Hop til indhold

Betaling

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen af jer, som er stødt på piger som modtager PayPal-betalinger? Og jeg mener ikke live cam osv.

Jeg er i københavnsområdet :P

Skrevet
Mand skrev, for 1 time siden:

Er der nogen af jer, som er stødt på piger som modtager PayPal-betalinger? Og jeg mener ikke live cam osv.

Jeg er i københavnsområdet :P

Er mobile-pay tæt nok på?

KF.

Skrevet
  • Author

MobilePay har jeg set før - Jeg har endnu ikke set nogen med PayPal :) Jeg er nysgerrig!

Skrevet
Mand skrev, for 15 timer siden:

MobilePay har jeg set før - Jeg har endnu ikke set nogen med PayPal :) Jeg er nysgerrig!

Aha, jeg troede du var seriøs.

KF.

Skrevet
  • Author
KF skrev, for 4 timer siden:

Aha, jeg troede du var seriøs.

Det er jeg skam - Fandt jeg en der modtog PayPal, ville jeg prøve det (såfremt hun vakte min interesse) :)

Skrevet
Mand skrev, for 23 minutter siden:

Det er jeg skam - Fandt jeg en der modtog PayPal, ville jeg prøve det (såfremt hun vakte min interesse) :)

Noget så sjældent som en mand der tænder på betalingsformen.. ja hvorfor ikke :D

Du kan da prøve at høre 'Kamilla' om hun har en paypal konto.. hun tager mobile pay, så måske..

https://annoncelight.dk/showad/199131

KF.

Skrevet
KF skrev, for 43 minutter siden:

Noget så sjældent som en mand der tænder på betalingsformen.. ja hvorfor ikke :D

Du kan da prøve at høre 'Kamilla' om hun har en paypal konto.. hun tager mobile pay, så måske..

https://annoncelight.dk/showad/199131

KF.

PayPal har Buyer's Protection ... måske en mulighed såfremt oplevelsen ikke er som annonceret?

Skrevet
Marqui skrev, for 5 timer siden:

PayPal har Buyer's Protection ... måske en mulighed såfremt oplevelsen ikke er som annonceret?

Haha.. du har fat i noget der :-)

KF.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.