Hop til indhold

Recommended Posts

Anomand skrev, den 29/9/2016 at 15:19:

KnudSan?

Prismæssigt, tænker jeg bare at den kan komme under 1000kr, det har jeg da set folk dokumentere at det er muligt?? (I AARHUS)

Men altså hedemannsgadepriserne er bare blevet standarden nu eller hvordan?

Jeg går ikke bare ind et sted uden at have gennemtjekket tingene inden :-)

Men som jeg ser det - så er mulighederne begrænset til N&N i grønnegade, Chr. Kiersplads og Mali, Cream m.fl.

Og hvor gamle er de beskrevne ?

Århus Chr. Kiers Plads skønt

søg på det, så har du min anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman

Godaften derude! Jeg fik lige lyst til at samle en gl. Tråd op, som egentlig ligesom mange andre Tråde starter godt men hurtig bliver afsporet af underlige indslag som ikk har noget med Tråden at gøre, det er så ærgerlig? Jeg tænker behåret Thai, er det ikke ligesom om at græsset på den anden side er pænere? På et tidspunkt var vi rigtig glade for den total glatte mis som bare var det lækreste vi ku tænke os, og hygiejnen var jo Ok, troede vi på? Men nok ikke pga. Behåringen, men lige pludselig blev behåringen interessant igen, nok fordi nu var de alle glatte, ja det er altid bedre på den anden side af Åen og græsset er højere :) men som faktisk Jernsvinet skrev, og ganske pressis, så er der nu ikke noget som en kvinde der trækker sin behåret mis op af ens krop, og uhha da da det er godt, men vi kommer nok kun til at opleve det hos Thaierne, men Ok med mig :) men ingen kan overbevise mig at glat har noget med hygiejne at gøre, tvært imod, sorry, jeg er muligvis meget alene om denne opfattelse men det er helt Ok med mig, forleden besøgte jeg et sted i Århus, ( beklager jeg ikke oplyser hvilket sted, men er egentlig tråden ligegyldig ) hvor jeg mødte en smuk Thai, alder, ja de Thaier ser yngre ud end de er, men hun var nok tæt på 40 alligevel, hvor jeg fik en fantastisk oplevelse og måske meget behåret, men Ok og hold da op jeg hyggede mig, Mumms :) men nok om mine personlige lyster, men et eller andet sted syntes jeg faktisk det er meget synd for de stakkels piger der hver dag skraber løs uden grund, men bare for at være noget medierne  mener er smart? Tænker, håret tilbage og næsen frem :)  Ughhadada det er frækt :) 

Go Weekend :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, 1 time siden:

Godaften derude! Jeg fik lige lyst til at samle en gl. Tråd op, som egentlig ligesom mange andre Tråde starter godt men hurtig bliver afsporet af underlige indslag som ikk har noget med Tråden at gøre, det er så ærgerlig? Jeg tænker behåret Thai, er det ikke ligesom om at græsset på den anden side er pænere? På et tidspunkt var vi rigtig glade for den total glatte mis som bare var det lækreste vi ku tænke os, og hygiejnen var jo Ok, troede vi på? Men nok ikke pga. Behåringen, men lige pludselig blev behåringen interessant igen, nok fordi nu var de alle glatte, ja det er altid bedre på den anden side af Åen og græsset er højere :) men som faktisk Jernsvinet skrev, og ganske pressis, så er der nu ikke noget som en kvinde der trækker sin behåret mis op af ens krop, og uhha da da det er godt, men vi kommer nok kun til at opleve det hos Thaierne, men Ok med mig :) men ingen kan overbevise mig at glat har noget med hygiejne at gøre, tvært imod, sorry, jeg er muligvis meget alene om denne opfattelse men det er helt Ok med mig, forleden besøgte jeg et sted i Århus, ( beklager jeg ikke oplyser hvilket sted, men er egentlig tråden ligegyldig ) hvor jeg mødte en smuk Thai, alder, ja de Thaier ser yngre ud end de er, men hun var nok tæt på 40 alligevel, hvor jeg fik en fantastisk oplevelse og måske meget behåret, men Ok og hold da op jeg hyggede mig, Mumms :) men nok om mine personlige lyster, men et eller andet sted syntes jeg faktisk det er meget synd for de stakkels piger der hver dag skraber løs uden grund, men bare for at være noget medierne  mener er smart? Tænker, håret tilbage og næsen frem :)  Ughhadada det er frækt :) 

Go Weekend :) 

