Hop til indhold

Recommended Posts

Nu to dage efter har jeg det stadig dårligt over den behandling jeg fik af den ellers (jf. fotos,) billedskønne Megan fra Eventyrpigerne m.fl. 

Lokket af netop billederne, dristede jeg mig til stedet, som ellers har været 'no go', fordi jeg synes behandlingen og betjeningen fra de 'gamle' damer som tager imod, er nedladende og uanstændig. Utroligt at ejerne ikke er mere opmærksomme på det, skræmmer rigtigt mange kunder væk inkl. undertegnede.

Nå Megan kom ind, haltende, hun havde en fodskade sagde hun. Hun havde en spinkel krop med faste former og er par flotte fake bryster som havde ømme niples sagde hun, da Jeg ville sige pænt goddag til dem. Jeg fornemmede hvor det bar hen og bestilte kun dansk.  

Med det samme hun kom ind igen, var hendes atityde komanderende og kold. Jeg skulle lægge mig ind på midten af sengen, sagde hun. Så skulle hun nok bestemme hvad det skulle ske..og nå ja..så kyssede hun heller ikke..og kommenterede min manglende lyst....som gjorde ondt være...helt overlagt kunne jeg mærke for at undgå sex.... !!! 

Idet hele taget en opførsel som Er i top 3 over de værste oplevelser jeg har haft..og jeg har haft over 100...

Jeg blev trodsig og fik kæmpet en rejsning til mig og overtog legen lidt og fik fyret kanonen af...men..ej..hun er personlighedsmæssigt en kold sild. Med tattoos der er så store at det ødelægger hendes proportioner og i det hele taget er hun det modsatte af varm og rar og sexet..

Så advarsel !!! Bliv væk !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Charlatan skrev, for 6 timer siden:

Nu to dage efter har jeg det stadig dårligt over den behandling jeg fik af den ellers (jf. fotos,) billedskønne Megan fra Eventyrpigerne m.fl. 

Lokket af netop billederne, dristede jeg mig til stedet, som ellers har været 'no go', fordi jeg synes behandlingen og betjeningen fra de 'gamle' damer som tager imod, er nedladende og uanstændig. Utroligt at ejerne ikke er mere opmærksomme på det, skræmmer rigtigt mange kunder væk inkl. undertegnede.

Nå Megan kom ind, haltende, hun havde en fodskade sagde hun. Hun havde en spinkel krop med faste former og er par flotte fake bryster som havde ømme niples sagde hun, da Jeg ville sige pænt goddag til dem. Jeg fornemmede hvor det bar hen og bestilte kun dansk.  

Med det samme hun kom ind igen, var hendes atityde komanderende og kold. Jeg skulle lægge mig ind på midten af sengen, sagde hun. Så skulle hun nok bestemme hvad det skulle ske..og nå ja..så kyssede hun heller ikke..og kommenterede min manglende lyst....som gjorde ondt være...helt overlagt kunne jeg mærke for at undgå sex.... !!! 

Idet hele taget en opførsel som Er i top 3 over de værste oplevelser jeg har haft..og jeg har haft over 100...

Jeg blev trodsig og fik kæmpet en rejsning til mig og overtog legen lidt og fik fyret kanonen af...men..ej..hun er personlighedsmæssigt en kold sild. Med tattoos der er så store at det ødelægger hendes proportioner og i det hele taget er hun det modsatte af varm og rar og sexet..

Så advarsel !!! Bliv væk !!!

Tak for advarslen 

kan du evt smide et link på ved lejlighed 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa.. 

