Hop til indhold
cuddler

Malii igen - og om at besøge ladyboys.

Recommended Posts

Ja, så blev det min tur til at besøge Malii og hold da op hvor en unik oplevelse.

 

Hun er min anden Ladyboy jeg har besøgt. (Første var Tina i Grønnegade sidste år til Black Friday men da hun er I Sverige ville jeg prøve en sidste gang men en anden og valget blev Malii efter de mange positive anmeldelser.)

 

Ringede og fik hurtig en aftale i hus og en lille halv time efter var jeg der, der er dog ikke de bedste P plads muligheder andet end på ved universitet overfor som er kontrolleret at et P firma.

Tog 1 time til 1500 spir hvilket jeg synes er i den dyre ende (når man tænker på at for 1000 kr kan du få fuld pakke i 1 time ved en thai klinik.. man er vel jyde) anyways men der er ikke meget thai klinik over det da det er et bordel med en Ladyboy og fint det var det som jeg kom for.

 

Selve detaljerne holder jeg for mig selv men jeg fik prøvet alt hvad hjertet kunne begær, det var godt, hun er utrolig servicemindet og havde masser af tålmodig da mit udstyr havde problemer med at levere varen til sidst (ved ikke hvorfor da det aldrig er et problem men tænker måske nervøsiteten og måske om der sad en lille p bøde i vinduet når jeg kom tilbage haha)


Hun sagde jeg skulle komme tilbage inden hun rejser hjem i starten af januar, og selvom det var godt tror jeg ikke det vil komme til at ske.

Nu spørger du nok hvorfor det når jeg har sagt så mange positive ting? Det er den simpleste årsag at jeg har fået afprøvet alt hvad jeg ville Ladyboy og kan krydse det af listen.

 

HVIS jeg skulle nævne noget negativt så må det nok være at hun ikke et første valg til en nybegynder (især ikke hvis kunden er nervøs og lidt usikker på det. I det mindste i forhold til Tina jeg var med sidste år men der var der også en halvtimes massage inden så måske havde det noget med det at gøre) Men det er et meget MEGET lille minus.

 

 

Jeg kan varmt tilslutte mig de andre og kun anbefale hende så længe hun er her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legacy of Pinkeye skrev, den Friday, November 25, 2016 at 21:02:

Ja, så blev det min tur til at besøge Malii og hold da op hvor en unik oplevelse.

 

Hun er min anden Ladyboy jeg har besøgt. (Første var Tina i Grønnegade sidste år til Black Friday men da hun er I Sverige ville jeg prøve en sidste gang men en anden og valget blev Malii efter de mange positive anmeldelser.)

 

Ringede og fik hurtig en aftale i hus og en lille halv time efter var jeg der, der er dog ikke de bedste P plads muligheder andet end på ved universitet overfor som er kontrolleret at et P firma.

Tog 1 time til 1500 spir hvilket jeg synes er i den dyre ende (når man tænker på at for 1000 kr kan du få fuld pakke i 1 time ved en thai klinik.. man er vel jyde) anyways men der er ikke meget thai klinik over det da det er et bordel med en Ladyboy og fint det var det som jeg kom for.

 

Selve detaljerne holder jeg for mig selv men jeg fik prøvet alt hvad hjertet kunne begær, det var godt, hun er utrolig servicemindet og havde masser af tålmodig da mit udstyr havde problemer med at levere varen til sidst (ved ikke hvorfor da det aldrig er et problem men tænker måske nervøsiteten og måske om der sad en lille p bøde i vinduet når jeg kom tilbage haha)


Hun sagde jeg skulle komme tilbage inden hun rejser hjem i starten af januar, og selvom det var godt tror jeg ikke det vil komme til at ske.

Nu spørger du nok hvorfor det når jeg har sagt så mange positive ting? Det er den simpleste årsag at jeg har fået afprøvet alt hvad jeg ville Ladyboy og kan krydse det af listen.

 

HVIS jeg skulle nævne noget negativt så må det nok være at hun ikke et første valg til en nybegynder (især ikke hvis kunden er nervøs og lidt usikker på det. I det mindste i forhold til Tina jeg var med sidste år men der var der også en halvtimes massage inden så måske havde det noget med det at gøre) Men det er et meget MEGET lille minus.

 

 

Jeg kan varmt tilslutte mig de andre og kun anbefale hende så længe hun er her.

 

I kbh koster en time med malii 1700 så alle nærrige jyder får 200 i rabat så det er vel godt du bor i jylland ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Ass6lover skrev, den 7/11/2016 at 03:49:

Det er ikke falske rygter. Jeg har selv givet hende den i røven, uden frakke. (Blev fanget af liderligheden)

 

nordforfjorden skrev, den 8/11/2016 at 11:42:

Da jeg besøgte hende sidste gang hun var i Aarhus, tog hun mig bareback til slut. Hun kom ikke i mig, og jeg opdagede det slet ikke. Først da hun trak sig ud, opdagede jeg at hun var bareback. Troede det bare var et enkeltstående tilfælde, altså et uheld, men kan næsten fornemme på tråden her at det vidst er en ting hun godt kan lide? 

Personlig synes jeg hun er den dejligste transseksuelle jeg har oplevet, men den episode trækker godt nok ned i min bog. 

Bare for god ordens skyld, så har jeg ikke haft kontakt til michael40 omkring Malii. 

Malii er tilbage igen – har været det en måneds tid, eller sådan... Jeg undrer mig dog lidt over rygterne omkring bareback da der umiddelbart ikke er en eneste anmeldelse som insinuere dette på ShemaleWiki...

Jeg tror sku jeg trækker stikket og melder mig ud af GP-ræset – jeg har fået nok af alle mulige historier (specielt hvis de har noget på sig...).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været med Malii mange gange og holder øje med alle TS'er jeg er sammen med, selv om hun er meget glad for mig har hun ikke forsøgt uden.

 

Hvis man har tvivl kan man vel holde øje, det er ikke svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Hulbror skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været med Malii mange gange og holder øje med alle TS'er jeg er sammen med, selv om hun er meget glad for mig har hun ikke forsøgt uden.

 

Hvis man har tvivl kan man vel holde øje, det er ikke svært.

Tak for svar. Men jeg dog nok ikke helt enig... Det kan jo – afhængig af stillingen – være lidt svært at holde øje... ;)

Desuden er bareback uden samtykke et begreb – nemlig "stealthing" (så, det er jo altså på én eller anden måde noget som reelt forekommer siden det har fået sit eget navn).

Redigeret af kosteskaftet
typo...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...