Hop til indhold
gerog

Vild med trekanter?

Recommended Posts

Guest Kinky Jill

Hi hi nej tak de de der feder jo :-D 

Jeg fortrækker heller en trekant med min Domina og en mand :-P 

Eller en trekant med 2 mænd :-P  

Begge mine trekanter er sunde :-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hellere en kinky trekant end en ond cirkel - er vild med 2 mænd og 1 kvinde - meeeen ikke mange der er med på legen - sandwich er og bliver dejligt - især når kemien er der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, 1 time siden:

Hi hi nej tak de de der feder jo :-D 

Jeg fortrækker heller en trekant med min Domina og en mand :-P 

Eller en trekant med 2 mænd :-P  

Begge mine trekanter er sunde :-) 

de her trekanter er også sunde.... da der er chokolade på :D

Husk chokolade kommer fra kakaoplanten.... planter tæller som grøntsager... grøntsager er sundt - altså er chokolade sundt :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, Lige nu:

Den er vel nærmest rombeformet? 

gid det var min rombe og skulle fyldes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

 

gerog skrev, den 30. juli 2016 at 10:23:

de her trekanter er også sunde.... da der er chokolade på :D

Husk chokolade kommer fra kakaoplanten.... planter tæller som grøntsager... grøntsager er sundt - altså er chokolade sundt :D:P

Nu indholder en kage mere end mørk chokolade, og du skal du huske det ik bare er mørk, men hvor høj % 

Og desværre er de flerste kager fyld med sukker og høj fedt % og det tiltaler ikke mig, ren ud sagt jeg har ikke spis den slags i flere år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 32 minutter siden:

 

Nu indholder en kage mere end mørk chokolade, og du skal du huske det ik bare er mørk, men hvor høj % 

Og desværre er de flerste kager fyld med sukker og høj fedt % og det tiltaler ikke mig, ren ud sagt jeg har ikke spis den slags i flere år. 

En rigtig god chokoladekage indeholder stort set ingen mel ;). Men masser af chokolade.

 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Nu var billede af 3 forskellige kage typer, og går du til en bager og vil købe sund kage får du et nej det har vi ikke, de fleste steder. 

Og sund kage er for mig, sukkerfri, uden hvedemel samt lav fedt % at hvis der fx normal er 100 kg smør i, har bageren lave kagen om til mellem 0 og max  50 g. Det kan lag sig gøre, men nej de gør det ikke. 

Redigeret af Kinky Jill
Stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 23 timer siden:

 

Nu indholder en kage mere end mørk chokolade, og du skal du huske det ik bare er mørk, men hvor høj % 

Og desværre er de flerste kager fyld med sukker og høj fedt % og det tiltaler ikke mig, ren ud sagt jeg har ikke spis den slags i flere år. 

ja det ved jeg godt - det var også kun ironisk ment ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg
Vikingekongen skrev, den 30. juli 2016 at 09:21:

Hellere en kinky trekant end en ond cirkel - er vild med 2 mænd og 1 kvinde - meeeen ikke mange der er med på legen - sandwich er og bliver dejligt - især når kemien er der 

Har endnu min første gang til gode :-D;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fræk Leg skrev, for 2 minutter siden:

Har endnu min første gang til gode :-D;-)

Det burde vi da snart gøre noget ved ;-)   :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg
legesyg skrev, for 2 timer siden:

Det burde vi da snart gøre noget ved ;-)   :-P

Ja, jeg ved nu ikke helt hvordan jeg skal tackle det :shock: For jeg har prøvet at være 2 kvinder om en mand. Sjovt at prøve, men super akavet, da det ikke var noget for mig i sidste ende. Men måske 2 kyndige mænd kunne sætte safterne i gang? :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...