 

Jeg er da ked af at du har haft en dårlig oplevelse med den ellers skønne Megan som nemlig er rigtig smuk.. Vi som piger kan også have dårlige dage.. Vi er kun mennesker.. Og så skal man også tit når man har haft en dårlig oplevelse lige overveje sin egen attitude.. Hvis du (som det lyder til) allerede inden pengene er betalt, er begyndt at skulle rører ved hende så forstår jeg hende faktisk godt.. Det få kun gæster jeg kender rigtig godt lov til.. Især når jeg ved at det er Ca 1 måned siden hun fik dem lavet så de selvfølgelig ømme endnu.. Og hvis du allerede i døren og inden du kommer ind har en attitude der siger "her vil jeg faktisk helst ikke være" så det klart at man tit bliver mødt med en tilsvarende reaktion fra både tele og pige.. Look at the man in the mirror som Mr. Jackson så flot sagde.. Nu siger jeg ikke at det er sådan historien er fordi jeg har ikke været til stede.. Men sådan som du har forklaret vil jeg sige at det er det jeg kan forstår af din anmeldelse.. Every reaction has a equel and opposite reaction skrev den kære Newton.. Jeg tror det var hans 3 lov;-).. Hehe.. 

 

Knus jennifer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

A pro pos Newton: - Pas på - det er ved den årstid, hvor æblerne falder ned fra træerne. Man kan nemt få dem i hovedet. - Men nu ta*r jeg på ferie et par uger. - Savner jer allerede lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Halløjsa.. 

 

Jeg er da ked af at du har haft en dårlig oplevelse med den ellers skønne Megan som nemlig er rigtig smuk.. Vi som piger kan også have dårlige dage.. Vi er kun mennesker.. Og så skal man også tit når man har haft en dårlig oplevelse lige overveje sin egen attitude.. Hvis du (som det lyder til) allerede inden pengene er betalt, er begyndt at skulle rører ved hende så forstår jeg hende faktisk godt.. Det få kun gæster jeg kender rigtig godt lov til.. Især når jeg ved at det er Ca 1 måned siden hun fik dem lavet så de selvfølgelig ømme endnu.. Og hvis du allerede i døren og inden du kommer ind har en attitude der siger "her vil jeg faktisk helst ikke være" så det klart at man tit bliver mødt med en tilsvarende reaktion fra både tele og pige.. Look at the man in the mirror som Mr. Jackson så flot sagde.. Nu siger jeg ikke at det er sådan historien er fordi jeg har ikke været til stede.. Men sådan som du har forklaret vil jeg sige at det er det jeg kan forstår af din anmeldelse.. Every reaction has a equel and opposite reaction skrev den kære Newton.. Jeg tror det var hans 3 lov;-).. Hehe.. 

 

Knus jennifer.. 

Rart at høre fra jeres side engang imellem.

Nu er det sådan at mange glædespiger nærmest har hevet tøjet af kunden før de er kommet ind af døren, måske for at forhindre at de går igen, så hvis en kunde opfører sig på en måde I ikke forventer engang imellem, er det måske fordi mænd ikke er tankelæsere?

Jeg var jo heller ikke til stede, så jeg kan også kun gætte.

PS: Jeg tror du trænger til at læse lidt op på Sir Isaacs værker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeoLummerkrogh skrev, for 7 minutter siden:

Rart at høre fra jeres side engang imellem.

Nu er det sådan at mange glædespiger nærmest har hevet tøjet af kunden før de er kommet ind af døren, måske for at forhindre at de går igen, så hvis en kunde opfører sig på en måde I ikke forventer engang imellem, er det måske fordi mænd ikke er tankelæsere?

Jeg var jo heller ikke til stede, så jeg kan også kun gætte.

PS: Jeg tror du trænger til at læse lidt op på Sir Isaacs værker ;)

Jamen er da glad for at kunne komme med mit input.. Hehe.. 

 

Jeg har aldrig prøvet at rive hverken det ene eller det andet af nogen før de har betalt.. Tænker heller ikke det ville være særlig nyttigt når jeg vejer 43 kilo og er 150 cm høj.. Hahaha.. Jeg forventer at blive mødt med den samme respekt som jeg giver.. Hvilket vel egentlig er meget fair;-).. Jeg giver altid pænt hånd og snakker høfligt og ordentligt tit med en kæk bemærkning da det fjerner det værste nervøsitet.. Hvis humøret altså er til det og vores kemi tillader det.. Jeg forventer på ingen måder at i som gæster er tankelæsere men jeg forventer gensidig respekt.. Du vil meget tydeligt kunne mærke på en pige hvis hun ikke har lyst til at i skal rører før der er betalt hvilket de færreste vil medmindre de kender dig.. 

 

Du må lige klarificerer hvor jeg er gået galt af Newton.. 

 

Knus Jennifer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

 

Du må lige klarificerer hvor jeg er gået galt af Newton.. 

 

Knus Jennifer.. 

Jeg tror han mener Newtons tredje lov - for hver reaktion er der en modreaktion... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når pigebarnet har så ømme gajoler at de ikke kan indgå i legen, bør hun vel melde sig syg? Eller køre med halv pris, nu hvor kun rillen er åben for forretning :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Charlatan skrev, den 30. juli 2016 at 02:22:

 

Nå Megan kom ind, haltende, hun havde en fodskade sagde hun. Hun havde en spinkel krop med faste former og er par flotte fake bryster som havde ømme niples sagde hun, da Jeg ville sige pænt goddag til dem. Jeg fornemmede hvor det bar hen og bestilte kun dansk.  

Jeg genså din meget grundige beskrivelse og lægger mærke til at du forsøger at røre hendes bryster inden i har aftalt ydelser - er det korrekt forstået?

hvls jeg har forstået det korrekt kommer jeg til at tænke på om dette kan være noget af årsagen fordi hun har følt du gik for tæt på inden?

jeg rører i hvertfald aldrig pigerne inden jeg har aftalen i hus? Det synes jeg på en møde er mere høfligt

mvj Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jamen er da glad for at kunne komme med mit input.. Hehe.. 

 

Jeg har aldrig prøvet at rive hverken det ene eller det andet af nogen før de har betalt.. Tænker heller ikke det ville være særlig nyttigt når jeg vejer 43 kilo og er 150 cm høj.. Hahaha.. Jeg forventer at blive mødt med den samme respekt som jeg giver.. Hvilket vel egentlig er meget fair;-).. Jeg giver altid pænt hånd og snakker høfligt og ordentligt tit med en kæk bemærkning da det fjerner det værste nervøsitet.. Hvis humøret altså er til det og vores kemi tillader det.. Jeg forventer på ingen måder at i som gæster er tankelæsere men jeg forventer gensidig respekt.. Du vil meget tydeligt kunne mærke på en pige hvis hun ikke har lyst til at i skal rører før der er betalt hvilket de færreste vil medmindre de kender dig.. 

 

Du må lige klarificerer hvor jeg er gået galt af Newton.. 

 

Knus Jennifer.. 

Hej Jennifer

Tak fordi du er så frisk, at give et indblik i hvordan pigerne tænker. Du lyder supersød, og jeg sidder og er lidt trist over, at jeg ikke har besøgt dig endnu. Men det kan jo ændres.

 

I min erfaring er det helt utroligt hvor stor forskellen er på pigernes behandling af kunderne.

Tilsvarende kunne jeg forestille mig, at pigerne bliver behandlet meget forskelligt af kunderne.

Endelig spiller kemien en stor rolle. Jeg forestiller mig, at en ellers sød pige, kan ændre adfærd, hvis kemien ikke er til stede.

 

Jeg tror derfor, at I begge to kan have ret, omend jeg tenderer til at følge Charlatans advarsel. C's mere end 100 købeoplevelser, burde kvalificere hans vurdering.

 

Mit spørgsmål er egentlig til dig Jennifer.

Jeg er klar over, at de fleste mænd I møder på en arbejdsdag, er mænd som I ikke har lyst til at have sex med. De kan være gamle, tykke, uhygiejniske, ubehøvlet etc. Lig dertil at sexlysten ikke er på toppen, når man kommer til dagens sidste kunde.

 

Jeg vil derfor gerne spørge dig, om hvorfor pigerne ikke afviser kunder, når de ikke føler, at de kan give den service som man vil kunne forvente? Vejer pengene virkelig så meget? Er det rent samlebåndsarbejde efter et vist punkt - det er det indtryk man kan have som kunde.

Det burde den anmeldte pige have gjort! Jeg har f.eks. flere gange fået kolde fødder, da der var udsigt til en fesen oplevelse, men pigen har i flere tilfælde ikke villet returnere pengene eller en del af pengene.

Som kunde er det en lorteoplevekse, når det er tydeligt, at pigen blot nupper dine penge, og derefter skader højt og flot på dig. 

Jennifer jeg føler, at dit ræsonnement i nogen grad bygger på, at du er en sød og fornuftig pige, men min erfaring tilsiger, at ikke alle piger er som dig ;)

 

Knus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig rette lidt 'misforståelser'.,:

Jeg rørte ikke Megan inden jeg betalte..hun afviste min bevægelse imod hende..og allerede der fik jeg fornemmelsen af hvad hun var for en. Nu jeg tænker over det. var det først ifm. at hun kommanderede mig ind på hånklædet, at hun påtalte at jeg ikke måtte røre og at niples var ømme...Men som kendere herinde har bemærket..så havde hun jo fået penge og kunne svine mig lige det mere uden konsekvenser.

Jennifer.: du skal ikke forsvare din kolega her.  Har selv været sammen med dig..på din allerførste dag på Romantica 2 eller 3 kunde.. vild og dejlig tur..hvor jeg tog dig op af døren husker.jeg. ❤..og du er af en helt anden mentalitet end Megan. Tror ikke engang du kan kan sætte dig ind i hendes tankegang..det vidner din forklaring om.

Jeg har altid en positiv og munter tilgang til at besøge piger..og man håber jo hver gang at der er sket forbedringer.  Og af stedet og man sidst havde en dårlig oplevelse ..har lært lidt af den konkurrence der er fra bla. sugarbabes...  

... but some will never learn !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 1 time siden:

Hej Jennifer

Tak fordi du er så frisk, at give et indblik i hvordan pigerne tænker. Du lyder supersød, og jeg sidder og er lidt trist over, at jeg ikke har besøgt dig endnu. Men det kan jo ændres.

 

I min erfaring er det helt utroligt hvor stor forskellen er på pigernes behandling af kunderne.

Tilsvarende kunne jeg forestille mig, at pigerne bliver behandlet meget forskelligt af kunderne.

Endelig spiller kemien en stor rolle. Jeg forestiller mig, at en ellers sød pige, kan ændre adfærd, hvis kemien ikke er til stede.

 

Jeg tror derfor, at I begge to kan have ret, omend jeg tenderer til at følge Charlatans advarsel. C's mere end 100 købeoplevelser, burde kvalificere hans vurdering.

 

Mit spørgsmål er egentlig til dig Jennifer.

Jeg er klar over, at de fleste mænd I møder på en arbejdsdag, er mænd som I ikke har lyst til at have sex med. De kan være gamle, tykke, uhygiejniske, ubehøvlet etc. Lig dertil at sexlysten ikke er på toppen, når man kommer til dagens sidste kunde.

 

Jeg vil derfor gerne spørge dig, om hvorfor pigerne ikke afviser kunder, når de ikke føler, at de kan give den service som man vil kunne forvente? Vejer pengene virkelig så meget? Er det rent samlebåndsarbejde efter et vist punkt - det er det indtryk man kan have som kunde.

Det burde den anmeldte pige have gjort! Jeg har f.eks. flere gange fået kolde fødder, da der var udsigt til en fesen oplevelse, men pigen har i flere tilfælde ikke villet returnere pengene eller en del af pengene.

Som kunde er det en lorteoplevekse, når det er tydeligt, at pigen blot nupper dine penge, og derefter skader højt og flot på dig. 

Jennifer jeg føler, at dit ræsonnement i nogen grad bygger på, at du er en sød og fornuftig pige, men min erfaring tilsiger, at ikke alle piger er som dig ;)

 

Knus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Halløjsa.. jeg tænker jeg holder mig til dine spørgsmål;-).. 

 

Jeg har aldrig haft sex med en jeg ikke kunne se noget charmerende ved.. Og det kommer heller ikke til at ske.. Det ville være at sætte mig selv op til en dårlig oplevelse.. Jeg gå meget op i at mine gæster gå fra mig med en god oplevelse.. Ligesom jeg også selv vil have en god oplevelse ud af alle mine gæster.. Hehe.. Jeg tror jeg er god til at finde det charmerende eller tiltalende i alle personer.. Det gør det mest behageligt for alle parter.. 

Jeg er her selvfølgelig for pengene som alle andre piger der tager penge på sex ellers havde vi jo bare gjort det gratis;-).. Men jeg nyder også sexen.. Og så nyder jeg den menneskelige kontakt.. Jeg få mange gode grin osv ud af mit arbejde.. Jeg elsker at jeg kan sidde efter en gæst og tænke "jeg føler jeg har hjulpet den person" med hvad det så end skulle være.. Mange af de mænd som måske ikke i samfundets øjne er tiltrækkende har jo en masse andet at byde på.. Og det er oftest dem der har brug for noget omsorg.. 

Jeg er da skide ærgerlig over at dig og mænd som dig der håber på en god oplevelse ikke få imødekommet jeres ønske så tit som det åbenbart sker.. Men derfor findes der altså stadig piger der ude der er fair og behandler deres gæster på en ordentlig måde.. Og så skal det da også siges at jeg da heller ikke på nogen måder kan vide hvad gæsten gå fra mig og tænker fordi selvom jeg måske synes det har været skide fedt så kan gæsten jo godt have tænkt det modsatte.. 

Jeg siger også nej til ting som dominans fordi jeg ved det ikke ligger til mig at være den dominante.. Det ville også give en dårlig oplevelse hvis jeg skulle prøve.. Lige så vel som jeg ikke kysser med tunge fordi det bryder jeg mig ikke om heller ikke i privatlivet.. Så vil jeg hellere at der gå en gæst eller 100 end jeg vil sætte mig selv op til en fejltagelse.. 

Hvorfor andre piger er villige til at gøre ting der ikke er dem kan jeg ikke svarer på fordi jeg gør det som sagt ikke.. Det er den nemmeste måde at ødelægge sig selv og ens sjæl på nemlig.. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Halløjsa.. jeg tænker jeg holder mig til dine spørgsmål;-).. 

 

Jeg har aldrig haft sex med en jeg ikke kunne se noget charmerende ved.. Og det kommer heller ikke til at ske.. Det ville være at sætte mig selv op til en dårlig oplevelse.. Jeg gå meget op i at mine gæster gå fra mig med en god oplevelse.. Ligesom jeg også selv vil have en god oplevelse ud af alle mine gæster.. Hehe.. Jeg tror jeg er god til at finde det charmerende eller tiltalende i alle personer.. Det gør det mest behageligt for alle parter.. 

Jeg er her selvfølgelig for pengene som alle andre piger der tager penge på sex ellers havde vi jo bare gjort det gratis;-).. Men jeg nyder også sexen.. Og så nyder jeg den menneskelige kontakt.. Jeg få mange gode grin osv ud af mit arbejde.. Jeg elsker at jeg kan sidde efter en gæst og tænke "jeg føler jeg har hjulpet den person" med hvad det så end skulle være.. Mange af de mænd som måske ikke i samfundets øjne er tiltrækkende har jo en masse andet at byde på.. Og det er oftest dem der har brug for noget omsorg.. 

Jeg er da skide ærgerlig over at dig og mænd som dig der håber på en god oplevelse ikke få imødekommet jeres ønske så tit som det åbenbart sker.. Men derfor findes der altså stadig piger der ude der er fair og behandler deres gæster på en ordentlig måde.. Og så skal det da også siges at jeg da heller ikke på nogen måder kan vide hvad gæsten gå fra mig og tænker fordi selvom jeg måske synes det har været skide fedt så kan gæsten jo godt have tænkt det modsatte.. 

Jeg siger også nej til ting som dominans fordi jeg ved det ikke ligger til mig at være den dominante.. Det ville også give en dårlig oplevelse hvis jeg skulle prøve.. Lige så vel som jeg ikke kysser med tunge fordi det bryder jeg mig ikke om heller ikke i privatlivet.. Så vil jeg hellere at der gå en gæst eller 100 end jeg vil sætte mig selv op til en fejltagelse.. 

Hvorfor andre piger er villige til at gøre ting der ikke er dem kan jeg ikke svarer på fordi jeg gør det som sagt ikke.. Det er den nemmeste måde at ødelægge sig selv og ens sjæl på nemlig.. 

 

Knus Jennifer

Skønt at du er sådan :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlatan skrev, for 1 time siden:

Lad mig rette lidt 'misforståelser'.,:

Jeg rørte ikke Megan inden jeg betalte..hun afviste min bevægelse imod hende..og allerede der fik jeg fornemmelsen af hvad hun var for en. Nu jeg tænker over det. var det først ifm. at hun kommanderede mig ind på hånklædet, at hun påtalte at jeg ikke måtte røre og at niples var ømme...Men som kendere herinde har bemærket..så havde hun jo fået penge og kunne svine mig lige det mere uden konsekvenser.

Jennifer.: du skal ikke forsvare din kolega her.  Har selv været sammen med dig..på din allerførste dag på Romantica 2 eller 3 kunde.. vild og dejlig tur..hvor jeg tog dig op af døren husker.jeg. ❤..og du er af en helt anden mentalitet end Megan. Tror ikke engang du kan kan sætte dig ind i hendes tankegang..det vidner din forklaring om.

Jeg har altid en positiv og munter tilgang til at besøge piger..og man håber jo hver gang at der er sket forbedringer.  Og af stedet og man sidst havde en dårlig oplevelse ..har lært lidt af den konkurrence der er fra bla. sugarbabes...  

... but some will never learn !

 

Jeg synes altid man skal forsvarer folk der ikke kan forsvarer sig selv.. Hehe.. I den her situation er Megan ikke med i "debatten" så derfor vælger jeg at forklarer hvad der evt kunne være grundene til din mindre gode oplevelse.. Som jeg også sagde var jeg der ikke i situationen så jeg kunne ikke udtale mig om det ud over hvad du havde beskrevet.. Jeg flytter mig også hvis en gæst jeg ikke kender kommer hen imod mig.. Jeg skal gerne have mødt en gæst et par gange før jeg lader ham rører ved mig inden jeg har fået pengene i hånden fordi jeg før har oplevet at folk kommer og kigger evt prøver på at rage og så derefter gå igen.. Det er ikke en særlig fed oplevelse.. Man føler lidt man er blevet trådt på.. 

Jeg tror faktisk godt jeg mindes dig.. Hehe.. Selvom det er lang tid siden.. Tror alle piger husker deres første vagt rimelig godt.. 

Jeg kender ikke Megan så jeg kan ikke udtale mig om hendes personlighed.. Jeg har kun kort set hende.. Virkelig smuk pige.. Som jeg tænker nok bare har haft en dårlig dag eller en dum gæst før dig.. og ellers har jeres kemi vel bare ikke klikket.. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 4 timer siden:

Når pigebarnet har så ømme gajoler at de ikke kan indgå i legen, bør hun vel melde sig syg? Eller køre med halv pris, nu hvor kun rillen er åben for forretning :P

KF.

Nok se ikke rør ja :D måske  gik det  lidt  for  stærkt  med at vende tilbage til arbejdet kun en mdr efter boobjob :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jennifer!

 

Som sædvanlig dejlige, skarpe og velformulerede indlæg – og jeg kan jo kun give dig helt ret.

 

Det er selv mit første indlæg.

 

Men jeg er vist nok kommet til at besøge dig en enkelt gang – eller to. Du er jo supercharmerende!

 

 

OldDane

 

Redigeret af OldDane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlatan skrev, for 3 timer siden:

du skal ikke forsvare din kolega her. 

 

Hvorfor får jeg en kold og hård fornemmelse inden i, når jeg læser denne nærmest formynderiske kommando fra dig?

Måske fordi jeg ikke synes, at du skal bestemme, hvad andre skal skrive eller ikke skrive herinde.

Efter min mening skal Jennifer i høj grad have lov til at "forsvare" sin "kolega her", som du kalder det. Enhver har vel lov at skrive efter forgodtbefindende, og når Megan ikke selv giver sit besyv med, er en anden piges syn på sagen vel ikke at foragte. Det kan i hvert fald være lige så godt som alle andres syn på samme sag, når de heller ikke har været til stede.

Jeg kender ikke Megan og kan derfor ikke udtale mig - til gengæld mener jeg godt, at jeg kan udtale mig om, hvorvidt Jennifer (som jeg udmærket kender) skal have lov at give sit besyv med. De, som ikke bryder sig om Jennifers kommentar, kan jo bare ignorere den.

Og ja - jeg kan selvfølgelig også bare ignorere din kommentar etc. etc. etc...

Faunus skrev, for 5 timer siden:

Vejer pengene virkelig så meget?
 

Øhh... du er godt klar over, at pigerne er i branchen for at tjene penge - ikk'? ;-)

Derfor kan det vel heller ikke komme bag på nogen, at pengene har meget at sige - og ja: nogle gange tager de vel, lige som vi gør det, en chance.

Jeg mener: det sker jo, at en gæst, der som Charlatan møder en pige, hvor advarselslamperne blinker, alligevel tager chancen og lader tvivlen komme pigen til gode. Og på samme måde kan det vel også ske, at en pige tager sådan en chance.

Må vi, må de vel osse.

Som erfaren massageklinikkunde må man jo udvikle sit instinkt og selv tage ansvaret for de séancer, der falder mindre heldigt ud - især, hvis advarselslamperne har blinket. Jo flere piger, man besøger, jo mere opmærksom bliver man vel på, at tingene kan gå galt. Det er mere novicen, der kan overraskes hér. Med tiden bliver den erfarne bedre til at begå sig og sige fra i tide - men selv den mest erfarne kan jo "falde i".

Hvordan det så er med Megan, ved jeg ikke - jeg kender hende jo som sagt ikke.

 

Charlatan skrev, den 30/7/2016 at 02:22:

fordi jeg synes behandlingen og betjeningen fra de 'gamle' damer som tager imod, er nedladende og uanstændig.

Dén overrasker mig.

Jeg kender stadig ikke Megan og kan ikke udtale mig om hende - men jeg kender da en del af de andre og har gjort gennem tiderne. Er det telefondamerne eller massagepigerne, du tænker på? Jeg genkender ikke den beskrivelse af nogen af parterne og kan da slet ikke forstå, at det skulle være det generelle indtryk.

Pssttt... Hvis det er telefondamerne, kan du bare blæse på dem, hvis bare pigerne er søde. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 1 time siden:

Nok se ikke rør ja :D måske  gik det  lidt  for  stærkt  med at vende tilbage til arbejdet kun en mdr efter boobjob :rolleyes:

Tænker så længe hun siger det til gæsten at han gerne må være forsigtig så det vel hendes egen beslutning;-).. 

Gæsterne tager vel heller ikke skade af at være blide.. Hehe.. Hun har nok tænkt at det gik udemærket indtil de første 5-6 gæster har været i gang med at ælte så at sige.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Old Dane og Spider

Det er jo rent røgslør og tom snak

Jennifers  generelle betragtninger udfra hendes egne moralbegreber og handlemåde i branchen er jo netop ikke "skarpe og velformulerede" men derimod som hun selv erkender, en forklaring for Megan, på Ja ..rene gætterier.

Og at det skulle være min skyld at jeg blev dårligt behandlet...Ja..det ydtalelse råber da til himlen... Tror Megan griner i skægget af dig!

Selvfølgelig må jeg skrive at betjeningen fra især de ældre telefondamer er uværdig. Tror de helt har misforstået deres opgave.! Havde jeg viden om at de profilerer sig selv I en forretning jeg havde og skræmte kunder væk, ville jeg fyre dem for at beholde min forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlatan skrev, for 5 minutter siden:

Old Dane og Spider

Det er jo rent røgslør og tom snak

Jennifers  generelle betragtninger udfra hendes egne moralbegreber og handlemåde i branchen er jo netop ikke "skarpe og velformulerede" men derimod som hun selv erkender, en forklaring for Megan, på Ja ..rene gætterier.

Og at det skulle være min skyld at jeg blev dårligt behandlet...Ja..det ydtalelse råber da til himlen... Tror Megan griner i skægget af dig!

Selvfølgelig må jeg skrive at betjeningen fra især de ældre telefondamer er uværdig. Tror de helt har misforstået deres opgave.! Havde jeg viden om at de profilerer sig selv I en forretning jeg havde og skræmte kunder væk, ville jeg fyre dem for at beholde min forretning.

 

Jeg ved ikke lige hvem "dig" Megan griner i sit skæg af.? Men ja jeg kan da godt se at udtalelsen om at evt gæster selv kan være skyld i en mindre god oplevelse er helt hen i vejret.. Fordi hvem kunne dog tro at vi faktisk reagerer på jeres behandling både negativt og positivt.. Hmm..

Gætværk kan sagtens være både velformuleret og skarpt;-)..

Jeg gør netop opmærksom på at jeg ikke kender pigen men jeg kender en del piger og jeg kender også mig selv.. Derfor synes jeg da jeg kan udtale mig bare en smule om hvad der evt kunne foregå oppe i hovedet på os når vi er på arbejde.. Det kan udemærket godt være du har de første 100 besøg hos GP'er i bæltet men nu har jeg arbejdet 1 år og 7 måneder så jeg har også lidt erfaring med købesex.. Ganske givet på den anden side end dig men derfor kan min ytring vel være lige så gældende som din.. 

Jeg synes din udtalelse omkring telerne er ufuldstændig.. Du kan ikke udtale dig så vægt og så regne med at evt ejer af stedet skal kunne rette op på situationen.. Kommer du til gengæld med noget håndgribeligt kritik så man har en chance for at rette op er jeg da sikker på at evt ejer nok skal tage det til efterretning.. Jeg synes beskyldninger som værende både ydmygende og uanstændig er meget hård i en service branche som både min og telernes branche er.. Hmm.. Især uden videre forklaring eller eksempler.. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal få et helt konkret eksempel som, sammen med røgsløret du her lægger ud iform af en masse ord uden egentligt indblik i den konkrete hændelse gør, at I går glip af 100K fra mig hver år..om i taber mere omsætning...op til jer.!

 Spydige kommentarer fra telefondamerne som "Nå..der var vist ikke lige en succes var." efter massagepigen lige har tøret en for penge og bliver bakket op ..Ja selv af sølle pjok herinde som finder sig i hvad som helst for at få lidt købefisse.

Nå ..kan mærke jeg bliver i dårligt humør af Det hele her..men synes bare at andre skulle have advarslen Hold jer fra Megan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlatan skrev, for 35 minutter siden:

Du skal få et helt konkret eksempel som, sammen med røgsløret du her lægger ud iform af en masse ord uden egentligt indblik i den konkrete hændelse gør, at I går glip af 100K fra mig hver år..om i taber mere omsætning...op til jer.!

 Spydige kommentarer fra telefondamerne som "Nå..der var vist ikke lige en succes var." efter massagepigen lige har tøret en for penge og bliver bakket op ..Ja selv af sølle pjok herinde som finder sig i hvad som helst for at få lidt købefisse.

Nå ..kan mærke jeg bliver i dårligt humør af Det hele her..men synes bare at andre skulle have advarslen Hold jer fra Megan.

 

Hvad er det telen har ment med det ikke var en succes.? Forstår ikke helt sammensætningen.. Måske det er over min sengetid og ting derfor skal skæres ud i pap.. Haha.. 

Jeg kan forstår på dig at du føler jeg har angrebet dig på en eller anden måde.. Ellers så forstår jeg ikke den nedladende tone dine kommentarer er skrevet i.. Jeg vil gerne lige pointerer at jeg ikke siger du på nogen måder har været galt på den.. Jeg kommer egentlig bare med nogle forslag til hvad der kan være gået galt mellem dig og Megan.. Og som råd til fremtidige sexkøb og andre medlemmer af Eroguide set fra en arbejdende piges synspunkt.. Som jeg hele tiden har skrevet kender jeg ikke situationen eller Megan.. Så jeg aner jo ikke hvad der er sket eller ikke sket.. Ingen grund til at gå i forsvarsposition;-)..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...