ægteven 37 Skrevet 3. August, 2016 gad vide om hun arbejder sammen med Jasmina Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 4. August, 2016 Jasmina - som i thailænder/dansker der skriver hun bor på "Frederiksberg" - for hende kan jeg kun advarer imod hun skurer beløbet op ligepludseligt (længere historie) hun er stadigt derinde, dog under et andet brugernavn. milf1989 havde jeg en aftale med for et par måneder siden, sprang fra dagen inden da jeg skulle til udlandet - der fik jeg en ret pæn sviner, og en historie om at hendes udlejer ville smide hende ud... Dog ingen direkte trusler, men en spøjs oplevelse Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 5. August, 2016 mon ikke det så var passende at få hendes nye brugernavn, så der kan advares mod hende også. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 5. August, 2016 ægteven skrev, for 40 minutter siden: mon ikke det så var passende at få hendes nye brugernavn, så der kan advares mod hende også. Joeh, var dog ikke aktiv herinde i den periode, udover det kan jeg ikke huske hendes nye brugernavn, blokerede hende da jeg genkendte hendes billede. Støder jeg på hende igen, så skal jeg nok dele historien i en ny tråd. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 5. August, 2016 HGW skrev, den 31-07-2016 at 07:43: Måske også nemmere når jeg ved hvor hun bor og hvem er, end omvendt. Hun er stadigvæk aktiv på SD. hvad hedder hu nu derinde? Eller vil jeg mene at det er en god ide at optage opkaldene. Det kan man bla på Windows telefoner nemt. Hvis man vil uden om at skulle næne hver gang, at man optager det. Så er det vel bare at sige, første gang hun ringer, at man optager dette, og alle fremtidige opkald.. Så er hun informeret. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 5. August, 2016 Samson skrev, for 6 timer siden: Hvis man vil uden om at skulle næne hver gang, at man optager det. Så er det vel bare at sige, første gang hun ringer, at man optager dette, og alle fremtidige opkald.. Så er hun informeret. Fat det nu: Du behøver ikke informere nogen om at du optager samtaler, som du har med dem. Uanset om det er på telefonen eller på andre måder. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 5. August, 2016 (edited) anders Jensen skrev, den 31. juli 2016 at 09:36: Har du advaret mod hende i en selvstændig anmeldelse ? det vil være super godt Redigeret 5. August, 2016 af HGW Citerede forkert Del dette indlæg Link til indlæg
dalle95 35 Skrevet 24. Marts, 2017 Nyhed. lige blevet kontaktet af politiet. de regner med at tage sagen videre og gøre noget ved det. fik afvide at jeg ikke er den eneste som er ramt af hende, men er den eneste som har taget den videre til dem Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 25. Marts, 2017 dalle95 skrev, for 16 timer siden: fik afvide at jeg ikke er den eneste som er ramt af hende, men er den eneste som har taget den videre til dem Hvordan kan politiet vide at andre er ramt, når ingen andre har taget det videre til dem? Del dette indlæg Link til indlæg
dalle95 35 Skrevet 25. Marts, 2017 ved jeg ikke. men ham der ringede sagde at der var andre. måske folk som har droppet sagen senere hen Del dette indlæg Link til indlæg