden:

Alle piger kan opleve at tørre ud og har de endnu ikke oplevet det, er det fordi de ikke har haft sex længe nok :P

anyways, der skal en del til at jeg "tørre ud", men det betyder intet ift. om jeg er tændt eller ej,
jeg har primært oplevet det sammen med kæresten, hvis vi har været igang i mange (mange!) timer.

Jeg bruger ikke glidecreme, fortrækker (mit eget) spyt. 

 

Og som IV skriver, bør man aldrig bruge olie som glidecreme, det ødelægger kondomerne. 
 

hmmmm...hva mener du her i hvilken tidshorisont tænker du på ???? aldersmæssig, eller tiden hvor man fletter åreknuder ???

thx4 info angående brugen af olie....mener bare at have læst i tidligere indlæg af hønsene at de brugte alm babyoile...ikke sikker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

hmmmm...hva mener du her i hvilken tidshorisont tænker du på ???? aldersmæssig, eller tiden hvor man fletter åreknuder ???

øh.. "tiden hvor man fletter åreknuder" :P
Altså hvis man f.eks. har været igang med kæresten 7-8 timer nonstop, kan kirtlerne godt begynde at blive ret trætte..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg har fornøjelsen af, at give massage med olie til en dejlig GP, så har GP hver gang været meget omhyggelig med, at få vasket / tørret indgangen til hulen af for olie, inden vi skal have samleje med gummi ;-)

Det er meget positivt for begge parter, at give den tryghed og hvis der så lige skal produceres noget naturligt glide creme igen, så er det jo bare super, når jeg er vild med at slikke :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke se der er noget galt  med glidecreme. 

Kvinder kan godt have lyst til sex uden at væe våd, og analsex er nu bedst med glidecreme.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 4 timer siden:


Altså hvis man f.eks. har været igang med kæresten 7-8 timer nonstop, kan kirtlerne godt begynde at blive ret trætte..

 

7-8 timer uden stop???? Og jeg der troede jeg var udholdende :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...