Hop til indhold

Super besøg hos denne skønhed

Featured Replies

Skrevet

Så blev det min tur til at komme med en anmeldelse. https://annoncelight.dk/showad/211783

Jeg havde fornøjelsen af et frækt møde med denne unge dame. Hun er virkelig sød og hvis man er til små damer med en dejlig krop, som ikke er bange for at blive berørt og som virkelig kan give et godt blow, ja så er man ikke gået forkert.

Man skal hente hende på et forud aftalt sted og så kører man til hendes "spot i solen" som hun kalder det. Et dejligt diskret sted i naturen. Her sexer man så. Alt i alt en god oplevelse, og jeg betalte først da hun havde slugt hver en dråbe.

Risiko for gentagelse 100%

Pige 10 ud af 10

Sted 8 ud af 10 ( ikke 10 ud af 10, da det er udendørs, og der kan være vådt)

Sex 10 ud af 10

Det eneste minus er at det er en lidt lang køretur, for at komme til det sted hvor man skal sexe, men heldigvis er pigen sød at snakke med..

Skrevet
  • Author

Hun er ca. 170 cm høj, slank, a-skåls bryster, slank, kønt ansigt.

Hun er at træffe nogenlunde tæt ved Kolding

Skrevet

ups. fejl40. sorry :)

Redigeret af PHD

Skrevet

Hun lyder som en jeg godt kunne finde på at besøge på et tidspunkt:-)

Hvordan er hun angående tid. Har man god tid til, eller er det f.eks en halv man betaler for?

Kysser hun også på munden?

Skrevet
  • Author

Mht. tid, så har hun ikke travlt, men så snart du har sprøjtet, så er det slut. Ikke noget med at man kan/må få to udløsninger eller lign.

Ja Marqui, det er den samme...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.