Hop til indhold
Pilen

Hvordan skal det læses?

Recommended Posts

Hej derude

Jeg er helt ny i det her miljø, og efter at se menuer og priser, er jeg ret meget i tvivl om hvordan det hænger sammen.

Ser man fx der står:

30min 500

60min 600

Blow 400

Anal 500

Ønsker jeg så 30min med blow, er det lig med 900? 

Jeg vil bare gerne være afklaret før jeg går ud, og enten har taget for lidt penge med, eller kommer til at ligne en idiot.

 

God weekend

//Pilen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt at du spørger, for det er bestemt ikke altid indlysende. Mit bedste råd: er du i mindste tvivl, så ring og spørg. Ofte kan der forhandles rabat hvis du vælger flere enkeltydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der står 60min 600, så er det bare at komme afsted, sådan et tilbud hænger ikke på træerne :-)

Spøg til side;

Hvis der står Blow 400, så betyder det typisk at du skal give 400 hvis du ønsker at møde pigen, og kun få et blowjob og ikke andet.

Hvis der feks, står Superfransk 200, så betyder det typisk at det koster 200 ekstra, hvis du oveni dine 30 / 60min, gerne vil nyde et blowjob uden gummi.

Blowjob med gummi, er stort set altid inkluderet hvis du tager 30 / 60min.

Når der står en pris for anal, er det stort set altid en tillægspris, oveni de 30 / 60min, hvis du gerne vil bolle pigen i bagen.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et råd her fra inden du kaster dig ud i det, gå efter den gode oplevelse, i stedet for den billigeste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 3 minutter siden:

Et råd her fra inden du kaster dig ud i det, gå efter den gode oplevelse, i stedet for den billigeste. 

Helt enig DETH og tænk igennem hvad du er til, type pige, ydelser og hvad der eller dukker op på din indre erotiske skærm.

Brug EG til at surfe lidt rundt på, anmeldelser og GP egne sider her, så du kan danne dig indtryk og måske også blive inspireret og godt opstemt :-D

Flertallet af GP vil gerne svare på spørgsmål, hvis det er i pænt sprog og du skriver / ringer med en seriøs fremføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilen skrev, 1 time siden:

Hej derude

Jeg er helt ny i det her miljø, og efter at se menuer og priser, er jeg ret meget i tvivl om hvordan det hænger sammen.

Ser man fx der står:

30min 500

60min 600

Blow 400

Anal 500

Ønsker jeg så 30min med blow, er det lig med 900? 

Jeg vil bare gerne være afklaret før jeg går ud, og enten har taget for lidt penge med, eller kommer til at ligne en idiot.

 

God weekend

//Pilen

Hvis ovenstående er fra en Thai annonce, så kan de 30 og 60 min være for massage, og de øvrige er tillægsydelser til massagen.

/North.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for feedbacken, tror de bedste løsning er at skrive/ringe til pigerne og spørge.

Tak for de gode råd mht. At være ny :-)

Annonce teksten var bare et fiktivt eksempel ;-)

Redigeret af Pilen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode spørgsmål   - og gode, sobre svar. 

 

Mht. forskellen på priser ved hhv. thai og ikke-thaisteder (dansk, andre udlændinge), så er ikke-thaistederne beskrevet godt ovenfor i de andre svar.

På thaistederne (massagestederne, ikke rendyrkede thai-bordeller, der stort set har samme prisstruktur som alle andre steder) er det lidt anderledes: Her starter man ofte med en massage, der f.eks. kan ligge på 250-300 for ½ time og 300-400 for en time. Det er så "indgangsbønnen" så at sige til at mange (IKKE alle) thai-massagesteder tilbyder forskellige tillægsydelser. I Århus ligger det typisk på 200-300 kroner ekstra for HJ, kr. 500 ekstra for fransk og kr. 700-800 ekstra for fuldpakke (samleje og muligvis også fransk/HJ til at starte med). 

Som mit navn siger, så er jeg selv ret vild med thai-stederne og thai-kvinder, som jeg generet synes er nogle af de smukkeste i verden :-)  Ligesom alle andre steder er der dog også her dårlige oplevelser, ligegyldigt oliepjaskeri og uengageret sex. Derfor er Eroguide og vores fælles pool af anmeldelser så hamrende vigtig. Men de gode oplevelser på thai-stederne og med thai-kvinderne er virkeligt gode; faktisk langt hen ad vejen nogle af de bedste, jeg selv har haft med GP. 

 

Så velkommen til, Pilen. Håber du får en masse gode oplevelser derude med GP - og husk at anmelde :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Pilen skrev, den 22/7/2016 at 08:33:

Hej derude

Jeg er helt ny i det her miljø, og efter at se menuer og priser, er jeg ret meget i tvivl om hvordan det hænger sammen.

Ser man fx der står:

30min 500

60min 600

Blow 400

Anal 500

Ønsker jeg så 30min med blow, er det lig med 900? 

Jeg vil bare gerne være afklaret før jeg går ud, og enten har taget for lidt penge med, eller kommer til at ligne en idiot.

 

God weekend

//Pilen

Jeg synes det er fantastisk godt af dig , at du spørger :) Og det er simpelhen så sødt af jer andre, at hjælpe :) 

Ved du hvad Pilen ? Jeg er ikke ny i det her - men jeg kan selv godt være i tvivl om, hvordan det lige hænger sammen alt det der med priser og hvad man får for hvad ,når jeg af og til læser andres annoncer  ;-) 

Selv kører jeg ikke med enkeltydelser (jeg er simpelthen SÅ dum til hovedregning , så det ville aldrig gå godt, ikke uden min kugleramme :P -) men jeg forstår sagtens din forvirring ;) 

Enig! Det skader ingen, at ringe og spørge ;) 

Du kan som udgangspunkt fortælle hvorfor du spørger, inden du spørger om det, som du er i tvivl om -så gør du pigen mere sikker på, at du ikke er en "wanker"  

Og du vil ofte møde forståelse for dine spørgsmål :) 

 - Husk , aldrig at betale nogen forud 

God vind :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pilen følg Kamillas råd og du er godt i gang og find en pige du kan komunikere med sprogmessig så det ikke opstår misforståelser selv holder jeg mig mest til danske piger og undgår typisk ungarske/romenske piger da deres engelsk nivå er generelt lavt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...