Hop til indhold
shinji

Nogen der har været her ?

Recommended Posts

Thaikurt skrev, for 20 timer siden:

Jeg kunne ikke stå for billedet, så måtte en tur forbi i dag og udover prisen på 1200kr og noget rod med tidsbestillingen, så massage delen måttes udføres af en anden, så var det samlet set en positiv oplevelse.

Var Ejvind så med i prisen, eller måtte du betale ekstra for ham? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan helt sikkert sige god for hende var forbi idag omkring middag

Nem og finde og diskret lidt men man ved hvor det er 

Kommer ind og bliver taget imorgen af en knap så pænt dame lidt ældre tror jeg en kollega til ann, bliver vist ind i et lille rum for jeg får og vide der lige går 5 min 

Kunne hører på det hele at hun lige skulle færdig gør en anden kunde fair nok ligger og venter

Så kommer hun ind(skal lige siges jeg havde ikke fået og vide nok med prisen ud over at vi kunne snakke om den ansigt til ansigt+ den pris der var opgivet her inde)men var ikke så imponeret til at starte med men hun sagde priserne og de var nu rimelig 

Hun starte med en gang massage, vsr skam fint nok klager ikke 

Så smide hun den fine blå kjole og bh og fortsatte så hun og havde den dejligest lille krop dejlig fine lille røv og en rigtig fin størrelse bryster til hende og alt var berørings venligt fantastisk siger jeg bare 

Så kravle hun op på top efter og havde smidt det sidste og sad og legede lidt der stak hendes dejlige bryster ned til mit ansigt og bed mig om at sutte 

Nippels stride allerede så der var lidt og sutte på 

Sex var nu os super hun startede på top og stille og rolig fik hun bevæge os begge op i siddende stilling og så ned på hendes ryg 

Efter sexen vsr færdig fik jeg en gsng hovede massage med i prisen og et bad 

Alt dette var med en masse kys og kram 

Så gentagelsen bliver helt sikker et go her fra 

I andre må se og komme afsted til hende rigtigt dejlig og sød og rar kvinde med en dejlig krop fra top til tå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...