Hop til indhold
jonnyjazz

Annonce

Recommended Posts

Overvejer om man burde lave en annonce her inde

noget omtrent som dette

pænt brugt penis lånes gerne ud til frisk pige den er næsten som ny pænt indpakket og næsten klar til brug  er efter ISO standard mål8-):-o:-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Så skal du huske at skrive hvor i landet, om man selv skal medbringe kondom og om der er adgang til bad ;) 

Redigeret af Maii Love

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Display skrev, Lige nu:

@Maii Love Antager han sørger for gummi i flere farver, når der står den er pænt indpakket ;)

Haha! Det er præcis det samme scenarie når fyre ikke har læst annoncen, fordi de tænker med det andet hoved - det gjorde jeg også lige der :) 

Guilty as charged ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
jonnyjazz skrev, for 2 timer siden:

Overvejer om man burde lave en annonce her inde

noget omtrent som dette

pænt brugt penis lånes gerne ud til frisk pige den er næsten som ny pænt indpakket og næsten klar til brug  er efter ISO standard mål8-):-o:-P 

Kan man se ansigtsbillede inden? Hvor "frisk" skal jeg være? Skal jeg også lave noget eller jeg kan lave søstjernen? Jeg kommer lige fra skole - skal jeg gå i bad inden? 

:D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 2 minutter siden:

Kan man se ansigtsbillede inden? Hvor "frisk" skal jeg være? Skal jeg også lave noget eller jeg kan lave søstjernen? Jeg kommer lige fra skole - skal jeg gå i bad inden? 

:D:D:D 

 

En studine :P det lyder sgu frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
holstebronx skrev, for 47 minutter siden:

 

En studine :P det lyder sgu frækt

Også når jeg har siddet ned i 6 timer + kørsel? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
holstebronx skrev, Lige nu:

En lettere træt studine ? :P 

.... som skal serviceres til fulde.. 

Ellers skriver jeg en dårlig anmeldelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 1 minut siden:

.... som skal serviceres til fulde.. 

Ellers skriver jeg en dårlig anmeldelse ;) 

Indtag søstjerne positionen :P 

Nå nå... så kan du bare komme på fisse spiller listen, og så er du ikke længere velkommen i min butik :P:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Indtag søstjerne positionen :P 

Nå nå... så kan du bare komme på fisse spiller listen, og så er du ikke længere velkommen i min butik :P:D 

Ej øv altså.. Så laver jeg bare anmeldelsen alligevel! Hrmpf! :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@jonnyjazz - vurderet på pigernes annoncering finder jeg din annonce lettere mangelfuld. Selvom du er præcis på pointen, har jeg tilladt mig at udvide den lidt :ph34r:

Skulle elementer i annoncen forekomme upræcise, urealistiske eller overdrevne må jeg henvise til gældende standarder for markedspladsen :D

Hej frække 

Jeg er et stykke pivlækker mandfolk på 24 år. Jeg har et frækt glimt i øjet , er ualmindelig veldrejet og slank. Min gyldenbrune LUKSUSBODY vil møde dig krammende og kyssende. Mine kyssevenlige læber og silkebløde tunge vil slikke dig til den ultimative orgasme. Jeg slikker gerne i 60-90 minutter. 

Min pæne penis på 25 cm lånes gerne ud til en frisk pige, den er næsten som ny og pænt indpakket. Og løber aldrig tør for energi og begejstring. Hvis du hjælper lidt til, er den hurtigt klar til brug og opfylder alle moderne  ISO standard mål.

Jeg er blid og hård, forførende og konsekvent. Nærværende, omsorgsfuld. 
Nyder at berøre, kæle og mærke.

Jeg kender forførelsens kunst, og endnu bedre sengelagenets kunster og finesser.

Jeg er den smilende "boy toy" du kan se er vild med dig, og jeg ved, hvordan jeg skal få dig helt derop, hvor din fisse vil drive af liderlighed og kropsvæsker. 

Kom og leg - lad mig føre dig ind i mit sensuelle univers.
 

Undskyld til et par gp'ere, hvis tekster jeg har lånt lidt af :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Cage måske du skulle nedsætte dig som tekstforfatter i dit næste liv... Ham du har beskrevet, gad jeg klart godt knalde. Åhr måske han lige skulle være 5 år ældre, men ellers griner - og siden han ingen priser har oplistet, så må servicen være gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 3 minutter siden:

@Cage måske du skulle nedsætte dig som tekstforfatter i dit næste liv... Ham du har beskrevet, gad jeg klart godt knalde. Åhr måske han lige skulle være 5 år ældre, men ellers griner - og siden han ingen priser har oplistet, så må servicen være gratis.

Jeg melder mig jeg melder mig 8-).... Hvis jeg altså må være liiiige en kende ældre, og lidt mindre ift. ISO standarden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 2 minutter siden:

Jeg melder mig jeg melder mig 8-).... Hvis jeg altså må være liiiige en kende ældre, og lidt mindre ift. ISO standarden ;)

Må med beklagelse melde, at jeg ikke har sat mig ind i ISO-standarden ift. De herrers bedre jeg. Hvor kan jeg slå den underkategori op?  Hører det under 9001? ;-) eller er det en individuel certificering, som foretages on the spot og så indberettes efterfølgende online og verificeres via nemid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 19 timer siden:

Kan man se ansigtsbillede inden? Hvor "frisk" skal jeg være? Skal jeg også lave noget eller jeg kan lave søstjernen? Jeg kommer lige fra skole - skal jeg gå i bad inden? 

