jonnyjazz 428 Skrevet 20. August, 2016 Overvejer om man burde lave en annonce her inde noget omtrent som dette pænt brugt penis lånes gerne ud til frisk pige den er næsten som ny pænt indpakket og næsten klar til brug er efter ISO standard mål 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 20. August, 2016 (edited) Så skal du huske at skrive hvor i landet, om man selv skal medbringe kondom og om der er adgang til bad Redigeret 20. August, 2016 af Maii Love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 20. August, 2016 @Maii Love Antager han sørger for gummi i flere farver, når der står den er pænt indpakket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 20. August, 2016 Display skrev, Lige nu: @Maii Love Antager han sørger for gummi i flere farver, når der står den er pænt indpakket Haha! Det er præcis det samme scenarie når fyre ikke har læst annoncen, fordi de tænker med det andet hoved - det gjorde jeg også lige der Guilty as charged Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. August, 2016 Skal man så bekræfte besøget på dagen ? eller kører man bare til byens gadekær og får den eksakte adresse på en sms ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 20. August, 2016 jonnyjazz skrev, for 2 timer siden: Overvejer om man burde lave en annonce her inde noget omtrent som dette pænt brugt penis lånes gerne ud til frisk pige den er næsten som ny pænt indpakket og næsten klar til brug er efter ISO standard mål Kan man se ansigtsbillede inden? Hvor "frisk" skal jeg være? Skal jeg også lave noget eller jeg kan lave søstjernen? Jeg kommer lige fra skole - skal jeg gå i bad inden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. August, 2016 Maii Love skrev, for 2 minutter siden: Kan man se ansigtsbillede inden? Hvor "frisk" skal jeg være? Skal jeg også lave noget eller jeg kan lave søstjernen? Jeg kommer lige fra skole - skal jeg gå i bad inden? En studine det lyder sgu frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 20. August, 2016 holstebronx skrev, for 47 minutter siden: En studine det lyder sgu frækt Også når jeg har siddet ned i 6 timer + kørsel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. August, 2016 Maii Love skrev, for 8 minutter siden: Også når jeg har siddet ned i 6 timer + kørsel? En lettere træt studine ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 20. August, 2016 holstebronx skrev, Lige nu: En lettere træt studine ? .... som skal serviceres til fulde.. Ellers skriver jeg en dårlig anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. August, 2016 Maii Love skrev, for 1 minut siden: .... som skal serviceres til fulde.. Ellers skriver jeg en dårlig anmeldelse Indtag søstjerne positionen Nå nå... så kan du bare komme på fisse spiller listen, og så er du ikke længere velkommen i min butik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 20. August, 2016 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Indtag søstjerne positionen Nå nå... så kan du bare komme på fisse spiller listen, og så er du ikke længere velkommen i min butik Ej øv altså.. Så laver jeg bare anmeldelsen alligevel! Hrmpf! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. August, 2016 Maii Love skrev, for 2 minutter siden: Ej øv altså.. Så laver jeg bare anmeldelsen alligevel! Hrmpf! Uh Maii måned kommer sent i år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2016 @jonnyjazz - vurderet på pigernes annoncering finder jeg din annonce lettere mangelfuld. Selvom du er præcis på pointen, har jeg tilladt mig at udvide den lidt  Skulle elementer i annoncen forekomme upræcise, urealistiske eller overdrevne må jeg henvise til gældende standarder for markedspladsen Hej frække Jeg er et stykke pivlækker mandfolk på 24 år. Jeg har et frækt glimt i øjet , er ualmindelig veldrejet og slank. Min gyldenbrune LUKSUSBODY vil møde dig krammende og kyssende. Mine kyssevenlige læber og silkebløde tunge vil slikke dig til den ultimative orgasme. Jeg slikker gerne i 60-90 minutter. Min pæne penis på 25 cm lånes gerne ud til en frisk pige, den er næsten som ny og pænt indpakket. Og løber aldrig tør for energi og begejstring. Hvis du hjælper lidt til, er den hurtigt klar til brug og opfylder alle moderne ISO standard mål. Jeg er blid og hård, forførende og konsekvent. Nærværende, omsorgsfuld. Nyder at berøre, kæle og mærke. Jeg kender forførelsens kunst, og endnu bedre sengelagenets kunster og finesser. Jeg er den smilende "boy toy" du kan se er vild med dig, og jeg ved, hvordan jeg skal få dig helt derop, hvor din fisse vil drive af liderlighed og kropsvæsker. Kom og leg - lad mig føre dig ind i mit sensuelle univers. Undskyld til et par gp'ere, hvis tekster jeg har lånt lidt af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2016 @Cage måske du skulle nedsætte dig som tekstforfatter i dit næste liv... Ham du har beskrevet, gad jeg klart godt knalde. Åhr måske han lige skulle være 5 år ældre, men ellers griner - og siden han ingen priser har oplistet, så må servicen være gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2016 Mizz Skov skrev, for 3 minutter siden: @Cage måske du skulle nedsætte dig som tekstforfatter i dit næste liv... Ham du har beskrevet, gad jeg klart godt knalde. Åhr måske han lige skulle være 5 år ældre, men ellers griner - og siden han ingen priser