"forleden besøgte jeg et sted i Århus, ( beklager jeg ikke oplyser hvilket sted, men er egentlig tråden ligegyldig )"

det sku da ikke ligegyldigt for tråden ... eftersom som trådstater EFTERLYSER hvor han kan gå hen...  så når du selv skriver om at afspore tråde ... hvad fanden er det her så .. hvis ikke bare en historie fra de varme lande ... ???  

jeg ved en lærke rede ... men siger ikke mer.... kom nu lige ind i kampen ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 9 timer siden:

ingen kan overbevise mig at glat har noget med hygiejne at gøre,

Jeg har nu gået på højskole med en kammerat, der fik fladlus - dem ser man vist sjældent mere, men det har nok også noget at gøre med udbredelsen af shampoo og termostatbrusere :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 8 timer siden:

"forleden besøgte jeg et sted i Århus, ( beklager jeg ikke oplyser hvilket sted, men er egentlig tråden ligegyldig )"

det sku da ikke ligegyldigt for tråden ... eftersom som trådstater EFTERLYSER hvor han kan gå hen...  så når du selv skriver om at afspore tråde ... hvad fanden er det her så .. hvis ikke bare en historie fra de varme lande ... ???  

jeg ved en lærke rede ... men siger ikke mer.... kom nu lige ind i kampen ... 

Du kunne jo bare have sendt en PB til https://www.eroguide.dk/forum/profile/26938-julieman/

og venligt bedt om adressen, men er man så sur i betrækket fortjener ingen glædespiger dit besøg!

Håber du trods alt får en hyggelig weekend :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Dezmodevil skrev, den 1/8/2016 at 23:44:

Hvor og hvem giver den bedste b2b du kender til lige nu - så kører jeg sgu efter det. Findes ikke noget jeg kender til i Aarhus

thaipiger har generelt ikke ret meget behåring det har philipiner hellerikke eller  wiatnam piger  nej du er nødt til at tage dem som de er føj med det hår aligevel  god jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Du kunne jo bare have sendt en PB til https://www.eroguide.dk/forum/profile/26938-julieman/

og venligt bedt om adressen, men er man så sur i betrækket fortjener ingen glædespiger dit besøg!

Håber du trods alt får en hyggelig weekend :lol:

tak for dit opbyggende indlæg ... du er lige så smart at høre på som sædvanlig ....

nu var det jo ikke mig som er trådstart og efterlyser ...

men det er bare en dårlig vane det med, at man ikke vil dele priser/og steder hvor man haft de her helt fantastiske oplevelser!

så dit personlige angreb mod mig må jo stå for din egen regning.... du lyder jo slet ikke som en lille bitter mand, som er sur over en tidligere tråd !

:)  555 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman

Ind i Kampen igen, med Kammertonen :) Jeg skal da lige love for at det lykkes at få vækket den gl. Tråd i live og det var også hensigten, da jeg syntes godt om Trådstartens Indlæg Thai Århus Behåret :) og sorry jeg ikke nævnte stedet jeg besøgte, men grunden var dels at Anomand jo søgte en ung behåret Thai til 700,- ? Dem kender jeg ikke til, sidst jeg mødte en sådan var Nutt hos Mali men det er så over et år siden og til info, så er hun i Thailand og kommer først igen til næste år. En anden grund var at jeg syntes Anomand havde fået rigelig med gode forslag UDEN respons om hvorvidt det var lykkes ham at finde det han søgte, som feks. Kunne have været i form af en god Anmeldelse??? Derfor thomas 123 Men hvis det kan rede den gode Kammertone, så var det såmænd på Trøjborg jeg havde den gode oplevelse :) 

Håber hermed vi kan fortsætte Tråden igen :) 

Go Weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 8 timer siden:

thaipiger har generelt ikke ret meget behåring det har philipiner hellerikke eller  wiatnam piger

Nej, deres hår på fissen sidder ikke så tæt - til gengæld er de stivere, så hvis de kun er studsede, kradser de rigtig godt ned ad ryggen ved body2body :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

hah har de stivere hår på missen ?  måske er vandt til det helt glatbarberet  hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kører denne gamle tråd stadig - vildt :-) 

 

Helt generelt: Med mindre der er RIGTIGT gode grunde til andet (diskretion, grønt sted, der er rødt kun for en selv eller lign) så på med sted/klinik og navn på GP, når man besvarer en efterlysning. Ellers kan vi andre ikke bruges til så meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer allesammen igen! Det er længe siden jeg (trådstarteren) har været på disse kanter, så nu prøver vi igen :-) Forhåbentlig kan vi fortsætte hvor vi slap, og ja holde den gode kammertone ;) alt det der.

