Hop til indhold
Guest Miss Hell

2/9 kl 15-18 Gangbang med Miss Hell (I nye lækre Lokaler i Valby)

Recommended Posts

Guest Miss Hell

Der kommer 12 fyre :wub: men tager ikke i mod flere nu. Der skal også være plads til os i lokalerne haha :-D

Nu det kun at glæde sig, informationerne er sendt ud og nu er der kun et par timer til :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Tak for en meget VARM oplevelse haha den Aircon kom på overarbejde med 11 frække dejlige søde fyre. :wub: 

Jeg tror at jeg holder 1 GB mere i år, nu hvor der kommer så mange igen. Tak for en fantastisk eftermiddag hehe 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för ännu ett dejligt gb! och positivt så mange fyre var med! Gratulerer!

miss Hell levererade som vanligt 100 procent. Trots sommarvärmen.... I am superimpressed! och mr Hell var som vanligt en perfekt host. 

Jag hade en superdejlig fredag så tack till alle fyre som var med och skapade god teamwork vibe och god stemning. och till miss och mr Hell, tack och vi ses, ni är AWESOME!! 

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak til i to dejlige mennesker ! Fantastisk GB då måske sidste VARME sommerdag.

Dejligt at se så mange glade drenge lave lagen gymnastik, men det gamle sted var måske bedre

egnet Tak for i dag 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Hell skrev, den 09/02/2016 at 22:52:

Tak for en meget VARM oplevelse haha den Aircon kom på overarbejde med 11 frække dejlige søde fyre. :wub: 

Jeg tror at jeg holder 1 GB mere i år, nu hvor der kommer så mange igen. Tak for en fantastisk eftermiddag hehe 8-)

Burde det så næsten ikke være i jylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell
Ferdinand skrev, den 9/5/2016 at 08:35:

Burde det så næsten ikke være i jylland?

haha du er ikke den første og nok heller ikke den sidste der spørger ... begynder jo snart at overveje hehe ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Hell skrev, den 09/06/2016 at 18:42:

haha du er ikke den første og nok heller ikke den sidste der spørger ... begynder jo snart at overveje hehe ;)

 

jeg håber dine overvejelser falder ud til jydernes fordel ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Hell skrev, den 6/9/2016 at 18:42:

haha du er ikke den første og nok heller ikke den sidste der spørger ... begynder jo snart at overveje hehe ;)

 

Arrgghh! Så bliver jeg jo seriøst nød til at genoverveje det her gangbang noget :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...