Hop til indhold

Ægte eller fake

Featured Replies

Skrevet

Skal ikke gøre mig klog på ægthed af billeder, men hun ser da sød ud.

Desuden kan der på nogle af billederne ses en LK Fuga stikkontakt og afbryder, hvilket mig bekendt kun bruges i lille Danmark. 

Skrevet

Har ikke mødt pigen, men genkender stedet; det kendte bordel med ungarske piger i gl. butik i vanløse, så den er sikkert god nok.

Jesse

Skrevet

Ja ok, men hvad med LK Fuga stikkontakt og afbryder ? er de der? må man rører? eller er det helt udeslukket?

Skrevet

Vi gætte på at Fuga fetish er en ekstra ydelse som du må betale mere for. 

Men spørg dog damen når du er på besøg....

Skrevet
Marqui skrev, for 9 minutter siden:

Ja ok, men hvad med LK Fuga stikkontakt og afbryder ? er de der? må man rører? eller er det helt udeslukket?

Ellers er der lidt "fremmed" stimulation her:

Skrevet
  • Author
mester4u skrev, for 25 minutter siden:

Ha ha 

Skrevet

Har her til aften besøgt Amanda. Det var ikke så god en oplevelse. 

Søg "Amanda".

Skrevet
mester4u skrev, for 16 timer siden:

Bebop skrev, for 16 timer siden:

Ellers er der lidt "fremmed" stimulation her:

Ja det kan i sagtens sige! ... har forsøgt mig, at efterspørge kontrapunkt, bare en to-stemmig fuga, men uden det store held ... sidenhen blev jeg mere beskeden, og forlangte kun at hun bidrog med orgelpunkt, hvor jeg selv ville begive mig ud i stemmerne, dog stadig uden den store success ... jeg tror, udfra min erfaring, at det med Fuga Kontakt, nok i realiteten kun er 'kontakt' når det kommer til stykket ;-)

Skrevet
Marqui skrev, for 13 minutter siden:

Fuga Kontakt, nok i realiteten kun er 'kontakt' når det kommer til stykket ;-)

I denne klassiker er der rigeligt med fuga-tangenter med en lille toccatta som forspil (det bedste, hvis du spørger mig ...):

Skrevet
Bebop skrev, for 15 minutter siden:

I denne klassiker er der rigeligt med fuga-tangenter med en lille toccatta som forspil (det bedste, hvis du spørger mig ...):

Ja, det er en klassiker, og tilmed på den klassiske top-20 liste, hvor fællesskabet synes at være, at det ingenlunde er det bedste komponisterne har skrevet, ift Bach er der nok lidt mere indsigt og eftertænksomhed at finde i adagio'en fra 564:

https://www.youtube.com/watch?v=8fZcWYm_6go

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.