Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

Ved ikke om dette opslag er landet det forkerte sted og hvis må i undskylde.. for det er ikke en anmeldelse men spørgmål. :)  har tænkt mig at besøge emmalie imorgen fra romantica.dk  Men på deres side står intet om priser? Har mest erfaring med udlandske piger og til dem der har prøvet det er det ikke altid en succes ;).. men man kan være heldig.  Derfor vil jeg nu prøve de danske piger.. der lidt kræsen derfor er valget faldet på hende Emmalie.  Men ja hvad er prisen for en halv og en hel time.. hvad er indberegnet i prisen.. hvor mange gange må man få udløsning? Er kys med i prisen?  Håber der er nogen som kender svarende som kan udatere mig lidt her :)  under hendes tekst står der bare hun er til blidt og behageligt. 

hilsen paanik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at have besøgt Emmalie så kan jeg oplyse at standard prisen er 1100 for en halv time og 2100 for en time. Flere udløsninger er normalt inkluderet (hvis du kan nå det :) ). En halv time er som regel 25 minutter 'netto sextid' og så 5 minutter til at smide tøjet og tage det på igen.. Kys er normalt ikke med, med mindre pigen skriver det i sin profil og så er det som regel kun ved kemi. Er man blevet stamkunde og er der god kemi kysser enkelte piger men det er ikke noget man skal kalkulere med eller forvente, se på det som en ekstra gave vis det sker :) Lad være at forsøge at kysse pigen hvis hun ikke udtrykkeligt har sagt ja til det, det er dårlig stil.

Du kan altid ringe til stedet når hun er på vagt, de svarer gerne på dine spørgsmål hvis du er seriøs og ikke en 'time-waster'. Svaret fra romantica er også bedre, det jeg skriver er kun generelle betragtninger :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...