Hop til indhold
Snuller

Manne "nyt Thai Sted" Gjesing

Recommended Posts

Det sidste stykke tid har der været annonce i Travbladet for Manee Thai massage i Gjesing mellem Skanderborg og Odder.

Sad egentlig hver dag og ventede på at nogen skulle komme med en anmeldelse i dette forum, indtil det slog mig, at "nogen" jo ligeså godt kunne være mig!

Så ringe på 5013 2862 som er den eneste kontakt mulighed, aftale tid, i bruseren og af sted mod Gjesing.

Stedet: Ligger ikke særlig diskret, nærmest direkte i/ved en rundkørsel, på hovedvejen mellem Skanderborg og Odder. Generede ikke mig da jeg, mig bekendt, ikke kender nogen på egnen.

Bankede på døren og blev lukket ind af en rigtig køn lille nips af en Thai på vel ca 40 år (som altid svært at bedømme alderen, men hun VAR køn) og blev vist op på 1 sal hvor der var det obligatoriske setup med en madras på gulvet, men pænt. rent og nydeligt. Et lille minus var at der stank af røg da man lige kom ind gennem hoveddøren, men heldigvis ikke på 1 salen, for så var jeg nok gået igen med uforrettet sag, bryder mig virkelig ikke om lugten.

Fik besked på at smide tøjet og ligge mig på madrassen, hvorefter den skønne kvinde gik i gang med massagen. Jeg havde smidt alt tøjet (annonce i travbladet) og ventede spændt på hvad der så skulle ske. Først blev der lagt et lille håndklæde over bagdelen, hun begyndte at massere, hvilket hun var ganske god til, men ikke så meget som en antydning af berøring af de ædlere dele. Hun begyndte at spørge om det var ok, jeg anede en Norsk accent i sproget, og jeg taler norsk, så vi fik pludselig en lang snak på det smukke norske sprog mens hun masserede både ryg og ben og efter vendingen foran, stadig med det lille håndklæde over de ædlere dele og helt uden antydning af noget som helst. Belavede mig på en almindelig god massage uden extra ydelser, hvilket er helt ok med mig, da hun pludselig spurgte om jeg ville have samleje! Spurgte til pris, de sædvanlige 1000 dask, og sagde ja tak. Hun gik på badeværelset, kom ind og smed den lille kropsnære kjole hun havde på, og i guder en flot krop hun havde. En god B skål, med kirrugisk hjælp, slank som en ål og aldeles dejlig at se på. Skal ikke komme nærmere ind på selve seancen, men stod glad og tilfreds ved bilen ca 50 min efter ankomst.

Stedet: 6/10 (Sgu ikke særlig diskret beliggende)

Massage: 7/10 (ganske udmærket)

Pigen: 9/10 (smuk var hun altså)

Sex: Individuelt hvad man vil have, men var udmærket tilfreds

Gentagelsesfaktor: Så absolut ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Snuller skrev, for 53 minutter siden:

Det sidste stykke tid har der været annonce i Travbladet for Manee Thai massage i Gjesing mellem Skanderborg og Odder.

Sad egentlig hver dag og ventede på at nogen skulle komme med en anmeldelse i dette forum, indtil det slog mig, at "nogen" jo ligeså godt kunne være mig!

Så ringe på 5013 2862 som er den eneste kontakt mulighed, aftale tid, i bruseren og af sted mod Gjesing.

Stedet: Ligger ikke særlig diskret, nærmest direkte i/ved en rundkørsel, på hovedvejen mellem Skanderborg og Odder. Generede ikke mig da jeg, mig bekendt, ikke kender nogen på egnen.

Bankede på døren og blev lukket ind af en rigtig køn lille nips af en Thai på vel ca 40 år (som altid svært at bedømme alderen, men hun VAR køn) og blev vist op på 1 sal hvor der var det obligatoriske setup med en madras på gulvet, men pænt. rent og nydeligt. Et lille minus var at der stank af røg da man lige kom ind gennem hoveddøren, men heldigvis ikke på 1 salen, for så var jeg nok gået igen med uforrettet sag, bryder mig virkelig ikke om lugten.

