Hop til indhold
Guest Hitchcock

Billeder af SexyAnn

Recommended Posts

LOVER BY CHOICE skrev, for 2 timer siden:

Hahaha nice twist:-D

Jag tyckte det var rätt fräckt då jag var där för 5 år sedan. För sin ålder hade hon en fin kropp och det var inget fel på inlevelsen.

Hur många rynkor hon fått sen dess får någon annan svara på :D 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Postmand69 skrev, den 26/7/2016 at 16:07:

Der er skuffet hende ... men ikke mindst kop te .... rigtigt plastik dukke.... og Amager Tøs attitude:-(

ja sikke da en kunstig krop og så mega dyr hun er 2000 kr for 1 sølle time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv været hos Ann en enkelt gang, for nogle få år siden, dog.

Jeg kan ikke sige andet, end at hun var sød, super charming, fræk og nærværende.

Hendes alder er mig ligegyldig, for hun havde den lækreste, mest stenhårdt veltrænede men alligevel HELT feminine krop jeg har set og rørt, og i min optik et utroligt kønt ansigt.

Hvor veltrænet hun er i dag skal jeg ikke kunne sige, men det er nok ikke dårligt, hvis man ser på hendes billeder.

Jeg har ikke kunnet få det til at passe tidsmæssigt på det sidste, men jeg skal helt klart besøge Ann igen (og tjekke veltrænetheden ;-)), og jeg glæder mig til at se hende igen.

 

Redigeret af F67

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, den Thursday, September 22, 2016 at 21:47:

ja sikke da en kunstig krop og så mega dyr hun er 2000 kr for 1 sølle time

Yep.... hellere hendes veninde Sara love 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Track1
F67 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har selv været hos Ann en enkelt gang, for nogle få år siden, dog.

Jeg kan ikke sige andet, end at hun var sød, super charming, fræk og nærværende.

Hendes alder er mig ligegyldig, for hun havde den lækreste, mest stenhårdt veltrænede men alligevel HELT feminine krop jeg har set og rørt, og i min optik et utroligt kønt ansigt.

Hvor veltrænet hun er i dag skal jeg ikke kunne sige, men det er nok ikke dårligt, hvis man ser på hendes billeder.

Jeg har ikke kunnet få det til at passe tidsmæssigt på det sidste, men jeg skal helt klart besøge Ann igen (og tjekke veltrænetheden ;-)), og jeg glæder mig til at se hende igen.

 

Du bliver sikkert ikke skuffet. Kunne du lide det du så sidst, er det sikkert også ok næste gang. Men som skrevet blev jeg skuffet og dertil kommer den dialog som jeg havde med hende herinde efterfølgende. Det var bestemt ikke ok. Kommer ikke igen.

Der er så mange søde, lækre og dejlige piger, som tilbyder PD og ikke er 50+. Smider snart et par anmeldelser :-)

      

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...