Hop til indhold
dalle95

milf1989-har stadig ikke tilgivet mig selv....

Recommended Posts

vil undskylde på forhånd for evt stavefejl...

denne historie omhandler Milf1989, og min side af det hele.


men det hele startede i januar måned da jeg mødte en "sød" pige på SD, vi begyndte at skrive lidt sammen og kom tæt på hinanden, og om hvorfor man var på siden. efter ca en måned med at skrive frem og tilbage, også sendt lidt penge til hende fordi hun åbenbart skulle have til babysitter og det ene og det andet..... dumt i know....
men efter et stykke til mødes vi så.....på min adresse.... igen dumt...... vi går i gang med akten, og den var overhovedet ikke god, har fået bedre hos jomfruer...... (btw er jeg 20)

jeg beslutter mig så efter det ene møde at stoppe forholdet og fortæller hende det..... der blev hun rigtig sur, og truer med at ligge alle beskederne ud og tage kontakt med min familie..... fordi min familie ikke snakker om sådan nogen seksuel ting, var jeg rigtig bange for at de skulle dømme mig....
hun bliver ved med at presse og hver gang hun presser, får hun de penge hun beder om..... i sidste ende ca 80.000kr.....

det hele sluttede her for en lille måned siden da hun kontaktede mig over mobilen via privat nr, og der brød jeg sammen.... min (på det tidspunkt nye) kæreste så det, og det samme gjorde mine kollegaer, og spurgte så ind til det hele.... jeg fortalte for første gang den historie om hvad der var sket, og at jeg på et tidspunkt stod og ventede på toget og overvejede at bare tage skridtet frem og slutte det hele....glad for i dag ikke at havde gjort det.

min kæreste overbeviser mig om at den historie skulle min mor vide, og det fik hun så..... hun var støttende og kaldte mig en kæmpe idiot, men man lærer af sine fejl. jeg valgte så at tage min bror med til politiet da jeg har været truet med at hendes bror ville komme og gøre skade på mig og min familie, og at hun også ville komme og "snakke" med dem. jeg følte mig presset og truet på mit helbred, heldigvis kan jeg nu ligge alt bag mig.....

det er en lang ud historie med følte at jeg kunne ligge den her ud, for at advare folk og at folk også kunne høre fra en hvor de ikke kun var blevet afvist, men faktisk afpresset.

tak.
 

  • Synes godt om 13

Del dette indlæg


Link til indlæg

ked af at høre, at du er blevet afpresset.

håber du har lært at dine fejl. og ikke mindst, så er det meget flot af din kæreste at støtte dig i denne sag - hold fast hende.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Py føj det var megen byrde på så få linjer, godt du fik snakket ud, du har da ikke i mine øjne gjort  noget galt andet at betale et el andet beløb (vel ikke 80000)

for at slippe for omtale, vi har da alle hjulpet en pige med kr, jeg nærmer da de 80 som du snakker om i gennem livet med forskellige ikke pro svindlere og en enkelt GP

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Tak for beretningen - det må have været særdeles smertefuldt! 

"Godt" det kan lægges bag dig allerede nu. Politiets og andre "kloge" hoveder anbefaler også af man fra første afpresningsøjeblik melder det til politiet og ikke betaler noget. 

Det skyldes netop at mennesker der afpresser andre men mennesker altid er psykopater og derfor aldrig er til at lave en aftale med. Så de vil blive ved med at komme med nye trusler uanset hvad

så gå til kort og politi med det sammen - det er den mindst smertefulde og langt billigste vej :) også selvom det ender med skilsmisse eller udstødelse af familien - for de stopper ikke alligevel før de har brugt dig op. 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var 80,000kr der blev sendt til hende gennem tiden, og de penge fik jeg i arv efter min far gik bort.....

jeg har lært min lektie og er glad for at min familie og min kæreste er der for mig, og det var min kærestes ide om at jeg skulle advare andre om det.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
dalle95 skrev, for 2 minutter siden:

det var 80,000kr der blev sendt til hende gennem tiden, og de penge fik jeg i arv efter min far gik bort.....

jeg har lært min lektie og er glad for at min familie og min kæreste er der for mig, og det var min kærestes ide om at jeg skulle advare andre om det.

