Nv Herre 25 Skrevet 14. August, 2016 Er der nogen der ved om hun på nogen måde stadig er aktiv eller kender til lignende tøser fra Randers/Århus området??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Juli, 2019 Vil du uddybe hvad du søger efter, til de mænd som ikke kender Randers skøgen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 1. Juli, 2019 Nemtøs skrev, for 37 minutter siden: Vil du uddybe hvad du søger efter, til de mænd som ikke kender Randers skøgen? Jeg er overbevist om, at dem der kender Randersskøgen ved hvad det drejer sig om. Det er vist dem, opslaget retter sig imod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Juli, 2019 weber skrev, for 14 minutter siden: Jeg er overbevist om, at dem der kender Randersskøgen ved hvad det drejer sig om. Det er vist dem, opslaget retter sig imod. Hvis du læser trådstarters oplæg skriver han eller lignende tøser fra Randers/Århus. Det var et forsøg på at hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest not bad Skrevet 1. Juli, 2019 Nv Herre skrev, for 4 timer siden: Er der stadig ingen? tror jeg vil prøve at spøger nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 247ole Skrevet 1. Juli, 2019 Hun er desværre ikke aktiv mere. Den unge dame fandt kærligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg