Hop til indhold
jp

Tortal Orgasme

Recommended Posts

Efter et besøg for nogle år siden i Helsingør "på gl. swingerklup Total Orgasmer !!!

Vi var to og ankom til et industri kvarter ! stedet var stort ikke mange gæster !! en stor bar !!

Vi blev kaldt ind til total orgasme enkeltvis ! Seng hugge belysning og røg pinde !!

Blev lagt på seng og kvinden lå imellem dine ben ! med små varm olie ! og lavede det længste han job jeg har oplevet !

Hun blev ved med at få dig op til klimaks og maserede din mave og stjernen og lod staven hvile og ny olie og op igen!

Det varede 30 min hev det i en lang nådeløs venten på orgasme !!! Da det passede den smukke kvinde !!!

Kørte hun hårdt og hurtig hånd og lige når du kom pressede hun sin tommelfinger på urinrøret lige under pungen !

Sæden pulsede på hindes finger og du lå og rallede som en sild der var oven vande !

Det var fantastisk ! jeg lå og svømmede hen ! helt oppe !

Min ven han var ikke sig selv i tre dage det var ham for meget ! For stærkt ! virkeligt !

Ind i baren og snakke ! inclusiv i prisen på 1800 var der så massage og en Thai kvinde som knalede dig Stor dag !!

Har ledt på nettet ikke megen info !!

http://jakobolrik.dk/2005/orgasmer-3/

http://www.baboom.dk/forum/kaaerlighed-og-forhold/87404-maend__toerre_orgasmer

Ingen billeder Sorry

Hele pointen er at du ikke kommer men får en tør udløsning !!

Helt vildt Du ligger og raller ! du kan gøre det selv, ved at tage hånden ned på urin røret lige før udløsning og pumpe løs!

Flere glædes huse ringede og spurgte om deres hemmelighed !

Jeg kendte det heller ikke !! En fordel er du er kommet jes men kan igen med det samme !!

Held og lykke !! Med jer el konen el GP

Hilsen jp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke tør orgasme.eller det er det på en måde.

Ved tør orgasme får man ikke udløsning.

Du fik udløsning ved hendes handjob, men i og med hun pressede på urinrøret under pungen, blev sæden skudt op i urinblæren, istedet for ud af pikken.

En tør orgasme, er en orgasme der mærkes i hele kroppen, men ikke forårsager en sammentrækning af prostata, som igen forårsager at sædblærens indhold presses ud.

 

Se mekanikken her:

https://www.google.dk/search?q=sædblæren&espv=2&biw=1392&bih=700&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiF7svXvsbOAhWME5oKHbK2BhAQ7AkINA#imgrc=CmVu3gkJQfItQM%3A

 

Men når det er sagt, så er selve det at hun evner at køre dig til næsten udløsning utallige gange, noget af det mest fantastiske sex der findes. Hellere det, end et samleje.

Skam stedet ikke findes mere. men det dyrkes jo en del rundt omkring på de små klinikker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det ikke Veri-pigen der praktiserer 'tør indløsning' ... som jeg forstår det, er ophidselsen helt på højde iøvrigt ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske noget at prøve..... Har et par gange prøvet laaaaaaaang opbygning, hvor kvinden holder dig på bristepunktet i 1-2 timer. Det gøres med en masse olie, hænder, bryster, baller - og mit yndlings move - fissens skamlæber op og ned langs skaftet uden penetrering.

Når man så endelig kommer er det en forløsning af det helt store.

Sig til @jp - jeg kender en gp, der er god for denne teknik.... Så må jeg se om ovenstående eventuelt kan læres af en af mine :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, 1 time siden:

Det er ikke tør orgasme.eller det er det på en måde.

Ved tør orgasme får man ikke udløsning.

Du fik udløsning ved hendes handjob, men i og med hun pressede på urinrøret under pungen, blev sæden skudt op i urinblæren, istedet for ud af pikken.

En tør orgasme, er en orgasme der mærkes i hele kroppen, men ikke forårsager en sammentrækning af prostata, som igen forårsager at sædblærens indhold presses ud.

 

Se mekanikken her:

https://www.google.dk/search?q=sædblæren&espv=2&biw=1392&bih=700&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiF7svXvsbOAhWME5oKHbK2BhAQ7AkINA#imgrc=CmVu3gkJQfItQM%3A

 

Men når det er sagt, så er selve det at hun evner at køre dig til næsten udløsning utallige gange, noget af det mest fantastiske sex der findes. Hellere det, end et samleje.

Skam stedet ikke findes mere. men det dyrkes jo en del rundt omkring på de små klinikker.

 

Tusind tak så lærte jeg også noget i dag !! det var fantastisk vil gerne igen

Tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 6 minutter siden:

Måske noget at prøve..... Har et par gange prøvet laaaaaaaang opbygning, hvor kvinden holder dig på bristepunktet i 1-2 timer. Det gøres med en masse olie, hænder, bryster, baller - og mit yndlings move - fissens skamlæber op og ned langs skaftet uden penetrering.

Når man så endelig kommer er det en forløsning af det helt store.

Sig til @jp - jeg kender en gp, der er god for denne teknik.... Så må jeg se om ovenstående eventuelt kan læres af en af mine :D

ÅÅÅ Cage du har nogle ting i ærmet inden du gik af, det må prøves Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 36 minutter siden:

er det ikke Veri-pigen der praktiserer 'tør indløsning' ... som jeg forstår det, er ophidselsen helt på højde iøvrigt ;o)

Hvem er Veri-pigen er hun på IRL har du link !! Super interesse !! TAK JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 13 minutter siden:

Hvem er Veri-pigen er hun på IRL har du link !! Super interesse !! TAK JP

...spis af frygtlygten. - frygtlygten har det smukkeste skær, æd løs, som nu @Vive La kan udtrøkke dæt

jp skrev, for 30 minutter siden:

ÅÅÅ Cage du har nogle ting i ærmet inden du gik af, det må prøves Tak

...i sommervarmen er bemeldte iklædt kortærmet Malboro og håndsyede muffedisser i Burberry tern, matchende badekåbe m.v., måske en Mulberry hån-taske fyldt med insiterende aggresiv passivitet ... ingen flamingo i min swimingpool uhhh uhhh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 21 minutter siden:

 

@Marqui din fascination af mig begynder at blive en besættelse. Jeg er altså ikke til drenge.

Men du skal være velkommen til at besøge mig en dag. Du skal dog nok lade din Brøndby trøje blive hjemme, og din 1988 Toyota Carina er ikke velset på gæste pladsen i vores p-kælder 

Jeg giver en alkohol fri øl, så du ikke får problemer med antabussen.

mon dieu!!! ...gik i den tro, at bemeldte have blokeret mig, og så har han fulgt med hele tiden ....er nu smigeret, bliver helt rough i kinderne ... og ikke mindst ganske forvirret, både en uforbeholden invitation akkompagneret af disse så simple og uforståelige krav ...omend fornemmer nok @cage helst ser mig ankomme au naturel, så den velekviperede hulemand med matchende stumper (i terapi og udsigt over haven) kan blive betaget af hele mit corpus (med Paff under armen, jeg tænker vi, au naturel, skal dyste lige rækker på ternet papir, jeg på min Paff og du på din??? det blev mig aldrig rigtigt klart hvilke maskine du betvinger ... og ellers tak, medbringer selv min Blå Pripps (har været en tur i Almygdala, du ved, der hvor de udvinder krydsdyrsjern) tog lidt med hjem, og ta'r nok bussen ...det bli'r sgu' festli't

 

Redigeret af Marqui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...