Af nysgerrighed - havde du denne dejlige Kærreste imens du aftalte dette potentielle møde med afpresseren? Der Jo nok snart er bag tremmer et stykke tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej, fik hende da jeg troede det hele var slut, havde ikke haft kontakt med hende i 3 uger, og begyndte at se min nye kæreste. hvor så afpresningen begyndte lidt efter.

fik også et opkald igår fra privat nr om at jeg skulle sætte 2000kr ind på hendes konto, hvor jeg bare grinte og lagde på, sjovt nok sad min kæreste lige ved siden af :P
politiet har sagt at de vil tage fat i mig dagen før de køre ud til hende og snakker med hende, da hun evt kan går lidt "amok" efter, så der flytter jeg kort ud af lejligheden :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
dalle95 skrev, for 7 minutter siden:

nej, fik hende da jeg troede det hele var slut, havde ikke haft kontakt med hende i 3 uger, og begyndte at se min nye kæreste. hvor så afpresningen begyndte lidt efter.

fik også et opkald igår fra privat nr om at jeg skulle sætte 2000kr ind på hendes konto, hvor jeg bare grinte og lagde på, sjovt nok sad min kæreste lige ved siden af :P
politiet har sagt at de vil tage fat i mig dagen før de køre ud til hende og snakker med hende, da hun evt kan går lidt "amok" efter, så der flytter jeg kort ud af lejligheden :)

Shit en type :((( men fedt politiet tager det så alvorligt når det er afpresning. 

Det gør de i øvrigt altid - så man kan trygt gå til dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føler med dig Dalle, kedelig oplevelse at være ude for, og så penge der nok havde været øremærket til bedre mål.
Kan kun sidde måbende og læse din historie - som du selv er inde på, lektien er vist lært.

Hvordan er udsigten til at få pengene igen? Ved slet ikke hvordan politiet og ordensmagten håndtere eftermælet af sådanne sager.

Redigeret af Argent
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Politiet køre deres sag om afpresning og når den er vundet er det en civil sag...

nu begynder hun igen og ringe med skjult nr......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Bare tag telefonen og sig at du optager samtalen som det første - og at du vil bruge det til bevisførelse i en retsag :) så må det anvendes i retssagen. 

Så det er jo fedt hun ringer :))) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 20/7/2016 at 22:46:

Bare tag telefonen og sig at du optager samtalen som det første - og at du vil bruge det til bevisførelse i en retsag :) så må det anvendes i retssagen. 

Det må anvendes uanset om han siger han optager det eller ej. Har du set for mange amerikanske retssagsdramaer?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det er muligt det må men det er ikke lovligt at optager uden at sige det jvfr datalovgivningen. 

Det er jo derfor man i dag ikke kan ringe til et eneste firma uden at få at vide samtale bliver eller kan blive optaget

så for en sikkerheds skyld ville jeg informere. Så får du ikke shit for at gøre det. 

Og ja da - jeg ser alt for mange amerikanske serier :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 20 minutter siden:

Det er muligt det må men det er ikke lovligt at optager uden at sige det jvfr datalovgivningen. 

Hun påstår så også hun har nogle optagelser - så mon ikke det går lige op :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Hun påstår så også hun har nogle optagelser - så mon ikke det går lige op :P

Jo :) men hvorfor ikke være forvejen hele vejen - det gør jo alt lettere men selv overholder loven til punkt og prikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 4 timer siden:

Det er muligt det må men det er ikke lovligt at optager uden at sige det jvfr datalovgivningen. 

