Hop til indhold
Bo2

Emily, de polske piger, amager. ÅRETS SKUFFELSE

Recommended Posts

Guest Sniper123

Hmm - svar til " Per Fyn" ;-)

 

Ja Lucky har en præference for polske piger, men ikke alene "de polske piger" - never mind. Jeg har selv en præference for polske, ungarske, spanske og danske piger. Jeg glemte sikkkert nogle nationaliteter.

Det irriterer mig en del, når anmeldelser går op i personfnidder om anmelderne. Hvis det er et problem, så brug anmeldelsesfunktionen. 

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
Sniper123 skrev, for 4 minutter siden:

Ja Lucky har en præference for polske piger, men ikke alene "de polske piger" - never mind. Jeg har selv en præference for polske, ungarske, spanske og danske piger. Jeg glemte sikkkert nogle nationaliteter.

Det irriterer mig en del, når anmeldelser går op i personfnidder om anmelderne. Hvis det er et problem, så brug anmeldelsesfunktionen. 

Point taken - som jeg også skrever beklager jeg over for Lucky såfremt jeg har skyldt skarn for uret.

Men der ud over er jeg iøvrigt ret ligeglad med, hvad der irritererer dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
PerFyn skrev, for 14 minutter siden:

Point taken - som jeg også skrever beklager jeg over for Lucky såfremt jeg har skyldt skarn for uret.

Men der ud over er jeg iøvrigt ret ligeglad med, hvad der irritererer dig.

Nu er du "ny bruger" så jeg gider ikke belære dig om, at det ikke er en holdning jeg står alene med! (Anmeldelsesfunktionen) God weekend ovre på Fyn og god fornøjelse, hvis du en dag skulle kigge forbi nogle af de piger vi har i København - uanset nationalitet ;-)

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Emily den eneste pige på stedet pt? Der plejer at være 2-3 stykker, men kan ikke se, hvem de andre skulle være. Nogen der kan hjælpe med at opklare det?

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerFyn skrev, den 29/7/2016 at 13:37:

Klart at han gør det ;) han kommer jo tilsyneladende kun hos - og  skriver - om de polske piger. 

Du skriver, at du har været på Luckys profil, men du har tydeligvis ikke været grundig nok.Så dit indlæg er misvisende støj. Hans seneste to omtaler er af hhv. Katja, som godt nok er fra Polen, men ikke har andet til fælles med "de polske piger" - og som Lucky også har skrevet en pæn del ret begejstrede indlæg om -  og derudover Dalya, som er herboende.

PerFyn skrev, for 16 timer siden:

skulle jeg have skyldt skarn for uret, så skal jeg da beklage det.

WTF? Du siger, at selvom der ikke er noget komme efter i dette tilfælde, så er der alligevel noget at komme efter? Eller forstår du bare ikke selv den talemåde, du bruger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
frenchlover1 skrev, den 7/27/2016 at 21:01:

 

.... da jeg læste Bo2s anmeldelse øverst i denne tråd, var min første tanke, at nu kommer LuckyLuke lige straks på banen, med noget modvægt til den - i øvrigt gode og detaljerige - negative anmeldelse. 

Men jeg tog fejl. Det erkender jeg. Blankt.

For der gik hele fem timer inden Luckys indlæg ramte tråden :-) 

Og han blev overhalet af ikke mindre end to andre profiler, der er enige med trådstarter.

Lucky, du er da ved at falde lidt af på den ;-) 

Venligst

French

 

 

TboneDK skrev, den 7/27/2016 at 22:18:

Ja, det ville ikke ligne Lucky, at lade en chance til at rose de polske piger, forpasse sig ;) haha 

 

Det er let at blive glad for nogle bestemte piger, og så for at hjælpe dem skriver man en positivt indlæg. Jeg havde efter også at have læst ovenstående kigget Luckys indlæg igennem og kunne se at det var de samme han skrev om. Derfor skrev jeg som jeg gjorde. Snipers indlæg fik mig til at overveje om jeg havde gjort Lucky uret med min bemærkning, og om det jeg skrev kunne forstås som vendt mod pigerne, hvilket på ingen måde var min intention.

Bebop skrev, for 13 minutter siden:

WTF? Du siger, at selvom der ikke er noget komme efter i dette tilfælde, så er der alligevel noget at komme efter? Eller forstår du bare ikke selv den talemåde, du bruger?

Så det jeg jeg siger er, at har jeg været for hurtig på aftrækkeren med hensyn til at insinuere, at der var lusk omkring Luckys motiver , så er jeg mand nok til at beklage det. Slut her fra...over and out 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerFyn skrev, for 1 minut siden:

Så det jeg jeg siger er, at har jeg været for hurtig på aftrækkeren med hensyn til at insinuere, at der var lusk omkring Luckys motiver , så er jeg mand nok til at beklage det. Slut her fra...over and out 

O.k. Talemåden siger, at selvom man er et skarn, så skal man ikke beskyldes for mere end man faktisk har gjort galt. Men logikken er altså, at der er tale om et skarn (af andre grunde). Som jeg forstår det skal du nok revidere din brug af den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
Bebop skrev, for 25 minutter siden:

WTF? Du siger, at selvom der ikke er noget komme efter i dette tilfælde, så er der alligevel noget at komme efter? Eller forstår du bare ikke selv den talemåde, du bruger?

indrømmet - jeg har intet belæg for at beskylde Lucky for at være et skarn, derfor skulle jeg ikke have brugt talemåden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...