Hop til indhold

LittleBlue - Søger sød, villig gavmild mand (ved Vojens)

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Nogen som ved om hun stadig er aktiv og er der nogen der kan dele ud af deres erfaringer med vedkommende ?

Link : https://annoncelight.dk/showad/176939

Skrevet

Sød pige.

Når annoncen er fra 1. august er hun sandsynligvis stadig aktiv. Men måske ikke aktiv hver dag, da jeg tror det er en fritidsbeskæftigelse.

Skrevet

Hun er af og til på - en dag af gangen.

Mægtig rar, smuk og meget naturlig pige. 

Dog står menukort og prisliste ikke helt mål..."mange begrænsninger til en høj pris"

Skrevet
PallePik skrev, for 3 timer siden:

Hun er af og til på - en dag af gangen.

Mægtig rar, smuk og meget naturlig pige. 

Dog står menukort og prisliste ikke helt mål..."mange begrænsninger til en høj pris"

Præcis -  jeg henvendte mig til hende via mail for lang tid siden, prisen hun sendte retur var høj, meget høj

Jeg svarede pænt og høfligt tilbage med et nej tak, der var hun så klar til at forhandle. Men jeg kunne ikke tænke mig en pige der er gået ned i pris bare for at få en kunde, det er ikke den slags oplevelser jeg leder efter og det er lige så meget turnoff for mig som for en GP at skulle forhandle pris

Jeg husker nogle tidliger anmeldelser af hende (søg evt selv) der peger på at det kan være svært at få en aftale i stand

Skrevet
sjanten skrev, for 1 time siden:

Præcis -  jeg henvendte mig til hende via mail for lang tid siden, prisen hun sendte retur var høj, meget høj

Jeg svarede pænt og høfligt tilbage med et nej tak, der var hun så klar til at forhandle. Men jeg kunne ikke tænke mig en pige der er gået ned i pris bare for at få en kunde, det er ikke den slags oplevelser jeg leder efter og det er lige så meget turnoff for mig som for en GP at skulle forhandle pris

Jeg husker nogle tidliger anmeldelser af hende (søg evt selv) der peger på at det kan være svært at få en aftale i stand

Det med at forhandle prisen fordi man får et afslag fra kunde,det er også turn off hos mig. .Jeg vil prøve at søge tidligere anmeldelser.

Skrevet

Nu skriver i, der er mange begrænsninger og prisen er høj. Hvad er det for nogle begrænsninger og hvor høj er prisen? Har egentligt kigget på hendes annonce flere gange og overvejet det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.