Hop til indhold
Gæst

Det er sååååå irriterende

Recommended Posts

Gæst

Når jeg logger på får jeg en side med de der pisse elendige fotos hvor man skal prikke på alle de huse der har husnumre og lignende - for at bevise man ikke er robot.

Godt så, men kan I ikke finde en anden verifiserings side. De anvendte fotos er så elendige at det sjældent lykkes i første omgang at gøre det korrekt - og så skal man på den igen.

 

Det er mega irriterende - rigtig meget mega altså!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Stabilizer skrev, for 2 timer siden:

jeg er ret sikker på at det får du fordi bruger en proxy server/vpn ? Jeg kan se at det har du brugt med med det indlæg du har skrevet her.

hvis du lader være med det og bare bruger din almindelige internetforbindelse så har du ikke problemet.

Hvis det er fordi du vil skjule hvem du har været herinde overfor os i ledelsen, behøver du ikke at lave de numre, vi ved godt hvem du er og du er velkommen sålænge du overholder vores regler. ;)

 

Ja da, selvfølgelig ved vi hvem hinanden er ;) Det er også fint nok, så længe jeg og I er diskrete. Det kan I regne med jeg er :)

Det der proxy osv du skriver om ved jeg ikke en ski om, men det er sikkert rigtigt det du skriver.

Det ændrer dog ikke på at det er pisse, pisse irriterende. Kan I ikke droppe det? Hvad er meningen med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Stabilizer skrev, for 2 minutter siden:

det er ikke noget vi har sat på, det er fordi du bruger en proxy, lad være med det og log in på normal vis eller lev med det

vi kan ikke gøre noget ved det

 

Ok. Det sker så tit i tilværelsen at man udsættes for noget man ikke kan ændre på, hvor gerne man end vil ;) Somme tider er tingene bare bestemt på forhånd.

Møs kys og godnat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...