Hop til indhold
Gæst

oldschool telefonsex...

Recommended Posts

Gæst

... Er det totalt yt?

... Spørger, fordi jeg, on occation, faktisk synes, at det kan være et vildt frækt krydderi på tilværelsen.

... ikke skype med kamera eller noget. 

... Kun fræk snak, min lækre stenme, som appellerer til hans fantasi og skaber billeder - og min hjerne, som er den allerfrækkeste del af min krop. Mindfuck, opbygge en stemning kun med ord - lyde, og ende med at den ene eller begge bare kommmmmmmmmer... !

Del jeres erfaringer og kommenter på mit indlæg. Er jeg bare et gammelt fæ, som skal overgå til mere moderne kommunikationsformer?? 

Redigeret af Mizz Skov
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes også det kan være meget frækt at snakke med en og opnå fælles klimaks . Gerne med en jeg slet ikke kender men da også med konen.

Så du er ikke helt alene Mizz Skov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tænker at De Mizzzzz Skov kunne være en meget fræk oplevelse - men live - telefonsex efterlader mig desværre ret kold :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mizz Skov, hvis du er lige så fræk ;-) til telefon snak, som nogle af dine skrevne samtaler, fortællinger, beklagelser og frække hint er, så vil mange ikke kunne undgå at der sker forunderlige ting i den nedre region. 

Kan der lægges en prøve lydfil her på EG :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smiler skævt. Opload af en lydfil... interessant. Men men men Dream On. Jeg telefonsexer kun med få udvalgte. og skal ikke nyde noget af, at en flok hanhunde herinde får jern på eller mere til lyden af en af mine frække fantasier... eller lydsiden af min orgasme, når en lækker mand taler mig ud over kanten, uhm.

men godt forsøgt, @KnudSan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 4. aug. 2016 at 20:47:

Tænker at De Mizzzzz Skov kunne være en meget fræk oplevelse - men live - telefonsex efterlader mig desværre ret kold :-D

Øviiiiiiiiiiiii... nok det nærmeste, vi nogensinde kommer på at mødes, @Cage og ikke engang det, kan jeg få lov til. Der knuste De lige en drøm. Så må jeg nøjes med at bruge Dem i min fantasi. Hr. alfa-han lækkermås. 

hilsen mizz drillepind 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen Mizzzzzz Drillepnd - De ville jo risikere at blive anmeldt - trods De ikke er lyserød - tænker at den regel må gælde, hvis man er på EG :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 56 minutter siden:

Smiler skævt. Opload af en lydfil... interessant. Men men men Dream On. Jeg telefonsexer kun med få udvalgte. og skal ikke nyde noget af, at en flok hanhunde herinde får jern på eller mere til lyden af en af mine frække fantasier... eller lydsiden af min orgasme, når en lækker mand taler mig ud over kanten, uhm.

men godt forsøgt, @KnudSan

 

He he Mizz Skov, ja det var et forsøg, som jeg godt vidste var dømt til at mislykkes :-D men den som intet vover intet vinder.

Men bare tanken kan da godt få det til at vippe lidt i jernet ;-)

Redigeret af KnudSan
Tilføjet tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Mizz Skov; telefonsex er da frækt - frækt med én man ikke kender, at fantasere, høre, fortælle hvad man gør og tilsidst "komme". Men også at kunne høre ind til hvad der synes er frækt, kan lide eller måske har oplevet; der er mange facetter.

Og da altid frækt med konen :) når man er ude at rejse....

Så bestemt ikke old-fashion

/C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Mizz Skov skrev, for 3 timer siden:

... Er det totalt yt?

... Spørger, fordi jeg, on occation, faktisk synes, at det kan være et vildt frækt krydderi på tilværelsen.

... ikke skype med kamera eller noget. 

... Kun fræk snak, min lækre stenme, som appellerer til hans fantasi og skaber billeder - og min hjerne, som er den allerfrækkeste del af min krop. Mindfuck, opbygge en stemning kun med ord - lyde, og ende med at den ene eller begge bare kommmmmmmmmer... !

Del jeres erfaringer og kommenter på mit indlæg. Er jeg bare et gammelt fæ, som skal overgå til mere moderne kommunikationsformer?? 

Gi' den gas. Lyder da super frækt, særligt hvis man er på bølgelængde og kemien spiller...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

Smiler skævt. Opload af en lydfil... interessant. Men men men Dream On. Jeg telefonsexer kun med få udvalgte. og skal ikke nyde noget af, at en flok hanhunde herinde får jern på eller mere til lyden af en af mine frække fantasier... eller lydsiden af min orgasme, når en lækker mand taler mig ud over kanten, uhm.

men godt forsøgt, @KnudSan

 

Mizz Skov du er for sent på den vi har alle jern på efter dine indlægg

og du ringer bare så tager vi det frække der:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Mizz Skov skrev, for 8 timer siden:

... Er det totalt yt?

... Spørger, fordi jeg, on occation, faktisk synes, at det kan være et vildt frækt krydderi på tilværelsen.

... ikke skype med kamera eller noget. 

