Hop til indhold
MasseS

Ahornsgade 20/Moden kvinde

Recommended Posts

Mon ikke du mener det gamle nr 11 (var det vist) "BR-grafik"? Der var noget brunt værtshus over indretningen der. Både nr 20 og nr 1 er indrettet mere lyst og moderne. Jeg er nu nærmest ligeglad med det, men det er dejligt at der ikke lugter af tobak. 

I øvrigt er der efter min mening ingen grund til at stille de to steder op mod hinanden, de er lige gode, og for os kunder er det kun en fordel, at man kan gå det ene sted, hvis der er optaget det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 11 timer siden:

He he...kommer til at tænke på det 'gamle nr. 20', med tunge gardiner og skummel belysning, hvor stanken af sved, røg og sæd hang i næsen, når man trådte ind...ja sæden drev sgu nærmest ned af de nikotingule vægge..... :-D

 

 

Ja jeg tro at det gamle nr. 11, som var hyggeligt nok har sikkert brugt samme geniale indretnings arkitekt som Rio Bravo restaurant/ værtshus. Det brune hyggelige 70'er look og lidt skummel belysning, der har de kedelige lyse ammestue cafe'er noget at lære :-).

"ja sæden drev sgu nærmest ned af de nikotingule vægge..... :-D"

Der var vist kun Blue Movie på Vesterbro, som kunne over gå dette, der drev sæden vitterlig ned af væggene og hende, som nogen gange passede kabinerne var forståeligt nok pisse sur hvis der lige har værret en sprøjte glad ungersvend, som syntes køkkenrulle var noget op reklameret fis :-).

 

Tilsidst er der kun at sige, jeg savner hyggen på 11, men de to nye steder er nu også ret gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 20 timer siden:

Mon ikke du mener det gamle nr 11 (var det vist) "BR-grafik"? Der var noget brunt værtshus over indretningen der. Både nr 20 og nr 1 er indrettet mere lyst og moderne. Jeg er nu nærmest ligeglad med det, men det er dejligt at der ikke lugter af tobak. 

I øvrigt er der efter min mening ingen grund til at stille de to steder op mod hinanden, de er lige gode, og for os kunder er det kun en fordel, at man kan gå det ene sted, hvis der er optaget det andet.

jo...for fanden!

Troede faktisk det var det samme!?

Bjørns GB sted!

My fault!

Så nr. 20 er et nyt sted?

Troede bare det var det gamle der var shinet up!

Er nr. 11 "BR Grafik" så lukket?

Eller er der 3 steder i den lille gade?

Og er en del af nr. 11 pigerne så rykket over i nr. 20?

Jeg ved nogle rykkede til nr. 1...Putte f.eks.?

 

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, for 11 timer siden:

Ja jeg tro at det gamle nr. 11, som var hyggeligt nok har sikkert brugt samme geniale indretnings arkitekt som Rio Bravo restaurant/ værtshus. Det brune hyggelige 70'er look og lidt skummel belysning, der har de kedelige lyse ammestue cafe'er noget at lære :-).

"ja sæden drev sgu nærmest ned af de nikotingule vægge..... :-D"

Der var vist kun Blue Movie på Vesterbro, som kunne over gå dette, der drev sæden vitterlig ned af væggene og hende, som nogen gange passede kabinerne var forståeligt nok pisse sur hvis der lige har værret en sprøjte glad ungersvend, som syntes køkkenrulle var noget op reklameret fis :-).

 

Tilsidst er der kun at sige, jeg savner hyggen på 11, men de to nye steder er nu også ret gode.

He he...godt skrevet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 11 timer siden:

jo...for fanden!

Troede faktisk det var det samme!?

Bjørns GB sted!

My fault!

Så nr. 20 er et nyt sted?

Troede bare det var det gamle der var shinet up!

Er nr. 11 "BR Grafik" så lukket?

Eller er der 3 steder i den lille gade?

Og er en del af nr. 11 pigerne så rykket over i nr. 20?

Jeg ved nogle rykkede til nr. 1...Putte f.eks.?

 

 

 
 
 

Hej McQueen,

Nr. 11 "BR Grafik" blev lukket ned og nogle af pigerne startede selv op i nr. 1 og efterfølgende kom der også et sted i nr.20. Desværre var det nok for meget skriveri fra en lidt naiv Esktra Blads jounalist, som intresseret sig for udlejning markedet og andelsbolig foreninger, som fik stedet lukket. Måske skylder han stadig øl til annonce afd. på Ekstra Bladet :-).

Husker specielt en sætning hvor journalisten citere en andelsbolig "formand"/ advokat "Det er kun pæne noble voksne mænd i sorte Mercedes som besøger stedet", men det var nu mest sagt for at få lagt låg på sagen :-).

Onde tunger vil påstå, at GB briksen holdt bygningen oppe med de tykke sorte stolper :-) og de struktur bårene rytmiske udskejelser var vist til gene for overboerne når det gik lidt for vildt for sig.

 

Redigeret af giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, for 8 minutter siden:

Hej McQueen,

Nr. 11 "BR Grafik" blev lukket ned og nogle af pigerne startede selv op i nr. 1 og efterfølgende kom der også et sted i nr.20. Desværre var det nok for meget skriveri fra en lidt naiv Esktra Blads jounalist, som intresseret sig for udlejning markedet og andelsbolig foreninger, som fik stedet lukket. Måske skylder han stadig øl til annonce afd. på Ekstra Bladet :-).

Husker en specielt en sætning hvor journalisten citere en andelsbolig "formand"/ advokat "Det er kun pæne noble voksne mænd i sorte Mercedes som besøger stedet", men det var nu mest sagt for at få lagt låg på sagen :-).

Onde tunger vil påstå, at GB briksen holdt bygningen oppe med de tykke sorte stolper :-) og de struktur bårene rytmiske udskejelser var vist til gene for overboerne når det gik lidt for vildt for sig.

 

Stor tak for orienteringen.

Var faktisk mit debut sted ... 1992 ;-) 

Så Bjørn er helt ude af gamet?

Synes stadig der er blevet annonceret med GB og nogle af de samme damer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været til GB eller "party" som de kaldte det i Ahornsgade (bortset fra trekanter med to af damerne) hvilket godt kan ærgre mig lidt og nu er jeg for gammel til at hoppe ud i det. Men sjovt nok har jeg været ude for, at BR-grafiks overboer bankede i gulvet efter at damen jeg besøgte - Putte eller Naja - havde reageret meget lydeligt. Noget lignende har jeg aldrig været ude for andre steder, og selvom det bare var sjovt, blev jeg overrasket, for jeg tænkte, at det må de da være vant til. Men ikke længe efter kunne man læse om "andelsforeningen, der ikke længere vil acceptere gruppesex i kælderen", så det har nok været lidt følsomt på det tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 7 minutter siden:

Men sjovt nok har jeg været ude for, at BR-grafiks overboer bankede i gulvet efter at damen jeg besøgte - Putte eller Naja - havde reageret meget lydeligt.

 

He He Ekek hvem ved måske var det lige det knald, som fik lukket butikken eller Metro byggeriet som er på afveje :-) . Kan ihvertfald huske, at Bjørn gjorde opmærksom på at lyden kunne forplante sig til overboerne, så der skulle tages hensyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...