Hop til indhold
StudineMILF

Nogle forslag til hvor der kunne være brug for en SØD Moden kvinde på Sjælland ???

Recommended Posts

Hej søde EG-FYRE :wub:

Jeg er igang med at finde mig et sted og tage imod nogle dejlige mænd denne uge, men har ingen anelse hvor henne på Sjælland.

Jeg har mulighed for noget privat/diskret i Birkerød eller et sommerhus omkring Asnæs, eller det ku være sydsjælland, men hvis der ikke er brug for mig vil jeg ikke booke noget.

Det blir ENESTE gang jeg kan 24 timer i døgnet i år og formentlig først igen næste år så vær søde og hjælp lidt med forslag til hvor der er brug for en FRiTIDS GPer. 

Håber dette er skrevet i den rigtige tråd :-)

Kh

StudineMILF ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Studinemilf.

Håber det blir Birkerød, så skal jeg besøge dig:-)

Onsdag vil passe perfekt:-)

Faktisk lidt fedt hvis jeg har kunnet hjælpe:-)

hilsen nussefyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Hej søde EG-FYRE :wub:

Jeg er igang med at finde mig et sted og tage imod nogle dejlige mænd denne uge, men har ingen anelse hvor henne på Sjælland.

Jeg har mulighed for noget privat/diskret i Birkerød eller et sommerhus omkring Asnæs, eller det ku være sydsjælland, men hvis der ikke er brug for mig vil jeg ikke booke noget.

Det blir ENESTE gang jeg kan 24 timer i døgnet i år og formentlig først igen næste år så vær søde og hjælp lidt med forslag til hvor der er brug for en FRiTIDS GPer. 

Håber dette er skrevet i den rigtige tråd :-)

Kh

StudineMILF ;-)

En som dig er der brug for alle steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Ahem...  Jag är i en liten svensk landsby 950 km norr om Köpehamn, med ca 250 inbyggare.  Om du kommer till mig, blir det ett fantastiskt dygn, men sedan vet alla vem Lillemand är ...  Det blir nog bättre om jag tar till Danmark ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 17 minutter siden:

Ahem...  Jag är i en liten svensk landsby 950 km norr om Köpehamn, med ca 250 inbyggare.  Om du kommer till mig, blir det ett fantastiskt dygn, men sedan vet alla vem Lillemand är ...  Det blir nog bättre om jag tar till Danmark ;-)

Du er da så velkommen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle forslag til hvor der kunne være brug for en SØD Moden kvinde på Sjælland ???

StudineMILF skrev, for 5 timer siden:

Hej søde EG-FYRE :wub:

Jeg er igang med at finde mig et sted og tage imod nogle dejlige mænd denne uge, men har ingen anelse hvor henne på Sjælland.

Jeg har mulighed for noget privat/diskret i Birkerød eller et sommerhus omkring Asnæs, eller det ku være sydsjælland, men hvis der ikke er brug for mig vil jeg ikke booke noget.

Det blir ENESTE gang jeg kan 24 timer i døgnet i år og formentlig først igen næste år så vær søde og hjælp lidt med forslag til hvor der er brug for en FRiTIDS GPer. 

Håber dette er skrevet i den rigtige tråd :-)

Kh

StudineMILF ;-)

Der er altid brug for en SØD moden kvinde i min seng, søde @StudineMILF;-)8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 9 timer siden:

Nogle forslag til hvor der kunne være brug for en SØD Moden kvinde på Sjælland ???

Der er altid brug for en SØD moden kvinde i min seng, søde @StudineMILF;-)8-)

Ja det jo det men så må MILFEN jo rykke derhen evt. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lillemand skrev, for 19 timer siden:

Ahem...  Jag är i en liten svensk landsby 950 km norr om Köpehamn, med ca 250 inbyggare.  Om du kommer till mig, blir det ett fantastiskt dygn, men sedan vet alla vem Lillemand är ...  Det blir nog bättre om jag tar till Danmark ;-)

Tror Ni Lillemand - at alla invånere i landsbyen tittar med på EG :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
nussefyr skrev, for 22 timer siden:

Hej Studinemilf.

Håber det blir Birkerød, så skal jeg besøge dig:-)

Onsdag vil passe perfekt:-)

Faktisk lidt fedt hvis jeg har kunnet hjælpe:-)

hilsen nussefyr

 

Slamberten skrev, for 22 timer siden:

København / eller Birkerød så ses vi 

Kbh blir det og Torsdag og Søndag er en mulighed indtil videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 17 minutter siden:

Helst privat/diskret hvor jeg er der alene. :-)

@StudineMILF der skal vel være en eller to frække drenge :-P og måske en enkelt @Slamberten ;-) så du ikke er der helt alene :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 9 minutter siden:

@StudineMILF der skal vel være en eller to frække drenge :-P og måske en enkelt @Slamberten ;-) så du ikke er der helt alene :-D

Jo Jo men vil bare ikke arbejde et sted som et bordel hvor der er andre piger ved siden af hvor jeg hygger. Det ikke lige mig. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Jo Jo men vil bare ikke arbejde et sted som et bordel hvor der er andre piger ved siden af hvor jeg hygger. Det ikke lige mig. :?

Den havde jeg fanget StudineMilf og lyder også bedst ;-) Håber du har eller får et super hyggeligt sted :-) Det var skrevet med blink i øjet og så havde jeg fanget den, det er med henvisning til din frække netdragt, den fremhæver det frække :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

 

Kbh blir det og Torsdag og Søndag er en mulighed indtil videre.

Kommer der en annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 39 minutter siden:

Kommer der en annonce?

www.eroguide.dk/forum/topic/61461-den-frække-studinemilf-tilbyder-lækker-hygge-i-kbh-fra-i-eftermiddag-og-ugen-ud-tør-du/#comment-488590

annoncelight.dk/showad/204404

Kan ikke gøre dem aktive

 

www.eroguide.dk/forum/profile/23700-studinemilf/?tab=field_core_pfield_12

 

 

Redigeret af RarFyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Cage skrev, for 4 timer siden:

Tror Ni Lillemand - at alla invånere i landsbyen tittar med på EG :D

Nej, det gör dom sannolikt inte, men varje normalbegåvad vuxen i byn - där alla vet att jag är 1/2-dansk - räknar enkelt ut att om en gammal gris som jag får ett övernattningsbesök av en ung dansk MILF kan det bara ha gått till på ett sätt...   ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 38 minutter siden:

Nej, det gör dom sannolikt inte, men varje normalbegåvad vuxen i byn - där alla vet att jag är 1/2-dansk - räknar enkelt ut att om en gammal gris som jag får ett övernattningsbesök av en ung dansk MILF kan det bara ha gått till på ett sätt...   ;-)

Du velkommen i Københamn hos mig en af dagene hvor jeg skal forkæle dig så du bliver helt rundtosset Lillemand :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, 1 time siden:

www.eroguide.dk/forum/topic/61461-den-frække-studinemilf-tilbyder-lækker-hygge-i-kbh-fra-i-eftermiddag-og-ugen-ud-tør-du/#comment-488590

annoncelight.dk/showad/204404

Kan ikke gøre dem aktive

 

www.eroguide.dk/forum/profile/23700-studinemilf/?tab=field_core_pfield_12

 

 

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
StudineMILF skrev, for 17 timer siden:

Du velkommen i Københamn hos mig en af dagene hvor jeg skal forkæle dig så du bliver helt rundtosset Lillemand :-P

Milfens B&B? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...