Hop til indhold
The_Man

Pas på HotWoman

Recommended Posts

Har skrevet med hende og hun ser også meget godt ud, og hun siger hun søger noget fast så det kunne jeg godt være med på, så siger hun at hun vil ha mellem 500-1000kr forud betalt også kan vi ses fast, også behøver jeg ikke betalt hende mere når vi ses, så spørg jeg så du siger hvis jeg betalt de penge forud så kan vi ses så tit vi kan og ha sex og du vil ikke ha flere penge, hun siger ja hun vil bare ha et beløb forud også er det, så siger jeg at jeg heller ved betale hende et beløb hver gang vi ses hvis det er, men det vil hun ikke og hvis jeg ikke vil forud betalt så er jeg ikke seriøs nok.... 

SERIØS NOK ??? kommer fra hende der siger hun bare vil ha 500 til 1000kr også skulle man kunne kneppe hende så meget man vil uden at betale mere, så har jeg det fint med hun tror jeg er useriøs...       Så pas på hende og brug ikke jeres tid på hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg har også skrevet med hende, hun har haft flere profiler derinde - samme historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

De er lukket :) men da jeg skrev med hende hed hun HotPrincess eller noget meget tæt på, men 100% samme kvinde

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er I overhoved sikker på det en kvinder, jeg kan da også lave en "kvinde" profil med et tilfældigt billede og scamme mig til penge uden noget møde IRL.

Der er scammer på sugardating ligesom på annoncelight, men jeg er aldrig overbevist om køn eller om hvor mange som reelt er med i scammet - det er formentlig delvis organisert og delvist individer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betal aldrig forud, det er meget sandsynlig snyd og bedrag. Betal heller ik til hende der...men hun e ren kvinde, har mødtes med hende ved et solcenter i brøndbyøster. Ellers er det en der bruge hendes billede, og ja, tror hun har haft tre - fire profiler....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre haft en tilsvarende oplevelse med hende. Hun krævede 1500 up front, og så ellers date og sex for free, og kun mig :-) Eiffeltårnet fulgte vist ikke med i prisen ;-)

Motivet er hun pludseligt har det dårligt med at modtage penge for sex. Men sagde pænt nej tak, og så kvitterede hun med en RØD tommel rate. Dårlig stil

Mødte hende også 6 gange i solariet nede på sydsjælland. Hvor hun knaldede mænd i det samme rum på stribe. Her var prisen også 1500 for et knald. Sidste gang havde hun vildt travlt og var forsinket (mere end 1 år siden). Hun  havde hårdt brug for pengene, sagde hun, og spurgte om jeg i stedet kunne en anden dag og hjemme hos hende. Her var løftet også, at jeg ikke skulle betale mere. Men pludselig var der så påfaldende mange ting i vejen, så der ville gå 3 mdr. Fik aldrig noget for pengene. DONT TRUST HER!

 

Redigeret af CykkelMyg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en samtale i gang med hende og fik et svar fra hende så sent som i morges. Vi skrev en 3, 4 beskeder frem og tilbage og så kiggede jeg på igen en time senere og så havde hun slettet sin profil. (Kan være hun har blokeret mig men det ville ikke give nogen mening)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Tja, hun er også væk fra min indbakke - normalt står der "slettet profil" men det kan selvfølgeligt være det er noget andet hvis sites administratorer sletter den... ville heller ikke give så meget mening hvis hun havde blokeret mig... det skal dog ikke udelukkes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...