Jeg fik desværre aldrig besøgt nogle af de steder der blev nævnt tidligere i tråden, beklager!! jeg havde nogle andre ting at se til, så sex måtte vente :shock: ja, ved det godt...

MEN NU! er det ikke det bedste nytårsforsæt at give en selv, at se at få taget sig sammen? Jooo, det mener jeg...

Jeg har faktisk imidlertid ændret mening (en anelse) mht. det med hår. Jeg fik vidst sagt, at jeg ikke bryder mig om "70'er" stil men kun en anelse hår? Jeg har skiftet mening - Der SKAL være hår, og masser af det!! Synes nu at Full Bush-looket er meget meget sexet! Ved ikke hvorfor, men det er somom at tiderne er skiftet, og kønsbehåringen er tilbage igen i al sin pragt, hvilket jeg synes er så hot! Men ja, tror at Julieman er lidt ret i det han siger - græsset er altid grønt på den anden side, og der var jo også et tidspunkt hvor kønshår blev set meget ned på. De tider er forbi, og man er jo også nød til at følge lidt med. Jeg vil gerne føle at jeg er sammen med en kvinde, og ikke et lille barn...

Nåh, nu skal jeg passe på at tråden ikke bliver afsporet igen igen, så nu vil jeg spørge igen HVOR skal man gå hen hvis man gerne vil se masser af kønsbehåring på unge thai'er ? Hvordan ser situationen ud anno 2017? Fuck prisen, jeg har givet op, jeg har indset at det der med 700 dask måske bare var en skrøne, så lad os holde os til unge og behåret. 

Hit me!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, den 12/11/2016 at 12:07:

Ind i Kampen igen, med Kammertonen :) Jeg skal da lige love for at det lykkes at få vækket den gl. Tråd i live og det var også hensigten, da jeg syntes godt om Trådstartens Indlæg Thai Århus Behåret :) og sorry jeg ikke nævnte stedet jeg besøgte, men grunden var dels at Anomand jo søgte en ung behåret Thai til 700,- ? Dem kender jeg ikke til, sidst jeg mødte en sådan var Nutt hos Mali men det er så over et år siden og til info, så er hun i Thailand og kommer først igen til næste år. En anden grund var at jeg syntes Anomand havde fået rigelig med gode forslag UDEN respons om hvorvidt det var lykkes ham at finde det han søgte, som feks. Kunne have været i form af en god Anmeldelse??? Derfor thomas 123 Men hvis det kan rede den gode Kammertone, så var det såmænd på Trøjborg jeg havde den gode oplevelse :) 

Håber hermed vi kan fortsætte Tråden igen :) 

Go Weekend

På Trøjborg!? Det lyder faktisk rigtig interessant. Jeg kommer tit der, så kan du fortælle mere om det sted, og din oplevelse ned til mindste detalje? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Anomand skrev, 1 time siden:

På Trøjborg!? Det lyder faktisk rigtig interessant. Jeg kommer tit der, så kan du fortælle mere om det sted, og din oplevelse ned til mindste detalje? :lol:

Det vil være lidt uinteressant da pigen tog hjem d 4/12. I øvrigt var hun ikk værd at skrive om, ( sorry mamasan) 

Men jeg var forbi forleden og der er 2 nye piger på stedet, meget kønne, men om de er behåret, ved jeg ikke?

Men men hvis du læser en tråd med Sunchine i Randers skrevet af møgsvinet, så er der faktisk en ung behåret

og som jeg læser er det lige det du søger :) go tur, og kom nu af sted denne gang, masser af hår :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Randers bob bob..

Hvad med Aarhus? 

(har desværre ikke møj tilovers for den by - og det er self.no offense til de randusianere der måske følger med her, men jeg kan ikke lide den by, mildest talt...)

Og så vil jeg også gerne holde prisen på transport nede, en tog/bustur til Randers + thaibesøg.. Nu sagde jeg godt nok "fuck prisen" men alligevel...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 1 time siden:

Det vil være lidt uinteressant da pigen tog hjem d 4/12. I øvrigt var hun ikk værd at skrive om, ( sorry mamasan) 

Men jeg var forbi forleden og der er 2 nye piger på stedet, meget kønne, men om de er behåret, ved jeg ikke?

Men men hvis du læser en tråd med Sunchine i Randers skrevet af møgsvinet, så er der faktisk en ung behåret

og som jeg læser er det lige det du søger :) go tur, og kom nu af sted denne gang, masser af hår :) 

Hov glemte at citere, føler lidt, at tråden dør hver gang der ikke bliver citeret :D 

(Skal nok komme af sted skal nok komme af sted :) 

Redigeret af Anomand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...