Hop til indhold
Bear

GANGBANG I AHORNSGADE NR. 20. ONSDAG d. 27. JULI. 12 - 13

Recommended Posts

Hold da nu op - er fuldstændig ødelagt over , at man ikke kan deltage - hvis man kunne få det i Jylland .... Så var jeg stensikker deltager ! 

Utroligt med de typer som bare ikke kan respektere kvinden og de andre deltagere - prisen er helt utrolig lav - gav gerne noget mere - måske det også kunne hjælpe til at de trælse typer holder sig væk 

måske jeg er lidt blød, men jeg får ekstremt meget ud af det hvis pigen nyder det og man følger de hun ønsker istedet for bare at banke løs egoistisk eller andet ikke ok 

Nåå, men jeg drømmer videre om et GB med Trine "snøft" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Vikingekongen skrev, for 14 timer siden:

Hold da nu op - er fuldstændig ødelagt over , at man ikke kan deltage - hvis man kunne få det i Jylland .... Så var jeg stensikker deltager ! 

Utroligt med de typer som bare ikke kan respektere kvinden og de andre deltagere - prisen er helt utrolig lav - gav gerne noget mere - måske det også kunne hjælpe til at de trælse typer holder sig væk 

måske jeg er lidt blød, men jeg får ekstremt meget ud af det hvis pigen nyder det og man følger de hun ønsker istedet for bare at banke løs egoistisk eller andet ikke ok 

Nåå, men jeg drømmer videre om et GB med Trine "snøft" 

Mærkeligt indlæg. 

Enig, det er da en fair pris, men lad os glæde os over at et gang-bang for en gangs skyld ikke skal bankes op på 1.500 -2.000 kr. for et øjeblik.

Måske nyder hun det rent faktisk! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde noget tid gået og tænkt på, at jeg gerne ville prøve et gangbang på et tidspunkt. I dag blev det så prøvet hos Trine. Det var vist et populært et af slagsen. Vi var vel 14-15 stykker. 

Trine kom og lagde sig på ryggen tilpas højt til, at vi kunne komme til stående. Et par stykker var hurtigt oppe ved hendes hoved, så de kune blive suttet godt. Samtidig gik en tredje igang med at slikke og fingerkneppe hende. Jeg stod så jeg kunne nå både hendes bryster og fisse med mine hænder, som gik på fræk opdagelse. Det og det frække syn gjorde mig hurtig stiv. Selvom Trine havde travlt, så hun min kampklare pik og fik hurtigt en hånd hen. 

Da det blev plads på den ene side, trådte jeg til og blev suttet godt, mens flere nu på skift kneppede hende. Det var frækt og jeg kunne mærke, at jeg skulle passe på. Så jeg trådte til side og lod en anden komme til, mens jeg tog kondom på og ventede til der var ledigt ved fissen. Det var vel en 4-5 stykker før mig, men så fik jeg også lov. Det var virkelig frækt at kneppe hende mens hun suttede nogle andre og stønnede dejligt. Efter et par minutter lod jeg andre komme til, mens jeg kunne nyde det frække syn til fulde og stadig lade mine hænder gå på opdagelse. 

Et øjeblik efter var der ledigt igen og jeg trådte til. Da jeg lod min pik glide helt i bund slap hun den pik hun var igang med med at sutte og sendte mig det frækkeste blik. Det holdt hun fast i, mens jeg lod min pik køre ind og ud i fuld længde. Jeg havde samtidig mulighed for at lege med hendes dejlige bryster, og da hun igen begyndte at sutte nogle af de andre satte jeg tempoet op indtil jeg kom og kom og kom... :-)

Det var en fantastisk god oplevelse og debut for mig. Jeg var overrasket iver den afslappede stemning og at både fik plads til et godt blow og to gange knep. Det må prøves igen... 

Tak til Trine for oplevelsen. Dig vil jeg også gerne møde igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Jeg prøvede at komme til  GB med Trine Tease.

Men da jeg kom til den aftalte tid (var tilmeldt), var der allerede kommet 13-14 stk.
Det synes jeg er for mange deltagere, så jeg gik igen.

Så jeg håber på en anden gang, hvor der ikke er så mange med ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der var også trangt og der blev varmt i det lille rum. Men jeg synes, stemningen var god og jeg havde selv en god oplevelse med min deltagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...