Hop til indhold
Lystenstiger

Corina herlev

Recommended Posts

Jeg har selv overvejet det stærkt. Hun ser dejlig ud og det gør hendes "veninde" også som er samme sted. Det i Herlev, ned af industrivej og så kommer nyere bygge lejlighedskompleks. Vi må tage en for holdet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, den 17. august 2016 at 23:51:

Fedt - det undersøger jeg i morgen.. Giver melding og anmeldelse efter 

Fik du mon tjekket op på situationen.....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle dage siden var der mere naturlige billeder af en normal vægtig sød pige. 

I går var det ændret til ret slanke model billeder. 

Og nu er annoncen på linket ændret så den kun indeholder veninden Amanda. Corina er måske væk eller holder pause nu?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Amanda (pigen med piercingen i næsten) i dag og kan bekræfte 100% ægthed. Billedet hvor hun ligger på maven i sengen på et grønt tæppe, er taget i lejligheden hvorfra hun arbejder.

Flot sød nipse-pige fra øst (formenligt ungarn), med flotte ungpige-bryster. Sporadiske små-tatoveringer.

Til at starte med var hun noget tilbageholden/forsigtig ifht. det aftale (super+kys), men blev blev efterhånden "blødt op", og i sidste ende en rigtig dejlig oplevelse.

Hun oplyste, at hun skulle med flyveren hjem her til aften. Hun kommer måske tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrismic skrev, for 23 timer siden:

Fik du mon tjekket op på situationen.....?

Hej igen.

jeg lavede aftale med lovning om ægte billeder  - Men da jeg kom til lejligheden var det en anden pige. Jeg dage pænt nej tak og gik igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 53 minutter siden:

Hej igen.

jeg lavede aftale med lovning om ægte billeder  - Men da jeg kom til lejligheden var det en anden pige. Jeg dage pænt nej tak og gik igen. 

 

Takker....det anede mig godt....når noget er for godt........osv.

thumbs up for at dreje rundt på hælen - sådan afregner jeg også på fake billeder....man bliver sgu så træt i hovedet når de mener at det er den mest blændende markedsføringstategi....:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...