Hop til indhold
Khaine

Snydt af Prinsessenpåærten. Pas på!

Recommended Posts

Lavede en aftale om ydelser. Jeg overførte på Mobile Pay, blev derpå slettet. Telefonnummer er hemmeligt og den bliver ikke taget.

Nok dumt af mig. Jeg overlever, men pas på derude.

Redigeret af Khaine
Dårlig formulering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Khaine skrev, for 7 minutter siden:

Lavede en aftale om ydelser. Jeg overførte på Mobile Pay, blev derpå slettet. Telefonnummer er hemmeligt og den bliver ikke taget.

Nok dumt af mig. Jeg overlever, men pas på derude.

Hvad ydelser købte du per mobilpay ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Khaine skrev, for 9 minutter siden:

Lavede en aftale om ydelser. Jeg overførte på Mobile Pay, blev derpå slettet. Telefonnummer er hemmeligt og den bliver ikke taget.

Nok dumt af mig. Jeg overlever, men pas på derude.

Ja - det blev næsten til en Klods Hans

Men tak for info

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Er det mig, eller er der utrolig meget snyd med sugardaters.dk? Jeg syntes at mere end hver anden tråd jeg ser omkring den side handler om folk der har dårlige erfaringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Lige så snart jeg ser mobilpay eller togbillet, i SMS'en bliver den slettet og hun (han?) bliver blokeret... så kan de være reelle og alt muligt andet, kan ikke fordrage at blive snydt på nogen måde, så hellere bare være kold og kynisk, der er rigeligt med piger derinde :) 

Bitter oplevelse, håber det var et overskueligt beløb.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Khaine skrev, for 4 timer siden:

Lavede en aftale om ydelser. Jeg overførte på Mobile Pay, blev derpå slettet.

Hvorfor læser folk ikke bare det Sugardaters selv skriver, om ikke at overføre penge til personer man ikke kender :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Khaine skrev, den 6/8/2016 at 18:17:

Lavede en aftale om ydelser. Jeg overførte på Mobile Pay, blev derpå slettet. Telefonnummer er hemmeligt og den bliver ikke taget.

Nok dumt af mig. Jeg overlever, men pas på derude.

Aldrig betale forud for en ydelser, Mobile Pay eller bank overførsel af princip - jeg afslå 100% alle aftaler hvor det forlanges - også af dem med hjemmesider, kommer aldrig til at ske med minder der er tale om en særlig ydelser som berettiger det og beløber er så småt at har karakter af gebyr - eks. 300 kr og så kun til nogen man kan opsøge (læs bordel).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...