har oplistet, så må servicen være gratis. Jeg melder mig jeg melder mig .... Hvis jeg altså må være liiiige en kende ældre, og lidt mindre ift. ISO standarden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2016 Cage skrev, for 2 minutter siden: Jeg melder mig jeg melder mig .... Hvis jeg altså må være liiiige en kende ældre, og lidt mindre ift. ISO standarden Må med beklagelse melde, at jeg ikke har sat mig ind i ISO-standarden ift. De herrers bedre jeg. Hvor kan jeg slå den underkategori op? Hører det under 9001? eller er det en individuel certificering, som foretages on the spot og så indberettes efterfølgende online og verificeres via nemid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 21. August, 2016 Tja kan nok se den tekst ikke er helt gennemtænkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 21. August, 2016 Maii Love skrev, for 19 timer siden: Kan man se ansigtsbillede inden? Hvor "frisk" skal jeg være? Skal jeg også lave noget eller jeg kan lave søstjernen? Jeg kommer lige fra skole - skal jeg gå i bad inden? "frisk "bliver du og bad får du kan også skrubbe dig på ryggen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 21. August, 2016 Cage skrev, for 17 timer siden: @jonnyjazz - vurderet på pigernes annoncering finder jeg din annonce lettere mangelfuld. Selvom du er præcis på pointen, har jeg tilladt mig at udvide den lidt  Skulle elementer i annoncen forekomme upræcise, urealistiske eller overdrevne må jeg henvise til gældende standarder for markedspladsen Hej frække Jeg er et stykke pivlækker mandfolk på 24 år. Jeg har et frækt glimt i øjet , er ualmindelig veldrejet og slank. Min gyldenbrune LUKSUSBODY vil møde dig krammende og kyssende. Mine kyssevenlige læber og silkebløde tunge vil slikke dig til den ultimative orgasme. Jeg slikker gerne i 60-90 minutter. Min pæne penis på 25 cm lånes gerne ud til en frisk pige, den er næsten som ny og pænt indpakket. Og løber aldrig tør for energi og begejstring. Hvis du hjælper lidt til, er den hurtigt klar til brug og opfylder alle moderne ISO standard mål. Jeg er blid og hård, forførende og konsekvent. Nærværende, omsorgsfuld. Nyder at berøre, kæle og mærke. Jeg kender forførelsens kunst, og endnu bedre sengelagenets kunster og finesser. Jeg er den smilende "boy toy" du kan se er vild med dig, og jeg ved, hvordan jeg skal få dig helt derop, hvor din fisse vil drive af liderlighed og kropsvæsker. Kom og leg - lad mig føre dig ind i mit sensuelle univers. Undskyld til et par gp'ere, hvis tekster jeg har lånt lidt af Cage med den tekst tror jeg vil skabe lidt problem skal nok lidt mere end sminke og botox for at jeg skal fremstå son 25 årig men resten kan nok bruges som beskrevet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. August, 2016 (edited) jonnyjazz skrev, for 2 timer siden: Cage med den tekst tror jeg vil skabe lidt problem skal nok lidt mere end sminke og botox for at jeg skal fremstå son 25 årig men resten kan nok bruges som beskrevet Joehhh men det er vel næppe mere overdrevet end standarden på markedet af købesex annoncer Redigeret 21. August, 2016 af Cage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 21. August, 2016 Mizz Skov skrev, for 18 timer siden: Mizz Skov skrev, for 18 timer siden: @Cage måske du skulle nedsætte dig som tekstforfatter i dit næste liv... Ham du har beskrevet, gad jeg klart godt knalde. Åhr måske han lige skulle være 5 år ældre, men ellers griner - og siden han ingen priser har oplistet, så må servicen være gratis. Den vil jeg til at bruge fremover når nye eventyr opsøges Har dog mine bange anelser for at populariteten næppe stiger med den tilgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 21. August, 2016 Hmm, kan ik lige redigere citeringen i ovenstående Men folk kan vel regne ud hvad der er skrevet af mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræk Leg Skrevet 22. August, 2016 Cage skrev, den 20-08-2016 at 12:49: @jonnyjazz - vurderet på pigernes annoncering finder jeg din annonce lettere mangelfuld. Selvom du er præcis på pointen, har jeg tilladt mig at udvide den lidt  Skulle elementer i annoncen forekomme upræcise, urealistiske eller overdrevne må jeg henvise til gældende standarder for markedspladsen Hej frække Jeg er et stykke pivlækker mandfolk på 24 år. Jeg har et frækt glimt i øjet , er ualmindelig veldrejet og slank. Min gyldenbrune LUKSUSBODY vil møde dig krammende og kyssende. Mine kyssevenlige læber og silkebløde tunge vil slikke dig til den ultimative orgasme. Jeg slikker gerne i 60-90 minutter. Min pæne penis på 25 cm lånes gerne ud til en frisk pige, den er næsten som ny og pænt indpakket. Og løber aldrig tør for energi og begejstring. Hvis du hjælper lidt til, er den hurtigt klar til brug og opfylder alle moderne ISO standard mål. Jeg er blid og hård, forførende og konsekvent. Nærværende, omsorgsfuld. Nyder at berøre, kæle og mærke. Jeg kender forførelsens kunst, og endnu bedre sengelagenets kunster og finesser. Jeg er den smilende "boy toy" du kan se er vild med dig, og jeg ved, hvordan jeg skal få dig helt derop, hvor din fisse vil drive af liderlighed og kropsvæsker. Kom og leg - lad mig føre dig ind i mit sensuelle univers. Undskyld til et par gp'ere, hvis tekster jeg har lånt lidt af I'm in love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg