Hop til indhold

Recommended Posts

 Det er fup og fidus er på vej hjem efter pigen ikke med der op cirka 1 time hjem øv øv hun prøvet med overføre pengene og så begynder jeg at gå.  Hvor efter jeg tog billedet af pengene ligger i bilen og sende til på en mail, med alle mulige undskyldninger for de skulle overføres. Som sagt kører i bil på motorvejen undskyld for stavefejl:-)

https://annoncelight.dk/showad/212179

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

Heldigvis kan man se, hvornår profilerne er oprettet. Det er nok de nyoprettede med tilbud, der er for gode til at være sande, man skal passe på. Og jeg ville ikke kontakte nogen, der ikke har et telefonnummer på siden, da det med al sandsynlighed er en mand, der sider bag skærmen med den ene hånd på tastaturet. ;) 

Måske er jeg bare for mistroisk;)

I hvert fald godt at de falske profiler bliver bragt op her. 

Redigeret af PerFyn
pointen manglede i anden sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommydrengen skrev, for 26 minutter siden:

 Det er fup og fidus er på vej hjem efter pigen ikke med der op cirka 1 time hjem øv øv hun prøvet med overføre pengene og så begynder jeg at gå.  Hvor efter jeg tog billedet af pengene ligger i bilen og sende til på en mail, med alle mulige undskyldninger for de skulle overføres. Som sagt kører i bil på motorvejen undskyld for stavefejl:-)

https://annoncelight.dk/showad/212179

 

Hvis du kører bil MENS du laver dit indlæg, så er du bare en fucking spade og ellers må du undskylde. For det andet er FUCKING IKKE I ORDEN....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyroler skrev, for 16 minutter siden:

Hvis du kører bil MENS du laver dit indlæg, så er du bare en fucking spade og ellers må du undskylde. For det andet er FUCKING IKKE I ORDEN....

Og det gælder også jer Pokémon Go som kører rundt i biler...i leger med liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Selvfølgelig gør jeg ikke det, men når man ikke er god til at stave forvejen og man holder en siden og vil bare hjem men der vil gå 1 time før jeg er hjemme, så er det ikke lige korrekturlæsning jeg gad:-) 

1 time før jeg er hjemme, så er det ikke lige korrekturlæsning jeg gad:-)  men tak for opsang og god aften ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyroler skrev, for 3 timer siden:

Hvis du kører bil MENS du laver dit indlæg, så er du bare en fucking spade og ellers må du undskylde. For det andet er FUCKING IKKE I ORDEN....

Blot til info; 

Dit indlæg overskrider Eroguide's retningslinjer vedr. personangreb.

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

"§ 2. Der accepteres ikke personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk, overtrædelser kan medføre sanktioner."

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

meget mærkelig kommentar! 

Det er vel helt i orden at komme med det "angreb", når nu tommydrengen skriver, at han kører på motorvej, og han derfor undskylder stavningen. Det kan vist ikke forstås på ret mange andre måder, end at skriver på eroguide mens han kører på motorvej! Det er så vidt jeg ved, ret ulovligt og pisse farligt for alle andre bilister omkring ham. 

Tænker den paragraf du hiver frem handler om at personfnidder og ikke om at råbe op om ulovligheder...

og til sidst, ja jeg har læst at tommydrengen holdt ind til siden- sådan står det bare ikke skrevet i første indlæg, og det er det, tyroler reagerer på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, for 6 timer siden:

meget mærkelig kommentar!...

Det er helt iorden at kommentere det ulovlige i at betjene telefon mens man kører. Men det skal foregå ordentligt. 

Og det er slet ikke tilladt at kalde nogen "en fucking spade". 

Beklager jeg ikke gjorde det klart, i første indlæg.

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det kan snart blive en køn pærevælling hvis man skal sidde og fiske ud af et indlæg hvad man tror forfatteren gør og kommentere på det. Det er afsporing af emnet

 

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...