... Kun fræk snak, min lækre stenme, som appellerer til hans fantasi og skaber billeder - og min hjerne, som er den allerfrækkeste del af min krop. Mindfuck, opbygge en stemning kun med ord - lyde, og ende med at den ene eller begge bare kommmmmmmmmer... !

Del jeres erfaringer og kommenter på mit indlæg. Er jeg bare et gammelt fæ, som skal overgå til mere moderne kommunikationsformer?? 

Du har ganske ret. Det er så frækt - kun stemmer i mobilen. 

Cage skrev, for 7 timer siden:

Tænker at De Mizzzzz Skov kunne være en meget fræk oplevelse - men live - telefonsex efterlader mig desværre ret kold :-D

Jeg bliver ikke kold - hmm nok det modsatte og så er det desværre ikke nok - mere vil mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kiki Kongerøv skrev, for 2 timer siden:

Jeg bliver ikke kold - hmm nok det modsatte og så er det desværre ikke nok - mere vil mere.

Tror ikke den frække kongerøv nogensinde er kold.

Men tror hellere jeg ville prøve en tur med en rødhåret sild i silende regnvejr :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Tlf. sex kan godt få mig op at ringe! 

En anden variant er når det foregår via SMS under f.eks. et møde. Hvor et "scenarie" startes, og det så bliver bygget videre på skiftevis af begge parter......

Man kan stadig følge mødet, og samtidig sidde forventningsfuldt og vente på svaret/fortsættelsen på fantasien.

Det frække lydspor mangler selvfølgeligt, men det skrevne kan godt fremkalde billeder som næsten kan gøre det ud for at være der i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mizz skov :)

 

jeg syns selv personligt at telefon sex kan være mega frækt og liderligt , tænder mig meget 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Apropos emnet, så havde jeg en crazy oplevelse i dig. En gut, som jeg har mødt en enkelt gang for noget tid siden, skrev en SMS, da jeg kørte på job i morges.

Han spurgte, om jeg var alene. Ja, svarede jeg - kører bil den næste halve time. Hvorfor?

Han svarede: jeg er alene på kontoret og max. tændt. Kan vi ikke lige klare min liderlighed over telefonen. Øh, jo. Grinede jeg. Ring du bare.

Han beskrev med ganske få ord hvilken type fantasi, han tændte på lige nu. Og så rullede jeg mig verbalt ud - detaljeret og fugtigt og frækt. Kapow 5 1/2 minut efter kom han med et brøl i mit headset... wow, griner.

Og for at det ikke skal være løgn, så overførte han lige lidt cash via mobilepay, som tak. Det havde vi ikke aftalt på forhånd. Crazy, crazy verden vi lever i...! Han sendte en sød SMS og roste mine evner efterfølgende. Tja, sådan kan en pænt kedelig køretur pludselig ta' en helt anden retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Cage skrev, for 12 timer siden:

Tror ikke den frække kongerøv nogensinde er kold.

Men tror hellere jeg ville prøve en tur med en rødhåret sild i silende regnvejr :-D

Du kender min passion :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Mizz Skov skrev, for 4 timer siden:

Apropos emnet, så havde jeg en crazy oplevelse i dig. En gut, som jeg har mødt en enkelt gang for noget tid siden, skrev en SMS, da jeg kørte på job i morges.

Han spurgte, om jeg var alene. Ja, svarede jeg - kører bil den næste halve time. Hvorfor?

Han svarede: jeg er alene på kontoret og max. tændt. Kan vi ikke lige klare min liderlighed over telefonen. Øh, jo. Grinede jeg. Ring du bare.

Han beskrev med ganske få ord hvilken type fantasi, han tændte på lige nu. Og så rullede jeg mig verbalt ud - detaljeret og fugtigt og frækt. Kapow 5 1/2 minut efter kom han med et brøl i mit headset... wow, griner.

Og for at det ikke skal være løgn, så overførte han lige lidt cash via mobilepay, som tak. Det havde vi ikke aftalt på forhånd. Crazy, crazy verden vi lever i...! Han sendte en sød SMS og roste mine evner efterfølgende. Tja, sådan kan en pænt kedelig køretur pludselig ta' en helt anden retning.

Husk nu at holde fast i rattet og fuldt fokus når du kører. Vi kan jo ikke ha, at du kommer til skade ude i trafikken...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan sagtens fokusere på både bilkørsel og frække ord. Er erfaring udi begge dele - dog ikke så tit samtidig, smiler. Men det gik nu fint - helt uden slinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Mizz Skov skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan sagtens fokusere på både bilkørsel og frække ord. Er erfaring udi begge dele - dog ikke så tit samtidig, smiler. Men det gik nu fint - helt uden slinger. 

Sådan taler rigtige kvinder nemlig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sorry, det var en fjel jeg ikke kunne slette igen

kinky slave 41 skrev, for 18 minutter siden:

gad godt at ha telefon sex med enten kiki kongerøv eller Mizz skov :)

 

Hvorfor dog ikke en tlf trekant med dem begge ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...