Hop til indhold

Recommended Posts

Så var den min tur til at besøge den meget roste Debora:

"Erotikgudinden i absolut verdensklasse(25 år-165/52kg), forfører dig med sit magiske væsen og sine spirituelle hænder og sender dig med raketfart til lykkens erotiske paradis.
Hos Debora får du oplevelser som er helt unikke. En brændende varm sexgudinde, som formår at skabe intimitet, som var hun din helt egen elskerinde. Frækhed, sensualitet og romantik går op i en højere enhed. Hæmningsløs, kreativ, initiativrig, berøringsvenlig og indlevende.
Krop er fræk og med former på de rette steder. Hun har D-skåls bryster, der er legesyge og og hun kan lide at du giver dem opmærksomhed. Missen er velduftende og velplejet. 
Hun er en super dejlig, varm og villig pige, der ELSKER at hygge, kæle og forkæle. 
Smilende, imødekommende og du vil ikke være i tvivl om at hun ELSKER at udfolde sig på lagnerne. "

debora.jpg

Ja hun absolut en smaddersød pige, og meget smuk.  Og billederne er af hende.  Hun er et blidt og kærligt væsen, på 27 år nu, der som reklameret sørger for, at man har det godt, også med rigtige kys.  Jeg har ikke lige overskud i dag til at fortælle om hele forløbet, vil bare sige, at der var mange søde øjeblikke i de 45 minutter, jeg betalte for. Små nynnelyd, mange søde (håber jeg) stille ord på portugisisk, mange kærlige berøringer, og alt tegn på at hun nød det, da jeg slikkede hende. (Jeg var ikke sikker på, om hun kom eller ej, men hun blev i hvert fald kørt op af det.)

Da jeg var kommet spurgte hun mig, hvor lang tid, der var tilbage (ja, det var den vej rundt). Der var 10 minutter, så hun tilbød massage, og DET kunne hun. Overraskende stærke greb, der blidt førte mig tilbage til virkeligheden, for jeg var (bliver altid) helt væk.   Og til sidst blev jeg tilbudt et stykke chokolade.  Sådan noget koster så lidt og gavner så meget J

Lejligheden er den velkendte latinerlejlighed tæt på Enghaveplads.  Super ren og lækker, og de har en høflig dansktalende telefondame, der ligesom Debora kommer fra Brasilien.  Tidsbestillinger er de dog ikke særlig gode til at respektere (det er der ikke mange af de udenlandske steder, der er), og jeg måtte vente udenfor i 10 minutter, og igen indenfor. Jeg fik dog en bad i den tid, som ikke var regnet med i tiden, så det var godt nok.

Så hun gør det godt, ja. Alligevel var der nogle ting som for mig trak fra. Det vigtigste er at hun slet ikke tale engelsk. Det ville normalt udelukke, at jeg besøger pigen, men jeg gjorde en undtagelse denne gang pga de varme anbefalinger.  Det trak dog absolut fra den personlige kontakt, som er det, jeg først og fremmest opsøger hos en pige, både på dansegulvet og i sengen.

Det andet er silikonebrysterne, som jeg også normalt undgår. Nu ved jeg godt, at det er smag og behag, men for mig virker en pige med oppumpede bryster slet ikke som en nøgen kvinde, men som en slags mannequindukke. Og tit, som her, er brystvorterne så små og pressede ud, at man slet ikke kan få fat i dem. Det ønsker pigen tit heller ikke, at man gør, så hele den fornøjelse der ligger i at lege med brysterne forsvinder fra menuen.

Og til sidst syntes jeg, at der var lidt kølighed over hende, trods sødmen.  Jeg fik aldrig den glæde man får fra en varm forbindelse, hvor pigens krop er rigtigt med, som jeg f.eks. for nyligt fik fra Alicia og fra Selena.  Og mit hånd blev flyttet nogle gange.  Men det er muligt at en anden ville kunne få den slags forbindelse med hende, og man kan faktisk godt se fra billederne, at hun er lidt sådan.

Så på alle tre punkter må jeg indrømme, at jeg var advaret på forhånd.  Men jeg valgte at besøge hende alligevel, og det har jeg ikke fortrudt, for hun var sød og dejlig og det blev klart en god oplevelse, dog ikke én af de allerbedste.

Hun rejser d. 29/7.

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været forbi hende for nylig, og helt enig i din fine og respektfulde anmeldelse. Godt, sødt, rart og dejligt - men ikke en af de allerbedste .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...