Fik besked på at smide tøjet og ligge mig på madrassen, hvorefter den skønne kvinde gik i gang med massagen. Jeg havde smidt alt tøjet (annonce i travbladet) og ventede spændt på hvad der så skulle ske. Først blev der lagt et lille håndklæde over bagdelen, hun begyndte at massere, hvilket hun var ganske god til, men ikke så meget som en antydning af berøring af de ædlere dele. Hun begyndte at spørge om det var ok, jeg anede en Norsk accent i sproget, og jeg taler norsk, så vi fik pludselig en lang snak på det smukke norske sprog mens hun masserede både ryg og ben og efter vendingen foran, stadig med det lille håndklæde over de ædlere dele og helt uden antydning af noget som helst. Belavede mig på en almindelig god massage uden extra ydelser, hvilket er helt ok med mig, da hun pludselig spurgte om jeg ville have samleje! Spurgte til pris, de sædvanlige 1000 dask, og sagde ja tak. Hun gik på badeværelset, kom ind og smed den lille kropsnære kjole hun havde på, og i guder en flot krop hun havde. En god B skål, med kirrugisk hjælp, slank som en ål og aldeles dejlig at se på. Skal ikke komme nærmere ind på selve seancen, men stod glad og tilfreds ved bilen ca 50 min efter ankomst.

Stedet: 6/10 (Sgu ikke særlig diskret beliggende)

Massage: 7/10 (ganske udmærket)

Pigen: 9/10 (smuk var hun altså)

Sex: Individuelt hvad man vil have, men var udmærket tilfreds

Gentagelsesfaktor: Så absolut ja

tak for en god  beretning 1000 kr og for en time men deraf var massage vel lidt over 30 min eller hvordan og var det så bare alm samleje ikke noget med fransk eller 69 ? du slikkede ikke hende thaier smager  godt   hihi med tak for din  gode beretning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
knast66 skrev, for 44 minutter siden:

Havde hun meget langt hår?

Foroven eller forneden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
black53 skrev, den ‎25‎-‎08‎-‎2016 at 08:46:
Julieman skrev, den ‎17‎-‎08‎-‎2016 at 21:03:

Kysser hun

Øhh jeg er ikk lige helt med her??? Hvor sku jeg vide om hun kysser, da jeg ikk har været der?

Er ret sikker på Snuller ved bedre :)  tror der muligvis er gået kludder i Citatet??

Fordi hvorfor ser det ud som om spørgsmålet (kysser hun ) er stillet af mig, da jeg ikk har gjort

det? Eller er det noget jeg har misforstået? Jeg kender i hvert fald ikk svaret om hun kysser :) 

Go dag derude :) 

Nb. Men vil dog gerne kysse hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge Var forbi i sidste uge...og det gør jeg ikke igen

Massage får hun 4 for

og sexen får hun 2 for....

de penge kunne bruges meget bedre et andet sted..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
chef123 skrev, for 3 timer siden:

Hej Drenge Var forbi i sidste uge...og det gør jeg ikke igen

Massage får hun 4 for

og sexen får hun 2 for....

de penge kunne bruges meget bedre et andet sted..

Det var ikke mange detaljer? Men Ok, tallene var jo heller ikke høje :) 

ku dog forstil mig der vil være nogen der gerne vil vide mere :) 

på billeder ser hun jo både køn og fræk ud men det passer jo ikke altid sammen :) 

et 2 tal for sex lyder som om hun har givet dig  Hj med hendes fødder imens hun

spiste Thaisuppe med den ene hånd, og snakkede i mobil med veninder med den anden :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 46 minutter siden:

et 2 tal for sex lyder som om hun har givet dig  Hj med hendes fødder imens hun

spiste Thaisuppe med den ene hånd, og snakkede i mobil med veninder med den anden :):):) 

Haha, den var næsten "kaffe ud over skærmen"-sjov - kan lige se det for mig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trængte til at prøve noget nyt og efter at have læst positivt om stedet faldt valget på Manee i Gjesing.

