Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte DaisyClub for første gang for nogle uger siden (link). Det var et rigtigt godt besøg, og jeg besluttede at komme igen på et tidspunkt.

Jeg havde dog lige et par piger jeg gerne ville nå at besøge først, men de viste sig at være fusere (link og link) som jeg takket være Eroguide undgik at bruge penge på.

Efter Candys mange gode anmeldelser her på Eroguide (linklink og link) besluttede jeg mig for at prøve hende. De to andre piger har også fået gode anmeldelser, men Candy er den af pigerne der passer bedst til min smag. Som andre har bemærket er Candys billeder ikke taget hos DaisyClub som de andre pigers, men de er efter alt at dømme ægte nok. Hvis man er til petite asiatiske piger behøver man ikke lede længere end til Candy, for hun har virkelig en lækker krop.

Igen, som andre har bemærket, Candy giver en GFE som er alle pengene værd. Jeg tror endda jeg fik hende til at komme, det lød i hverttilfælde overbevisende. 

Jeg kan varmt anbefale at aflægge Candy et besøg, men jeg glemte at spørge hende hvor længe hun ville blive, så det ved jeg ikke.

Som da jeg besøgte DaisyClub første gang blev der ikke snydt med tiden, og jeg er igen fast besluttet på at besøge DaisyClub igen, men jeg har lige et par ladyboys jeg skal kigge lidt nærmere på i Rødovre først. Det vender jeg tilbage til senere :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot pige der giver sig fuldt ud. Jeg har besøgt hende to gange - begge gange var blandt de bedste oplevelser jeg nogensinde har haft med en prostitueret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeoLummerkrogh skrev, den 7/30/2016 at 17:41:

Jeg kan varmt anbefale at aflægge Candy et besøg, men jeg glemte at spørge hende hvor længe hun ville blive, så det ved jeg ikke.

Hun er her ca. to uger mere.

smads skrev, 1 time siden:

Flot pige der giver sig fuldt ud. Jeg har besøgt hende to gange - begge gange var blandt de bedste oplevelser jeg nogensinde har haft med en prostitueret.

Lige mine ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...