Det er jo derfor man i dag ikke kan ringe til et eneste firma uden at få at vide samtale bliver eller kan blive optaget

så for en sikkerheds skyld ville jeg informere. Så får du ikke shit for at gøre det. 

Og ja da - jeg ser alt for mange amerikanske serier :))) 

Du forveksler to regler. Man må selv optage alle samtaler man deltager i uden at oplyse det. Derimod må man ikke optage andres samtale uden at gøre alle involverede opmærksomme på det. Derfor beskeden, når du ringer til kundeservice.

Derfor vil en optagelse ikke være ulovlig i dette tilfælde. Men selv hvis den var kunne den fremlægges i en retssag.

Et spektakulært eksempel på en lovlig, skjult optagelse, som blev fremlagt, var da en bror til en voldtægtsdømt optog en samtale med voldtægtsofferet, der indrømmede at have løjet om anklagen. De dømte (!) blev derefter frikendt.

 

http://politiken.dk/indland/ECE933591/drenge-frikendt-for-gruppevoldtaegt/

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Du forveksler to regler. Man må selv optage alle samtaler man deltager i uden at oplyse det. Derimod må man ikke optage andres samtale uden at gøre alle involverede opmærksomme på det. Derfor beskeden, når du ringer til kundeservice.

Derfor vil en optagelse ikke være ulovlig i dette tilfælde. Men selv hvis den var kunne den fremlægges i en retssag.

Et spektakulært eksempel på en lovlig, skjult optagelse, som blev fremlagt, var da en bror til en voldtægtsdømt optog en samtale med voldtægtsofferet, der indrømmede at have løjet om anklagen. De dømte (!) blev derefter frikendt.

 

http://politiken.dk/indland/ECE933591/drenge-frikendt-for-gruppevoldtaegt/

Tak for kæarifikationen - det giver god mening 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 23 timer siden:

Tak for kæarifikationen - det giver god mening 

Så lidt. For god ordens skyld er her en troværdig kilde (sad på telefon, da jeg kommenterede):

https://www.familieadvokaten.dk/Breve-100/b100-301.html

Her lidt uddybning, der forklarer, at man godt må optage samtaler mellem andre, hvis man har samtykke fra bare en af dem (logikken er, at man bare yder teknisk bistand for pågældende til at optage), så det var delvist forkert, hvad jeg skrev:

https://books.google.dk/books?id=Z1sSscTEC-UC&pg=PA169&lpg=PA169&dq=skjult+optagelse+af+samtale&source=bl&ots=GUFKkxYFQN&sig=e6Fgx6ZWlkibR_X-9c24Zvla1TI&hl=da&sa=X&ved=0ahUKEwi-_OernJTOAhWEEywKHXONBY04ChDoAQhHMAY#v=onepage&q=skjult optagelse af samtale&f=false

Når du henviste til datalovgivningen må det have være persondatalovens bestemmelser om opbevaring af persondata, jf fx denne her udtalelse fra datatilsynet?:
https://www.datatilsynet.dk/afgoerelser/afgoerelsen/artikel/vedroerende-optagelse-af-telefonsamtaler/

Den forklarer i hvert fald at man hører den standard-besked i en kundeservice:

Datatilsynet har haft en konkret sag vedrørende et selskabs optagelse af telefonsamtaler mellem selskabets kunder og medarbejdere. Optagelserne skulle bruges i forbindelse med uddannelse af de pågældende medarbejdere. Datatilsynet udtalte i den forbindelse, at det var tilsynets umiddelbare opfattelse, at optagelse og lagring af telefonsamtaler, som udgangspunkt burde baseres på et samtykke fra alle, der registreredes oplysninger om, jf. § 6, stk. 1, nr. 1.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 12 minutter siden:

