Hop til indhold
Fyn67

Fuckmypussy

Recommended Posts

mr. sving skrev, for 16 timer siden:

Sikke mange nye brugere der skriver i denne tråd. Det er lidt svært at gennemskue om hun har snydt nogen eller om det er brugere hun enten ikke har svaret eller sagt nej til.

Hvad i alverden er det for et underligt indlæg at slå op?

Beskylder du mig for at lyve, alene baseret på at jeg er ny bruger? Det er ærligt talt ikke i orden!

Det er IKKE min stil, og jeg er ikke vandt til at blive beskyldt for at lyve. Min respons var  alene ment som en advarsel til de seriøse brugere herinde!

Uopdragent. :-( 

Håber du er en enlig svane, for hvis det er stilen på Eroguide, er det vist ikke noget for mig.

Det er dog ikke min indtryk. Heldigvis.

Håber du strammer op mr. sving.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, den 11/8/2016 at 13:43:

Hvad i alverden er det for et underligt indlæg at slå op?

Beskylder du mig for at lyve, alene baseret på at jeg er ny bruger? Det er ærligt talt ikke i orden!

Det er IKKE min stil, og jeg er ikke vandt til at blive beskyldt for at lyve. Min respons var  alene ment som en advarsel til de seriøse brugere herinde!

Uopdragent. :-( 

Håber du er en enlig svane, for hvis det er stilen på Eroguide, er det vist ikke noget for mig.

Det er dog ikke min indtryk. Heldigvis.

Håber du strammer op mr. sving.

Jeg beskyldte ingen. Du er jo ikke den eneste nye, der har skrevet i denne tråd. Men åbenbart den eneste der føler sig beskyldt.

Men på mig virker dit svar, at du er typen, der er nærtagende.

Slut herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 6 timer siden:

Jeg beskyldte ingen. Du er jo ikke den eneste nye, der har skrevet i denne tråd. Men åbenbart den eneste der føler sig beskyldt.

Men på mig virker dit svar, at du er typen, der er nærtagende.

Slut herfra.

Tja, hvis det ikke er for, at så tvivl om udsagnene i tråden, forstår jeg SLET ikke hvad du vil med din kommentar????

Jeg er såmænd iskold overfor,  hvad du mener om min advarsel, men den kunne måske hjælpe andre.

Hvis du rent faktisk læste tråden, ville du ikke være forvirret. Men det er sikkert for meget forlangt?!

Også slut herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fyn67 har da haft en behagelig dialog med personen.

At man ikke skal sende penge til en togbillet eller ligende er jo mere en generel advarsel og ikke en personspecifik advarsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heidi er på banen igen. Jeg fik hende til at gå i "fælden".

Samme nummer som hun brugt sidste år da hun tog mig for 200,- 

Denne gang var hun så fræk at sige at hun ville have hele beløbet på forhånd, da hun før var blevet snydt, det var fandeme sjovt.

Har anmeldt hende på SD, men hun er der nok stadig, under det fængende navn : eatmypussy

Pas på derude.

 

Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, den 28/7/2016 at 10:01:

Heidi, har lige snydt mig for 250,-. Jeg bliver aldrig klogere. Hun ville vise godterne frem på Skype for 250 inden et møde.

250,- overført - Skype blokeret + jeg bliver blokeret på SD.

Hvis nogen mod forventning møder "hende", skylder hun mig 250,-

;-) 

Forstår ikke folk er så dumme at blive ved med at hoppe på den der med at overføre penge for INGENTING. Ved godt pikken styrer hjernen af og til, men er jo dumhed at lade den tage helt over. Lad nu være med at overføre penge nogensinde..Det er ALTID snyd og bedrag. Find dog en der gør det på den normale måde med pengene i hånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamdermab skrev, den 28/7/2016 at 10:15:

Ha ha det er ikke fedt at tabe 250..

Men lidt som lotto... Måske var der en chance... man håber til det sidste..

Nej det gør man ikke !! Man lader være, og finder en der faktisk er til stede i stedet for, med mindre man da har for mange penge. Du må godt sende penge til mig, så skal jeg nok lave et vide show for dig...eller noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, den 14/8/2016 at 13:17:

Jeg beskyldte ingen. Du er jo ikke den eneste nye, der har skrevet i denne tråd. Men åbenbart den eneste der føler sig beskyldt.

Men på mig virker dit svar, at du er typen, der er nærtagende.

Slut herfra.

bortset fra alle nye, og dem du ikke har set før, men ellers ingen , kors spild af tid i tråden , og er du gammel ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
trold2 skrev, for 3 minutter siden:

bortset fra alle nye, og dem du ikke har set før, men ellers ingen , kors spild af tid i tråden , og er du gammel ?

Hendes seneste profil er slettet :-)

hold øje med hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 3 timer siden:

Hendes seneste profil er slettet :-)

hold øje med hende..

Ha ha, kunne genkende stilen og navnet "fuckmypussy" og senest "eatmypussy". Jeg lod som om jeg var klar på webshow/skype og ventede til jeg fik hendes telefonnummer til betaling. BUM: Heidi. Ha ha ha. Meldte hende naturligvis pronto til SD-admin. Sjovt at "hun" siger hun vil have hele beløbet forud, da hun er blevet snydt før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 12 timer siden:

Der var også en der hed "Sødpige" for et par uger siden der snød mig. Mon det også er "Heidi"?

Sejer

Der står Heidi, når man skal overføre penge via mobilepay. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
mr. sving skrev, den ‎10‎-‎08‎-‎2016 at 20:44:

Sikke mange nye brugere der skriver i denne tråd. Det er lidt svært at gennemskue om hun har snydt nogen eller om det er brugere hun enten ikke har svaret eller sagt nej til.

Jeg tror helt sikkert hun har snydt mange - eller forsøgt, og det er vel kun godt, hvis nye brugere herinde deler deres erfaringer :-)

det er flere år siden hun forsøgte at snyde mig, men betale forud el. for billeder har altid været no go for mig !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...