Hop til indhold

Recommended Posts

Cuminyourface1979 skrev, for 3 timer siden:

Hendes annonce er væk og tlf kan man ikke ringe til... Nogen der ved om hun er hjemme på ferie og hvornår hun er tilbage igen? Eller om hun måske er stoppet? :)

Milla bor stadig på adressen og gardinerne i bollerummet er stadig trukket for . Da jeg for et par dage siden kom forbi var altandøren åben , så er hun vel sandsynligvis hjemme

Men sidste gang jeg  besøgte hende talte hun om at finde et andet job . Måske det er lykkedes for hende .

Hun virkede  ikke særligt begejstret for at være massagepige , så det er rigtig godt for hende at finde noget andet .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert udmærket for hende, men jeg kommer nu til at savne Milla - den eneste jeg kender som kunne tage den analt uden noget glidecreme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roden skrev, for 2 timer siden:

Sikkert udmærket for hende, men jeg kommer nu til at savne Milla - den eneste jeg kender som kunne tage den analt uden noget glidecreme.

Jeg har i dag i Ekstrabladet set en annonce der starter "Absolut smuk pige 24 år " og tlfnr er 53246166 , det er Millas gamle tlfnr . Måske er den smukke unge polak begyndt igen som massagepige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Any more news on Milla (or her 24 year old alter ego)? Is the service (blowjob without condom, anal, vaginal sex) and price still the same (500 DKK for 30 minutes)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det samme nummer hun har brugt i flere år. Så ja det er det nummer jeg har skrevet til. Jeg har kun sms'et da hun aldrig har haft problemer med det før i tiden :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders84

Hun tilbyder desværre ikke anal mere :( men hun er tilbage i sluseholmen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Milla igår. Det var den sædvanlige pakke: 1/2 time med anal og multicum 500 kr. Kan stadig forbavses over jeg nogle gange tænder på hendes setup og underlige fremtoning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders84
Roden skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Milla igår. Det var den sædvanlige pakke: 1/2 time med anal og multicum 500 kr. Kan stadig forbavses over jeg nogle gange tænder på hendes setup og underlige fremtoning.

Spurgte du om det var med anal, eller antog du det bare var som det plejer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders84 skrev, for 6 timer siden:

Spurgte du om det var med anal, eller antog du det bare var som det plejer? 

Jeg spurgte i telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 2 gange, for længe siden. Skrev så til hende sidste uge, og spurgte

om hun kunne være behjælpelig med en lille fantasi (ikke noget sært, bare en bestemt rækkefølge, af hendes tilbud) dette svarede hun nej til, med begrundelsen at hun ikke længere tilbyder anal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper82 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har besøgt hende 2 gange, for længe siden. Skrev så til hende sidste uge, og spurgte

om hun kunne være behjælpelig med en lille fantasi (ikke noget sært, bare en bestemt rækkefølge, af hendes tilbud) dette svarede hun nej til, med begrundelsen at hun ikke længere tilbyder anal.

"Ikke noget sært"... Ved nu ikke helt hvor normalt en "ass-to-mouth" er....

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der kan beskrive hvordan hun ser ud?

Forestil dig ham her (Joffrey fra GoT) havde en søster. Sådan ser hun ud.

 

Billedresultat for joffrey

Del dette indlæg


Link til indlæg
Urza skrev, for 9 timer siden:

Forestil dig ham her (Joffrey fra GoT) havde en søster. Sådan ser hun ud.

 

Billedresultat for joffrey

Her er et billede af Joffreys søster, så med andre ord må hun jo se sådan ud? :D

Myrcella Baratheon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...