Guest dallevalle Skrevet 16. August, 2016 Er på ferie her i dette område, de forskellige annonce sider tilbyder ikke meget i det område, søgte så her på siden , en henvendte sig , han havde en pige der var liderlig, vi aftalte at vi skulle kneppe hende sammen ,mødte op til aftalte tid, skal dog Love for jeg ikke gik galt i byen , Sikke et par mennesker , fik så meget sex , jeg næsten ikke kunne gå derfra, næste gang tror jeg nok jeg lave omprioritering af mine evner , hun vil bare have pik , kan ikke få nok , så Gutter herinde hvis i vil have en oplevelse, så. Det sku der i skal hen , hun vil have pik i alle huller , kan ikke få nok , så må sige der er godt nok seriøse her også , aldrig og jeg siger ALDRIG har jeg mødt en pige der vil så meget , vil ikke udgive oplysninger her men skriv så måske der kan oprettes forbindelse b Wauuuuuuu sikke en time , næste gang jeg kommer herop så ved jeg helt sikkert hvad jeg skal Hyg herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2016 dallevalle skrev, for 30 minutter siden: Er på ferie her i dette område, de forskellige annonce sider tilbyder ikke meget i det område, søgte så her på siden , en henvendte sig , han havde en pige der var liderlig, vi aftalte at vi skulle kneppe hende sammen ,mødte op til aftalte tid, skal dog Love for jeg ikke gik galt i byen , Sikke et par mennesker , fik så meget sex , jeg næsten ikke kunne gå derfra, næste gang tror jeg nok jeg lave omprioritering af mine evner , hun vil bare have pik , kan ikke få nok , så Gutter herinde hvis i vil have en oplevelse, så. Det sku der i skal hen , hun vil have pik i alle huller , kan ikke få nok , så må sige der er godt nok seriøse her også , aldrig og jeg siger ALDRIG har jeg mødt en pige der vil så meget , vil ikke udgive oplysninger her men skriv så måske der kan oprettes forbindelse b Wauuuuuuu sikke en time , næste gang jeg kommer herop så ved jeg helt sikkert hvad jeg skal Hyg herfra Link??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 16. August, 2016 Jeg kommer ofte i det område, så jeg hører gerne mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 17. August, 2016 Til dem der har sendt PB, skriv her , så kan vedkomne se det og måske tage kontakt til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 17. August, 2016 dallevalle skrev, for 35 minutter siden: Til dem der har sendt PB, skriv her , så kan vedkomne se det og måske tage kontakt til jer Hun skriver bare, så skal jeg da gøre mit til at hun ikke kun føler sig halvt gennemkneppet bagefter TF-72 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ulle 68 Skrevet 17. August, 2016 Hehe...ja det lyder da som en man rigtigt gerne vil møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 17. August, 2016 Ulle skrev, for 32 minutter siden: Hehe...ja det lyder da som en man rigtigt gerne vil møde Det vil du helt sikkert nyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 17. August, 2016 Jeg er også totalt frisk på at mødes med dette par er ofte i området og synes det er rigtigt sjovt med en trekant fra tid håber "i" kontakter mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 104 Skrevet 17. August, 2016 Arbejder i området, lyder vildt frækt og spændende og er hamrende frisk på at møde parret til fælles fornøjelser, skriv gerne , sfx Kram og knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 17. August, 2016 Jeg er tilfældigvis i Hundested i morgen (torsdag) ved 18-tiden, og vil da meget gerne 'hilse' på . Skriv gerne PM. Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swissguy 2 Skrevet 18. August, 2016 Jeg kommer til Danmark 1-2 gange om måneden og bor i området. Skriv gerne en PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 18. August, 2016 Swissguy skrev, for 34 minutter siden: Jeg kommer til Danmark 1-2 gange om måneden og bor i området. Skriv gerne en PM. Swissguy - du har "markeret dig som glædespige" er det rigtigt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swissguy 2 Skrevet 18. August, 2016 anders Jensen skrev, Lige nu: Swissguy - du har "markeret dig som glædespige" er det rigtigt ? Nej det er en fejl - som jeg ikke har fået rettet endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MZ123 74 Skrevet 18. August, 2016 Jeg er også interesseret og vil naturligvis gerne vide lidt mere om pigen og de øvrige vilkår. Jeg bor lidt væk derfra, men kan uden problemer rejse dertil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungenielsen 1 Skrevet 19. August, 2016 .... Jeg skråler med i koret af liderlige mænd med lyst til en fræk trekant.. Jeg lover at en date med mig ikke efterlader hende halvkneppet!! SKRIV !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Makey 10 Skrevet 19. August, 2016 Det lyder som en rigtig god oplevelse, så jeg vil da helst sikkert også være frisk på at mødes hende og give hende hvad hun ønsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charmer61 93 Skrevet 19. August, 2016 Jeg hører da også gerne fra dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love.to 3 Skrevet 19. August, 2016 Jeg hører da også meget gerne fra dem tak Dellevalle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 19. August, 2016 Mon ikke jorden stopper med at rotere, før andre bliver kontaktet her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 19. August, 2016 jeg kommer tit i det område. så vil helt klart gerne sættes i forbindelse med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 19. August, 2016 Ulle skrev, den 17/08/2016 at 09:22: Hehe...ja det lyder da som en man rigtigt gerne vil møde Nu har jeg lovet de hyggelige mennesker at skrive ,nå de får lyst igen ligger de noget op om , det , og hvis kontakte de jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.B 3 Skrevet 19. August, 2016 Kører tit i området, de kan bare skrive :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 643 Skrevet 20. August, 2016 Ja skriv endelig jeg er klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ormen Jan 0 Skrevet 22. August, 2016 jeg er da også klar ... er der nogle af jer andre son har fået svar `?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søger 0 Skrevet 22. August, 2016 CRC skrev, den 16. august 2016 at 17:51: Link??? Hej. Jeg søger i det område og vil gerne høre lidt mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg