tja66 641 Skrevet 7. Maj, 2022 Jeg ved godt at Susan ikke er helt ung - besøgte hende for i en periode for en del år siden - er hun stadig slank? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlige 3 Skrevet 7. Maj, 2022 tja66 skrev, for 46 minutter siden: Jeg ved godt at Susan ikke er helt ung - besøgte hende for i en periode for en del år siden - er hun stadig slank? Ja det er hun og der er overhovedet ingen forskel på hendes udføres af de forskellige lege hun er tip top 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
topkapperen 1 Skrevet 26. September, 2023 Liderlige skrev, den 25.3.2022 at 01:29: Det er jo nok derfor at jeg skriver sådan , at jeg vil spørge susan på mandag når jeg besøger hende så kan hun jo selv bestemme Hej Liderlige jeg har selv været hos Susan for meget længe siden for pludselig kunne jeg ikke finde hendes annonce mere så hvis du stadigvæk besøger hende en gang imellem kan du så ikke høre om du må give hendes nummer til mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg