Hop til indhold
Allan37

Aalborg smuk thai

Recommended Posts

Guest Erikson

Hej det er ikke til at træffe den pige mere de gider bare ikke ændre deres annonce men der er mindst 3 4 andre piger på den klinik eller butik som thai er ofte kalder deres steder  men eller ok massage man kan få det bare den ulempe at de IKKe taler elelr forstå ret meget dnsk tale og engelsk er også forskelligt fra kvinde til kvinde  men der er travlt i den butik de kan vist have 3 kunder ad gangen og gider ikke se elelr høre hvad de laver lige inde bag et gardin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre ikke ... jeg var ude på en længere tur for noget tid siden og kom forbi Aalborg og prøvede at tage chancen. Jeg ankom til stedet og blev modtaget af hende på billede 9 (man skal lige klikke på et af dem og køre gennem slideshowet for at se de sidste der ikke er synlige som preview) og spurgte så til hende den rødhårede. Jeg fik at vide at hun ikke var der 'i dag'. Jeg spurgte så til hvorfor hun var på billederne, når hun ikke var der. Jeg fik at vide at hun var på ferie og kom tilbage om en måned, så derfor var hun stadig på billederne. Jeg brokkede mig så over det, for når hun var på billederne så forventede man også at hun var der og så kørte man forgæves, og så vendte jeg om og gik igen.
Mens jeg stod og snakkede med hende kom der en anden ældre (hun lignede en på omkring 50) lidt hærget thai op fra kælderen og kiggede - hun havde nok regnet med at der var en kunde til hende. Hun lignede bare ikke en jeg ville kneppe om jeg så blev betalt for det ... Det var så for øvrigt ikke en heldig dag for mig, for det var der jeg kørte videre til den Slatne Elefant i Hobro (Det besøg er at finde under anmeldelser)

Jeg har været meget nysgerrig mht. stedet pga. hende den rødhårede, men nu er det fuldstændigt droppet indtil jeg har et par anmeldelser fra faste og troværdige brugere herinde på at hun er tilbage på stedet, og jeg ligeledes har en aftalt tid med hende en gang hvor jeg er i området alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...