Hop til indhold
Guest dallevalle

Hundested og sex Sådan

Recommended Posts

Guest dallevalle

Er på ferie her i dette område, de forskellige annonce sider tilbyder ikke meget i det område, søgte så her på siden , en henvendte sig , han havde en pige der var liderlig, vi aftalte at vi skulle kneppe hende sammen ,mødte op til aftalte tid, skal dog Love for jeg ikke gik galt i byen , Sikke et par mennesker , fik så meget sex , jeg næsten ikke kunne gå derfra, næste gang tror jeg  nok jeg lave omprioritering af mine evner , hun vil bare have pik , kan ikke få nok , så Gutter herinde hvis i vil have en oplevelse, så. Det sku der i skal hen , hun vil have pik i alle huller , kan ikke få nok , så må sige der er godt nok seriøse her også , aldrig og jeg siger ALDRIG har jeg mødt en pige der vil så meget , vil ikke udgive oplysninger her men skriv så måske der kan oprettes forbindelse b

Wauuuuuuu sikke en time , næste gang jeg kommer herop så ved jeg helt sikkert hvad jeg skal

Hyg herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
dallevalle skrev, for 30 minutter siden:

Er på ferie her i dette område, de forskellige annonce sider tilbyder ikke meget i det område, søgte så her på siden , en henvendte sig , han havde en pige der var liderlig, vi aftalte at vi skulle kneppe hende sammen ,mødte op til aftalte tid, skal dog Love for jeg ikke gik galt i byen , Sikke et par mennesker , fik så meget sex , jeg næsten ikke kunne gå derfra, næste gang tror jeg  nok jeg lave omprioritering af mine evner , hun vil bare have pik , kan ikke få nok , så Gutter herinde hvis i vil have en oplevelse, så. Det sku der i skal hen , hun vil have pik i alle huller , kan ikke få nok , så må sige der er godt nok seriøse her også , aldrig og jeg siger ALDRIG har jeg mødt en pige der vil så meget , vil ikke udgive oplysninger her men skriv så måske der kan oprettes forbindelse b

Wauuuuuuu sikke en time , næste gang jeg kommer herop så ved jeg helt sikkert hvad jeg skal

Hyg herfra

Link???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Til dem der har sendt PB, skriv her , så kan vedkomne se det og måske tage kontakt til jer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
dallevalle skrev, for 35 minutter siden:

Til dem der har sendt PB, skriv her , så kan vedkomne se det og måske tage kontakt til jer 

Hun skriver bare, så skal jeg da gøre mit til at hun ikke kun føler sig halvt gennemkneppet bagefter ;-)

 

TF-72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Ulle skrev, for 32 minutter siden:

Hehe...ja det lyder da som en man rigtigt gerne vil møde :P

Det vil du helt sikkert nyde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg er også totalt frisk på at mødes med dette par :) er ofte i området og synes det er rigtigt sjovt med en trekant fra tid :) håber "i" kontakter mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er tilfældigvis i Hundested i morgen (torsdag) ved 18-tiden, og vil da meget gerne 'hilse' på :-) . Skriv gerne PM.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Swissguy skrev, for 34 minutter siden:

Jeg kommer til Danmark 1-2 gange om måneden og bor i området. Skriv gerne en PM.

Swissguy - du har "markeret dig som glædespige" er det rigtigt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, Lige nu:

Swissguy - du har "markeret dig som glædespige" er det rigtigt ? 

Nej det er en fejl - som jeg ikke har fået rettet endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også interesseret og vil naturligvis gerne vide lidt mere om pigen og de øvrige vilkår. :)

Jeg bor lidt væk derfra, men kan uden problemer rejse dertil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en rigtig god oplevelse, så jeg vil da helst sikkert også være frisk på at mødes hende og give hende hvad hun ønsker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Mon ikke jorden stopper med at rotere, før andre bliver kontaktet her? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

jeg kommer tit i det område. så vil helt klart gerne sættes i forbindelse med hende ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Ulle skrev, den 17/08/2016 at 09:22:

Hehe...ja det lyder da som en man rigtigt gerne vil møde :P

Nu har jeg lovet de hyggelige mennesker at skrive ,nå de får lyst igen ligger de noget op om , det , og hvis kontakte de jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...