Hop til indhold
Pite

Havde meldt mig til

Recommended Posts

Torsdag d. 30. juni fra kl. 12-20

Amazing Dominatrices i Domicil Amazing Phoenix!

Dronningen og jeg betræder vores nye lokaler og grådigt fortærer vi slaver i fællesskab. På denne særlige dag vil vi åbne op for dele af Domicilets anden afdeling, nemlig jeres, altså slavernes garderobe. Rummet for transtøser, sissies og sluts vil også blive åbnet for første gang og ikke mindst, så ønsker vi en slave i vores helt nye fangecelle, som er mere autentisk, end hvad du nok lige forestiller dig.  

Du skal tilmelde dig dette event via min E-mail og emnefelt skal være event 30 juni. 

 Langtidssessions.

Hvor du er i vores store legelokale på 1. sal, hvor andre slaver også opholder sig. Alle vil i være bundet, lænket og bastet, overladt til egne fantasier og tanker. Vi vil misbruge slaverne, som er samlet i dette lokale, som det fornøjer os, samtidig, på skift eller enkeltvis, når vi har tid og lyst gennem dagen. For at deltage som langtidsslave skal du kunne være til vores rådighed min. 3 timer. Der er plads til 3 slaver på denne dag og vores krav til langtidslaverne denne dag, er, at de finder sig i, at vi bruger deres pikke, når dagens slut skal underholde os og servicere slaverne (dig) oralt. Dette foregår med kondom og som altid er det muligt at bære maske.

Fanget.

Vær den første slave som er vores fange og opholder sig i vores fangecelle. Du klædes af, skubbes i cellen og efterlades. Du vil få både vådt og tørt af særlig gylden grødet blanding og modtage vores ydmygende ordrer gennem samtaleanlægget. Vi følger dig via overvågningskamera. Senere vil du føres til buret, hvor dine pinsler starter og slutter. Det bliver kun muligt for én slave at være dagens fange. Du skal kunne være til vores rådighed i alle 8 timer og vores krav til dig er mange, men det vil du finde ud af på dagen. Forinden du tilmelder dig, skal du dog indstille dig på, at vores fysiske kontakt med dagens fange er minimal.

Dagens slut.

Vær den første slut som vi behandler i vores rum, særligt lavet til de som ønsker feminisering. Du vil blive ført ind i dette rum, klædt af og bundet til stolen, omgivet af alverdens outfits, lingeri, sko, støvler, makeup, parykker og alverdens andet, som vi kunne finde på at bruge, når vi gør dig til dagens slut. Når vi er færdige med at forvandle dig, efterlader vi dig bundet foran et spejl. Døren vil blive låst og du kan blot ligge og se på, hvad vi har gjort dig til. Når det passer os, så henter vi dig og fører dig rundt i Domicilet hvor du skal servicere slaverne med seksuelle orale ydelser. Der er kun plads til en enkelt slut og denne skal være dygtig til at service vores slaver med munden, selvfølgelig på vores befaling. Dagens tøs skal kunne være til vores brug fra kl. 13 til kl. 19.

Sådan var oplægget, og jeg havde modtaget besked på, at være der kl. 1400. Så præcis kl. 1400 ringede jeg på ved Domicil Amazing Phoenix og blev vel modtaget af Dronningen og anvist omklædning og bad.   

Efter badet lade jeg mig i slavestilling i garderoben, efter kort tid kommer Mistress KikkiCat ind, kysser hendes støvler, inden hun går om bag mig, sparker let til min nosser og pik, inden hun bad mig rejse mig op på knæ, så hun kunne give mig halsbånd og hætte på. Efterfølgende blev jeg ført op i buret på trapperepoet, blev spændt fast i buret, så jeg ikke kunne bevæge mig ret meget. Mens jeg sad i buret, kunne jeg høre der kom flere slave til, de blev ført forbi mig på vejen op på 1 sal. Kunne høre enkle kommandoer, piske slag, svage klynke lyde. Efter et stykke tid, hvor der var løbet mange tanker gennem hovedet, blev jeg hentet op og placeret på den store seng der står lige ingen for døren, blev spændt fast, så jeg nærmest lå i slavestilling. Først blev der kælet for mine baller, siden kom pisken i brug på mine baller, ved ikke om det var Dronningen eller KikkiCat, eller dem begge der var ved mig, noget af det spændende ved sådan en event.

Igen lå jeg og kunne høre, at der skete ting og sager rundt om mig, inden jeg blev hentet af KikkiCat, der førte mig hen til rummets gynækologstol eller nærmer en kneppestol hvor jeg blev placeret, med ballerne helt ude på kanten og benene oppe, så min slaverøv var tilgængelige. Mistress gik rundt om mig, satte et par klemmer i mine brystvorter, men et kunne jeg mærke hendes strap-on mod mine balle, langsomt blev min anus åbnet og Mistress begyndte at kneppe min røv, mens hun talte om, at jeg skulle vise hende hvor mange anal orgasmer hun kunne give mig, alle mine tanker var samlet i min udblokket anus, hvor den ene analorgasme afløste den anden, min krop var spændt til det yderste, løftede min bagdel op, så Mistress bedre kunne komme til, da min krop ikke kunne klare mere, blev jeg ladt tilbage.

Slappede lidt af, indimellem kunne jeg fornemme, at der var nogen i nærheden af mig, nogen enkle gange kunne jeg mærke hænder på min krop, og med et blev jeg vækket med et par elektriske stod og Mistress latter. Blev løsnet, fik masken af, mens jeg flyttede mig, nåede jeg, at se flere slaver der var spændt fast rundt om, slaven på korset fik slikket pik af dagens slaveslut, blev lagt ned på gulvet Da slaven på korset var kommet, fik slutslaven så besked på, at slikke min pik.

I mens jeg fik slikket slavepikken, stillede først Mistress sig over os og lod de gylden dråber regne ned over os, derefter var det Dronningens gylden dråber, der gjorde det ekstra pikant og fræk.

Slaveslutten var god til, at slikke pik og kort efter kom jeg i god orgasme. Alt i alt en rigtig god og spændende eftermiddag.

 

 

Redigeret af Pite
Satte et link ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flot anmeldelse, og imponerende lokaler.
Det er åbenbart ikke meningen at skrive den eksakte adresse offentligt, men fandt dette link:
 
Mistress No. 1
Domicilet er utvivlsomt vores stolthed og er diskret beliggende i Storkøbenhavn, med gode parkeringsmuligheder - tæt på motorvej E47 og Hillerød motorvejen.
Her er også nolge fantastiske flotte billeder.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Constantin

Det lyder godt nok frækt , at du fik dråber og blev suttet af samtidigt.

Lyder som et sted der skal besøges.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KAN skrev, for 4 timer siden:

Personligt har jeg aldrig fået en anal orgasme.

Hvordan er det?

Hej

Lidt som en alm. orgasme, men meget kraftige i en større del af kroppen. For mit eget vedkommende kan jeg få dem i serie.

 

Pite 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Constantin skrev, for 14 timer siden:

Det lyder godt nok frækt , at du fik dråber og blev suttet af samtidigt.

Lyder som et sted der skal besøges.

Ja, fik gylden dråber mens jeg blev suttet.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...