Hop til indhold
Claus81

Vil komme godt fra start....

Recommended Posts

Gæst

@Tass - jeg bliver større og større fan af dig :D

@Catja og @Mizz Skov - mangler lige en like smiley - så thumbs up til jer begge.

@Claus81 følg du trygt Tass' vejledning. Jeg vil kun tilføje, at jeg har god erfaring med de gp'ere som gerne bruger lidt tid på at skrive med dig. Man får en god fornemmelse af hinanden, og du kan hurtigt sortere 'sure mokker' fra, for de findes altså også. Her er jeg også tæt på, at være enig med Tass - man går sjældent galt med 30+.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja
Cage skrev, for 3 timer siden:

@Tass - jeg bliver større og større fan af dig :D

@Catja og @Mizz Skov - mangler lige en like smiley - så thumbs up til jer begge.

@Claus81 følg du trygt Tass' vejledning. Jeg vil kun tilføje, at jeg har god erfaring med de gp'ere som gerne bruger lidt tid på at skrive med dig. Man får en god fornemmelse af hinanden, og du kan hurtigt sortere 'sure mokker' fra, for de findes altså også. Her er jeg også tæt på, at være enig med Tass - man går sjældent galt med 30+.

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Tass skrev, den 13/8/2016 at 00:57:

Først syntes jeg du skal stille dig selv et spørgsmål. Hvem tror du kvinderne i branchen har lyst til at give den bedste oplevelse, mænd som bare læner sig tilbage og forventer en masse, eller mænd der aktivt deltager og gengælder den gode oplevelse over for kvinderne. JEG ved godt hvad svaret er....

Et par retningslinjer jeg selv bruger. Om de passer til dig kan jeg ikke svare på.
1: danske kvinder. Uanset hvad man forsøger at argumentere med, så er sandsynligheden for at møde en dansk kvinde der er nødsaget eller måske endda tvunget ind i branchen langt mindre end den er med de udenlandske.
2: 30+år. Den er der sikkert maaaaaaange der er uenig med mig i. Men igen, mere livserfaring betyder nu engang os at man møder en mere afklaret person. Desuden mener jeg ikke en kvinde i start tyverne giver den samme oplevelse som de mere modne kvinder. Det er MIN smag der melder sig på i den sammenhæng. Mine bedste erfaringer er med kvinder der er tættere på de 40 end 30, og ligeledes over 40 ;-) Som sagt, smag.
3: tilbydes der sex uden kondom, så er det no go. En kvinde i branchen der ikke passer på sig selv, er efter min mening ikke en man besøger, både for hendes og din egen skyld.
4: er der åbent 24/7. så er det ikke et sted jeg sætter mine fødder. prøv du at stå standby 24/7 og vær klar på 5 min når der ringes. Og spekuler lidt på hvor frivilligt en kvinde siger ja til sådan en "tjans". Sådanne scenarier støtter jeg ikke.
5: hvis kvinden ikke er villig til at bruge "lidt tid" på at besvare dine spørgsmål, så er hun ikke et besøg værd. Man skal ikke spilde deres tid, men spørg dem hvis der er noget du er i tvivl om.

Det er et par overordnede ting du kan tage med i dine overvejelser. Der er med garanti en masse der nu vil høvle mig ned for min fremgangs måde, og det er helt i orden. Vi er alle forskellige. Jeg siger ikke mine punkter er det alle andre skal bruge, men det jeg selv bruger som udgangspunkt, og jeg havner for det meste hos dejlige, søde, rare, frække kvinder som jeg nyder tiden sammen med ;-) 

Hej Tass.

Jeg er fuldstændig enig med dig! Har selv de samme erfaringer med danske GP'er på endda 25+. Men har for nylig prøvet med et par på 34 og 41 (hver for sig ;-) ) og det var en gensidig success! En pige kan ikke løbe fra, at det er nydt, når hun sprøjter! :-)  Glem (næsten) alt om de helt unge udenlandske! Okay, man kan være heldig, hvilket jeg osse har været, men der er langt mellem "snapsene"!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
chris 60 skrev, for 43 minutter siden:

  Glem (næsten) alt om de helt unge udenlandske! Okay, man kan være heldig, hvilket jeg osse har været, men der er langt mellem "snapsene"!

Helt enig - der et godt nok mange nitter imellem der. Med mindre man er godt tilfreds med en lækker krop der laver søstjernen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...