Hop til indhold
apowers

video6 aalborg

Recommended Posts

Guest dines1979

Altså hvis det er betalingssex, så tvivler jeg på de vil være glade for det. Plejer at stå at det ikke er tilladt der. Hvis det bare er en veninde du kender, så går i bare ind. Mener par plejer at have gratis adgang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Jeg/ vi er regelmæssige brugere af Video 6 i Aalborg, og kan lige fortælle lidt om det sted.

Du er ikke velkommen med en købepige, men ellers blander de sig ikke hvem du har med, og I er gifte eller har mødt hinanden lige udenfor døren, det gør ingen forskel.

Der er en biosal med homosex, to andre med hetrosex og nogle små båse med forhæng til en eller to personer med gloryhole i, samt to rum med madrasser som man kan gå ind og lukke døren, disse har også glory/ kiggehuller som man så vidt jeg kan huske kan lukke for.

Ingen gør noget ved andre uden at spørge først, eller får er signal om at der er ok.

Så det er bare at prøve det, og betale den lille entre, mener det er 50-75kr både for mænd og par.

Hyg jer, og fortæl gerne om jeres besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...