Hop til indhold
Guest jsp

Eventyrpigen Hvidovre

Recommended Posts

Guest aarhussyd
jsp skrev, 1 time siden:

Come on hun har full House på stjernerne, der må være nogen der har fået fedtet bøhmanden :)

Hun er noget ældre end dem du plejer at finde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
aarhussyd skrev, for 6 minutter siden:

Hun er noget ældre end dem du plejer at finde :-)

Ja, men hun ser spændende ud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 1 time siden:

Come on hun har full House på stjernerne, der må være nogen der har fået fedtet bøhmanden :)

5 stjerne betyder jo ikke at hun har mødt nogen. Måske har man givet hende en god bedømmelse fordi hun har skrevet tilbage - i håb om det måske hjalp for at få mis :)

I mine øjne et total latterlig koncept af SD :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
lillejensen skrev, Lige nu:

5 stjerne betyder jo ikke at hun har mødt nogen. Måske har man givet hende en god bedømmelse fordi hun har skrevet tilbage - i håb om det måske hjalp for at få mis :)

I mine øjne et total latterlig koncept af SD :) 

Nej ved det godt, og ja jeg giver også en thumps up i håb om ikke at drukne i mængden :) , og ja det bliver ikke brugt efter hensigten 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er der stadig, men er ikke online så ofte. Det er heller ikke altid hun svarer, så det kræver lidt arbejde at få kontakt. Hun har kun tid hver anden uge, når hun ikke har børn boende.

Er meget tynd og med silikone bryster... Hun er fræk og med på det meste og meget rimelig med prisen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du har leget med hende... ?

Hvad er rimelig med priserne... og hvordan mener du fræk og med på det meste ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm, jeg troede, at eventyrpiger hørte til i Slaglille ved Fjenneslev. Dér har jeg da mødt en efter at have inspiceret den romanske kirke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 10 minutter siden:

Flere der har været her? :)

Hun har været på sd flere år og er rimelig nem,  så nogen må have dyppet jernet i hende. Har dog ikke selv mødt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er også til gangbang hvis man sørger for hotellet. Lige før jul manglede hun penge og var rimelig nem at få en aftale om et møde med 4 liderlige mænd:-) Meget frisk dame... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansens skrev, den 27.12.2019 at 19:38:

Hun er også til gangbang hvis man sørger for hotellet. Lige før jul manglede hun penge og var rimelig nem at få en aftale om et møde med 4 liderlige mænd:-) Meget frisk dame... 

 

Mødes i da med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansens skrev, den 21.6.2020 at 09:21:

Var det en god oplevelse? 

Vi er et par stykker der godt kunne tænke os at finde en pige der var frisk på flere. Så derfor kunne det være fedt at høre om i mødes med hende og om hun var fræk??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen med en frisk anmeldelse? Skal besøge hende i aften sammen med en kammerat, så ville lige høre;-)

Redigeret af hansens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er en mere der vil med i aften kan han lige skrive pb:-) Så hun kan få en ordentlig tur. Foregår ved hende i Hvidovre kl. 20 til en fair pris.

Redigeret af hansens

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansens skrev, 1 time siden:

Hvis der er en mere der vil med i aften kan han lige skrive pb:-) Så hun kan få en ordentlig tur. Foregår ved hende i Hvidovre kl. 20 til en fair pris.

Det kunne friste, men jeg kan desværre ikke i aften.
Imponerende at du har fået kontakt. Jeg har prøvet længe, men hun læser ikke mine beskeder.

Lad os få en anmeldelse efter i aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 4 minutter siden:

Det kunne friste, men jeg kan desværre ikke i aften.
Imponerende at du har fået kontakt. Jeg har prøvet længe, men hun læser ikke mine beskeder.

Lad os få en anmeldelse efter i aften

Har været der nogle gange, men det er et par år siden sidst. Hun er meget villig og liderlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...