Hop til indhold
Mand

Betaling

Recommended Posts

Er der nogen af jer, som er stødt på piger som modtager PayPal-betalinger? Og jeg mener ikke live cam osv.

Jeg er i københavnsområdet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand skrev, for 1 time siden:

Er der nogen af jer, som er stødt på piger som modtager PayPal-betalinger? Og jeg mener ikke live cam osv.

Jeg er i københavnsområdet :P

Er mobile-pay tæt nok på?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand skrev, for 15 timer siden:

MobilePay har jeg set før - Jeg har endnu ikke set nogen med PayPal :) Jeg er nysgerrig!

Aha, jeg troede du var seriøs.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 4 timer siden:

Aha, jeg troede du var seriøs.

Det er jeg skam - Fandt jeg en der modtog PayPal, ville jeg prøve det (såfremt hun vakte min interesse) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand skrev, for 23 minutter siden:

Det er jeg skam - Fandt jeg en der modtog PayPal, ville jeg prøve det (såfremt hun vakte min interesse) :)

Noget så sjældent som en mand der tænder på betalingsformen.. ja hvorfor ikke :D

Du kan da prøve at høre 'Kamilla' om hun har en paypal konto.. hun tager mobile pay, så måske..

https://annoncelight.dk/showad/199131

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 43 minutter siden:

Noget så sjældent som en mand der tænder på betalingsformen.. ja hvorfor ikke :D

Du kan da prøve at høre 'Kamilla' om hun har en paypal konto.. hun tager mobile pay, så måske..

https://annoncelight.dk/showad/199131

KF.

PayPal har Buyer's Protection ... måske en mulighed såfremt oplevelsen ikke er som annonceret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 5 timer siden:

PayPal har Buyer's Protection ... måske en mulighed såfremt oplevelsen ikke er som annonceret?

Haha.. du har fat i noget der :-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...