Hop til indhold

Recommended Posts

Hej hej.andre der har været uheldige at besøge denne sb. har været uheldig. ankom på en trist grå dag til et gammel gråt hus i Bramdrupdam.man kunnelugte hun røg det samme gjorde hendes hjem. har prøvet bedre sex og lever ikke op til det lovet.har indtryk af hun har en del mænd. hun er iskold. Ikke pengene værd og spild af tid. følte mig til grin da jeg kørte derfra. sutter dårlig

Redigeret af fjolset

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
fjolset skrev, for 3 timer siden:

Hej hej.andre der har været uheldige at besøge denne sb. har været uheldig. ankom på en trist grå dag til et gammel gråt hus i Bramdrupdam. hun lugtede af røg det samme gjorde hendes hjem. dårlig sex og lever ikke op til det lovet.har indtryk af hun har rigtig mange mænd. hun er iskold.. Ikke pengene værd og spild af tid. følte mig til grin da jeg kørte derfra. sutter dårlig

Ved godt det er lidt plat, man ham der kom efter dig har nok ikke kunne smage pisset :(:) 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

og du var for dum til at gå igen og sige nej tak kors siger en del om dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 22 timer siden:

og du var for dum til at gå igen og sige nej tak kors siger en del om dig

Det var en delvist korrekt med også naiv kommentar. Men kan ikke vide om noget er godt eller ej, før det er afprøvet.

Men ja, man skal ikke være bage for at gå igen, hvis noget er off.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad snakker du om mm , han siger det lugtede og var iskoldt , hvad med at gå igen, og ikke lade sin egen

dårlige vurdering komme ud herinde

og jo man kan sagtens vide om noget ikke lever op til ens krav og forventninger, jeg har sagt nej tak til 3 som måtte køre igen

med uforrettet sag , ved besøg, eller møder ude i byen

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 2 timer siden:

hvad snakker du om mm , han siger det lugtede og var iskoldt , hvad med at gå igen, og ikke lade sin egen

dårlige vurdering komme ud herinde

og jo man kan sagtens vide om noget ikke lever op til ens krav og forventninger, jeg har sagt nej tak til 3 som måtte køre igen

med uforrettet sag , ved besøg, eller møder ude i byen

Og det er fair nok, sådan skal det også være.

Men iskold kan du ikke vide før det er for sent og at hun ryger i hjemmet er ikke nødvendigvis en show stopper og vejret at trist og gråt er jo ikke hendes skyld - selvom det kan påvirke stemningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan man da  mærke , men det handler også om at behandle sig selv , og den anden ok , og sige fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...