Så lidt. For god ordens skyld er her en troværdig kilde (sad på telefon, da jeg kommenterede):

https://www.familieadvokaten.dk/Breve-100/b100-301.html

Her lidt uddybning, der forklarer, at man godt må optage samtaler mellem andre, hvis man har samtykke fra bare en af dem (logikken er, at man bare yder teknisk bistand for pågældende til at optage), så det var delvist forkert, hvad jeg skrev:

https://books.google.dk/books?id=Z1sSscTEC-UC&pg=PA169&lpg=PA169&dq=skjult+optagelse+af+samtale&source=bl&ots=GUFKkxYFQN&sig=e6Fgx6ZWlkibR_X-9c24Zvla1TI&hl=da&sa=X&ved=0ahUKEwi-_OernJTOAhWEEywKHXONBY04ChDoAQhHMAY#v=onepage&q=skjult optagelse af samtale&f=false

Når du henviste til datalovgivningen må det have være persondatalovens bestemmelser om opbevaring af persondata, jf fx denne her udtalelse fra datatilsynet?:
https://www.datatilsynet.dk/afgoerelser/afgoerelsen/artikel/vedroerende-optagelse-af-telefonsamtaler/

Den forklarer i hvert fald at man hører den standard-besked i en kundeservice:

Datatilsynet har haft en konkret sag vedrørende et selskabs optagelse af telefonsamtaler mellem selskabets kunder og medarbejdere. Optagelserne skulle bruges i forbindelse med uddannelse af de pågældende medarbejdere. Datatilsynet udtalte i den forbindelse, at det var tilsynets umiddelbare opfattelse, at optagelse og lagring af telefonsamtaler, som udgangspunkt burde baseres på et samtykke fra alle, der registreredes oplysninger om, jf. § 6, stk. 1, nr. 1.

 

Tak for grundigheden ! 

Er konklusionen her så ikke at det er en god ide at informere om at man optager så man i det mindske har bevis for at personen har givet et indirekte samtykke ? 

Som jeg tænker det er der også forskel på om man skal bruge en optagelse til at blive frikendt (som i voldtægtssager du nævner) eller om den skal bruges til at dømme en anden person ?

hvad tænker du?

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 1 minut siden:

Tak for grundigheden ! 

Er konklusionen her så ikke at det er en god ide at informere om at man optager så man i det mindske har bevis for at personen har givet et indirekte samtykke ? 

Nej. Hvis man udsættes for afpresning, så er det smart ikke at fortælle, at man optager, da det nok vil påvirke afpresseren. Og det er uden for enhver tvivl at det er lovligt at optage en sådan samtale skjult.

anders Jensen skrev, for 2 minutter siden:

Som jeg tænker det er der også forskel på om man skal bruge en optagelse til at blive frikendt (som i voldtægtssager du nævner) eller om den skal bruges til at dømme en anden person ?

Der er ingen forskel. I voldtægtssagen kunne optagelsen i øvrigt indgå i bevismaterialet mod pigen for falsk anmeldelse (som hun fik en behandlingsdom for). Så i den sag kan man sige optagelsen også var bevis i en sigtelse.

https://www.dr.dk/ligetil/indland/doemt-til-behandling-lyve-om-voldtaegt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Super - tak

det er godt at få den helt på plads :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist historie. 

Jeg var hos hende for halvt år siden. Jævnt kedeligt, men god krop og flot pige. Efterfølgende fik jeg flere sms'er med om jeg kunne overføre et beløb fordi kommunen ville smide hende ud, næste gang var det noget andet og tredje. Betalte kun for det der skete på mødet og ignorerede hende til sidst. Så stoppede det. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
dalle95 skrev, for 7 timer siden:

HGW, du slap let fra hende :P

Måske også nemmere når jeg ved hvor hun bor og hvem er, end omvendt. Hun er stadigvæk aktiv på SD. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
HGW skrev, for 1 time siden:

Måske også nemmere når jeg ved hvor hun bor og hvem er, end omvendt. Hun er stadigvæk aktiv på SD. 

Har du advaret mod hende i en selvstændig anmeldelse ?

det vil være super godt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...