Hop til indhold
sunkist1

Super besøg hos denne skønhed

Recommended Posts

Så blev det min tur til at komme med en anmeldelse. https://annoncelight.dk/showad/211783

Jeg havde fornøjelsen af et frækt møde med denne unge dame. Hun er virkelig sød og hvis man er til små damer med en dejlig krop, som ikke er bange for at blive berørt og som virkelig kan give et godt blow, ja så er man ikke gået forkert.

Man skal hente hende på et forud aftalt sted og så kører man til hendes "spot i solen" som hun kalder det. Et dejligt diskret sted i naturen. Her sexer man så. Alt i alt en god oplevelse, og jeg betalte først da hun havde slugt hver en dråbe.

Risiko for gentagelse 100%

Pige 10 ud af 10

Sted 8 ud af 10 ( ikke 10 ud af 10, da det er udendørs, og der kan være vådt)

Sex 10 ud af 10

Det eneste minus er at det er en lidt lang køretur, for at komme til det sted hvor man skal sexe, men heldigvis er pigen sød at snakke med..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder som en jeg godt kunne finde på at besøge på et tidspunkt:-)

Hvordan er hun angående tid. Har man god tid til, eller er det f.eks en halv man betaler for?

Kysser hun også på munden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. tid, så har hun ikke travlt, men så snart du har sprøjtet, så er det slut. Ikke noget med at man kan/må få to udløsninger eller lign.

Ja Marqui, det er den samme...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...