:D:D:D 

"frisk "bliver du og bad får du kan også skrubbe dig på ryggen:-P:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 17 timer siden:

@jonnyjazz - vurderet på pigernes annoncering finder jeg din annonce lettere mangelfuld. Selvom du er præcis på pointen, har jeg tilladt mig at udvide den lidt :ph34r:

Skulle elementer i annoncen forekomme upræcise, urealistiske eller overdrevne må jeg henvise til gældende standarder for markedspladsen :D

Hej frække 

Jeg er et stykke pivlækker mandfolk på 24 år. Jeg har et frækt glimt i øjet , er ualmindelig veldrejet og slank. Min gyldenbrune LUKSUSBODY vil møde dig krammende og kyssende. Mine kyssevenlige læber og silkebløde tunge vil slikke dig til den ultimative orgasme. Jeg slikker gerne i 60-90 minutter. 

Min pæne penis på 25 cm lånes gerne ud til en frisk pige, den er næsten som ny og pænt indpakket. Og løber aldrig tør for energi og begejstring. Hvis du hjælper lidt til, er den hurtigt klar til brug og opfylder alle moderne  ISO standard mål.

Jeg er blid og hård, forførende og konsekvent. Nærværende, omsorgsfuld. 
Nyder at berøre, kæle og mærke.

Jeg kender forførelsens kunst, og endnu bedre sengelagenets kunster og finesser.

Jeg er den smilende "boy toy" du kan se er vild med dig, og jeg ved, hvordan jeg skal få dig helt derop, hvor din fisse vil drive af liderlighed og kropsvæsker. 

Kom og leg - lad mig føre dig ind i mit sensuelle univers.
 

Undskyld til et par gp'ere, hvis tekster jeg har lånt lidt af :D

Cage

med den tekst tror jeg vil skabe lidt problem skal nok lidt mere end sminke og botox for at jeg skal fremstå son 25 årig men resten kan nok bruges som beskrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jonnyjazz skrev, for 2 timer siden:

Cage

med den tekst tror jeg vil skabe lidt problem skal nok lidt mere end sminke og botox for at jeg skal fremstå son 25 årig men resten kan nok bruges som beskrevet

Joehhh men det er vel næppe mere overdrevet end standarden på markedet af købesex annoncer ;)

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Mizz Skov skrev, for 18 timer siden:
Mizz Skov skrev, for 18 timer siden:

@Cage måske du skulle nedsætte dig som tekstforfatter i dit næste liv... Ham du har beskrevet, gad jeg klart godt knalde. Åhr måske han lige skulle være 5 år ældre, men ellers griner - og siden han ingen priser har oplistet, så må servicen være gratis.

Den vil jeg til at bruge fremover når nye eventyr opsøges :D

Har dog mine bange anelser for at populariteten næppe stiger med den tilgang :roll::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Hmm, kan ik lige redigere citeringen i ovenstående :blink:
Men folk kan vel regne ud hvad der er skrevet af mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg
Cage skrev, den ‎20‎-‎08‎-‎2016 at 12:49:

@jonnyjazz - vurderet på pigernes annoncering finder jeg din annonce lettere mangelfuld. Selvom du er præcis på pointen, har jeg tilladt mig at udvide den lidt :ph34r:

Skulle elementer i annoncen forekomme upræcise, urealistiske eller overdrevne må jeg henvise til gældende standarder for markedspladsen :D

Hej frække 

Jeg er et stykke pivlækker mandfolk på 24 år. Jeg har et frækt glimt i øjet , er ualmindelig veldrejet og slank. Min gyldenbrune LUKSUSBODY vil møde dig krammende og kyssende. Mine kyssevenlige læber og silkebløde tunge vil slikke dig til den ultimative orgasme. Jeg slikker gerne i 60-90 minutter. 

Min pæne penis på 25 cm lånes gerne ud til en frisk pige, den er næsten som ny og pænt indpakket. Og løber aldrig tør for energi og begejstring. Hvis du hjælper lidt til, er den hurtigt klar til brug og opfylder alle moderne  ISO standard mål.

Jeg er blid og hård, forførende og konsekvent. Nærværende, omsorgsfuld. 
Nyder at berøre, kæle og mærke.

Jeg kender forførelsens kunst, og endnu bedre sengelagenets kunster og finesser.

Jeg er den smilende "boy toy" du kan se er vild med dig, og jeg ved, hvordan jeg skal få dig helt derop, hvor din fisse vil drive af liderlighed og kropsvæsker. 

Kom og leg - lad mig føre dig ind i mit sensuelle univers.
 

Undskyld til et par gp'ere, hvis tekster jeg har lånt lidt af :D

I'm in love :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...