Hop til indhold
møgsvinet

Relax Massage - Aalborg

Recommended Posts

Hej


Jeg har lige lidt brug for hjælp til dette sted. Jeg husker fra tidligere at der var noget der fangede min interesse ved dette sted, men jeg synes ikke lige jeg kunne finde nogle tråde om stedet - i hvert fald ikke noget der er så nyt at det er relevant.

https://annoncelight.dk/showad/199238

http://www.relaxmassage-aalborg.dk/

1) Er der nogen der ved hvad pigen på billedet i annoncen hedder?  Jeg kan se at der i annoncen står at der altid er to på arbejde, er det de to der er afbilledet på hjemmesiden (hende fra annoncen og en lidt ældre kvinde, som formentlig er 'mutter')?

2) Er der nogen der kan fortælle lidt om den unge pige fra annoncen? Alder, evnen til at massere og hvad hun evt. yder af ekstra - HJ, blow, Fp, anal?

3) Hvordan er priserne og servicen på stedet? Er det et sted hvor man skal ringe og bestille tid på forhånd eller er der ikke mere travlt end at man normalt ville kunne komme direkte fra gaden og komme til?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med en lille opdatering om pigen/stedet. Hvis I ved noget, men ikke lige ønsker at skrive det åbent, så må I meget gerne sende mig en privatbesked med de relevante oplysninger.

På forhånd tak :-) 


Møgsvinet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg 'opper' lige denne her ...

Jeg prøvede at sende en sms til dem den anden dag og fik hvad der ligner en standardbesked med et link til annoncelight, adressen og et telefonnummer ... jeg skrev så igen og svarede at den besked ikke rigtigt svarede på det jeg spurgte til, og fik så samme besked igen ... jeg håber der er en, eller gerne flere, der kan hjælpe mig lidt med nogle friske informationer fra stedet. Jeg er ret nysgerrig i forhold til hende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...