Hop til indhold
PHD

Billede på Sugardaters - er jeg hysterisk ?

Recommended Posts

Hejsa,

Sidder kraftigt og overvejer om jeg skal ligge et profil billede op på Sugardaters.

Jeg ville blive meget ked, hvis et sådan billede pludselig dukkede op i den virkelige verden.

Men hvad har I gjort jer af tanker ?

Og er jeg bare hysterisk ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
PHD skrev, for 4 timer siden:

Hejsa,

Sidder kraftigt og overvejer om jeg skal ligge et profil billede op på Sugardaters.

Jeg ville blive meget ked, hvis et sådan billede pludselig dukkede op i den virkelige verden.

 

Jeg synes at svaret giver sig selv. Hvis du er i tvivl og ikke vil gense dit kontrafej på siden (eller andre steder), jamen så skal  da ikke lægge et profilbillede op, det er jo umuligt at ændre noget, når skaden først er sket. ;-)

Om du er hysterisk, det må du afgøre med dig selv. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes at svaret giver sig selv. Hvis du er i tvivl og ikke vil gense dit kontrafej på siden (eller andre steder), jamen så skal  da ikke lægge et profilbillede op, det er jo umuligt at ændre noget, når skaden først er sket. ;-)

Om du er hysterisk, det må du afgøre med dig selv. :-o

Du har selvfølgelig helt ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 4 timer siden:

Sidder kraftigt og overvejer om jeg skal ligge et profil billede op på Sugardaters.

Kan du ikke bare nøjes med at have et privat album, du kun lukker op for de piger, du virkelig er interesseret i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Kan du ikke bare nøjes med at have et privat album, du kun lukker op for de piger, du virkelig er interesseret i?

Jo det ville da ihvertfald begrænse risikoen en del.

Fungerer det ? accepterer pigerne det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 4 timer siden:

Jo det ville da ihvertfald begrænse risikoen en del.

Fungerer det ? accepterer pigerne det ?

Ja, men som regel skal du åbne for dine billeder først, hvis du ønsker svar fra en pige/ønsker at se hendes billeder :P

Nogle piger, vil jo gerne være sikker på, at de ikke kommunikerer med en de kender ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Ja, men som regel skal du åbne for dine billeder først, hvis du ønsker svar fra en pige/ønsker at se hendes billeder :P

Nogle piger, vil jo gerne være sikker på, at de ikke kommunikerer med en de kender ;-)

Ja og så er vi jo tilbage igen.. problemet er jo gensidigt :)

Kan man komme uden om det ved at betale abb. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 18 timer siden:

Hejsa,

Sidder kraftigt og overvejer om jeg skal ligge et profil billede op på Sugardaters.

Jeg ville blive meget ked, hvis et sådan billede pludselig dukkede op i den virkelige verden.

Men hvad har I gjort jer af tanker ?

Og er jeg bare hysterisk ?

 

Helt generelt skal man ikke lægge noget som helst op på nettet som man ikke vil have dukker op i den virkelige verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 6 minutter siden:

Helt generelt skal man ikke lægge noget som helst op på nettet som man ikke vil have dukker op i den virkelige verden. 

Det siger jo nærmest sig selv.. spørgsmålet går reelt nok mere på hvad er risikoen ?

Jeg kan godt finde et billede som der kan bortforklares, hvis det går helt galt. Men vil bare helst undgå at komme i den situation ? :-D

Og igen.. kan man komme uden om det ved at betale abb. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 20 timer siden:

kan man komme uden om det ved at betale abb. ?

Har man ikke råd til abo - har man nok heller ikke råd til det sjove :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

Har man ikke råd til abo - har man nok heller ikke råd til det sjove :roll:

Jamen tak for det fine input..

For det første spurgte jeg jo netop ind til om det kunne løses med abb. og derudover abonnerer jeg helst ikke på alt muligt crap uden at vide hvad det er jeg får, hvis det gør mig til en fattigrøv, jamen så er det jo det jeg er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så igen igen.. kan man komme uden om at skulle vise profilbillede og samtidig se pigernes billeder ved at betale abb. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 2 timer siden:

derudover abonnerer jeg helst ikke på alt muligt crap uden at vide hvad det er jeg får,

Tror du er nødt til at bide i det sure æble og tegne abo i 4 uger :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 46 minutter siden:

Tror du er nødt til at bide i det sure æble og tegne abo i 4 uger :P

Jamen for fanden Mr. Ironpig :) det er jo derfor jeg spørger herinde ??

Ville blive svært glad hvis du ville svare på følgende:

kan man komme uden om at skulle vise profilbillede og samtidig se pigernes billeder ved at betale abb. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 44 minutter siden:

kan man komme uden om at skulle vise profilbillede og samtidig se pigernes billeder ved at betale abb. ?

Synes jeg allerede har svaret bekræftende på, men hvis du ikke har et album med private billeder af dig selv, vil pigerne ofte ikke vise deres billeder - bortset fra de mere eller mindre halvprof. piger, der åbner for hvem som helst for at få så mange kunder som muligt - men så kan man jo ligesågodt besøge en alm. glædespige og spare abo. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...