Det er ikke det mest diskrete sted da det ligger lige op til en rundkørsel, men der var fin plads til at parkere i indkørslen. Da døren blev åbnet blev jeg vist op ovenpå og ind i et rum bagved hvor der lå en madras helt ind til væggen lige indenfor døren og der var en seng bag en jalousivæg. Madrassen blev hurtigt tømt for 'nips' og trukket lidt ud fra væggen. Jeg tror det er en reserve som kun bliver brugt når der er optaget ude i det store rum hvor man kommer op ad trappen. Der vil jeg antage at der var en madras/briks bag forhænget, for der stod i hvert fald et par herresko og tittede ud under forhænget.
Der er to piger på stedet. Hende jeg var inde ved var hende der er billede af i annoncen: https://annoncelight.dk/showad/213418  Hun er et lille nips på ca. 150 cm og nok ikke mere end omkring 42-45 kg. Hun var svær at bedømme alderen på men måske midt i 30'erne ... Brysterne var desværre hjulpet lidt for meget på vej efter min smag. Nok omkring en C eller D-skål. Glatbarberet og med det 'obligatoriske' trampstamp på lænden.

Nå, men jeg får smidt tøjet og lagt mig på briksen og hun begynder at massere mig på benene og ryggen. Eller rettere, hun laver nogle massagelignende strøg på mine ben og ryg nogle få gange. Hun kommer på ingen måde i dybden med massagen. Efter at have givet mine ben og ryggen et par hurtige ture tørrer hun lige det værste olie af med et håndklæde og beder mig vende mig om. Hun går så i gang med benene og bevæger sig hurtigt op og giver maven og brystkassen en 'nussetur' også, for meget massage var der sgu ikke i det. Armene får også lige et hurtigt strejf op og ned med olien. Det var vist mest bare for at de også lige skulle fedtes ind ... Alt i alt så tog massagen nok ikke mere end ca. 20 minutter. Der har overhovedet ikke været antydninger af noget frækt undervejs, medmindre man tolker hendes søde og lidt flirtende blik og smil som en opfordring til noget, men efter endt 'massage' spørger hun så om jeg vil have ekstra. Jeg vælger så hele pakken til 1.000,-. Og som ret mange andre thaier så er hun heller ikke en ekspert med gummiet. Det bliver nærmest hevet ned over sjoveren i stedet for at blive rullet ordentligt på - og naturligvis også før man er kommet helt på fuld mast ... Nå, men selve akten var okay og der blev da også kysset et par gange (nu der var snak om det længere oppe i tråden).
Efter det var overstået fik jeg udleveret en gang papir og et par vådservietter så jeg kunne tørre mig selv af. Jeg blev hverken tilbudt bad eller vand/cola efterfølgende. Jeg tror ikke der gik mere end tre kvarter fra jeg kom til jeg stod ude på gaden igen ...

Stedet: 7/10 - Diskretionen er ikke høj for dem der vægter det men der var pænt og rent og ingen underlige lugte. Stedet er ikke handicapvenligt da det foregår på første sal.

Pigen: 8/10 - Flot og charmerende pige, men plastikpatterne og trampstampet trækker lidt ned for mig.

Massagen: 3/10 Der var næppe tale om massage, og hvad man end kunne kalde det var meget hurtigt overstået. At karakteren ikke lander lavere skyldes udelukkende at jeg ikke havde mere ondt da jeg gik end da jeg kom og at hun ikke brugte et af de der hæslige massagedyr i træ/plastik (sic!).

Afslutningen: 6/10: Tja ... der var lidt indlevning men det virkede også som noget hun bare ville have overstået så hun kunne få hældt mig ud igen ...

Gentagelseschance: Den er til stede men den er absolut ikke høj. Der er så mange andre steder hvor der er lige så kønne piger og hvor både massage og afslutning er bedre, men måske hvis jeg lige er på de kanter og er meget trængende og jeg ikke kan nå forbi andre steder før de lukker ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til alle her

Kan kun sige at besøg denne omtalte Thai Pige er det hele vær hun får top karakter her fra os selvom det kun var massage, så næste gang er det med det hele os selv om jeg ved hendes alder men folkens ikke spørg mig om jeg skriver hendes alder for det gør jeg ikke for hun er en meget smuk thai pige nok en af de smukkeste thai piger jeg har set 

hun er et besøg værd smuk smuk utrolig smuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...