Hop til indhold
Allez

Er der nogen der erfaringer med MissDirtyNympho

Recommended Posts

Hej alle.

Tager lige et lidt langskud. Men ved ikke om der er nogen der har haft kontakt til hende her:

https://annoncelight.dk/showad/210592

Umiddelbart lidt svært uden billeder eller anden reel info, men lyder som noget der kunne passe godt ind i min stresset arbejdsdag ;) Så ved ikke om der er nogen der allerede har været på besøg eller måske bare er i kontakt. Frygter altid lidt sådan nogle om det er ægte eller ej, men i det mindste står der ikke umiddelbart noget med MobilePay eller forudbetalinger.

 

Håber i (igen) kan hjælpe :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

165 høj og 60 kg. Det er sku da ikke det jeg forstår ved et lille nips. Det er vel rimeligt gennemsnitligt, men hun lyder spændene, ærgerligt der ikke er billeder på, jeg elsker rødt hår og fregner

Del dette indlæg


Link til indlæg
mm812 skrev, for 18 timer siden:

Hende udseende fejl ikke noget at dømme ud fra de billeder som har været der.

Ved ikke om nogen skulle være i den heldige situation at disse kan trylles frem, evt. vi anden annonce på anden side? Er jo altid rart lige at have en ide om hvordan og hvorledes

 

Pool skrev, for 11 timer siden:

165 høj og 60 kg. Det er sku da ikke det jeg forstår ved et lille nips. Det er vel rimeligt gennemsnitligt, men hun lyder spændene, ærgerligt der ikke er billeder på, jeg elsker rødt hår og fregner

Helt enig. lyder som en sød naturlig pige, og umiddelbart sagtens noget jeg kunne se det sjove i :)

Håber der er nogen der har erfaringer og måske kan dele. Jeg har skrevet til hende, men endnu ikke noget svar, så nu må vi se om det kommer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...