Hop til indhold
*S*

Debora - 45 minutter i himlen

Recommended Posts

Jeg har lige tilbragt 45 min, sammen med "gudinden" Debora på Vesterbro. Det er ca. 1 år siden, hun sidst har været i Danmark og jeg må med skam erkende, at jeg havde glemt, hvor fantastisk hun er.

Hvis man er til små latinoer og hygge, blid "kærestesex", så er det den dejligste oplevelse som jeg endnu, har har haft. Jeg er ikke så meget for, at fortælle om selve akten, da jeg synes at det er et privat øjeblik, mellem Debora og mig.

Jeg kan dog fortælle, at hun er til "rigtige" kys, bj uden gummi (efter den obligatoriske vådserviet), og en vidunderlig "ridetur".

Derudover er der fuld øjenkontakt hele tiden, "nydelyde", 100% arrangementer og, "næsten" bedst af alt, hun "massere", næsten under hele akten, dine skulder, nakke, hovedbund og skuldre. 

Hun er så dejlig, at jeg egentlig mest havde lyst til, at have hende for mig selv ;-)

Som ENESTE lille, lille bitte minus (og det er kun fordi, jeg ikke selv kan, spansk, portugisisk eller italienske), så er hendes engelsk meget begrænset. 

Jeg gik derfra på små skyer, med batterierne fuldt opladt, og et smil fra den ene øreflip til den anden.

Et lille stykke af himmeriget på Vesterbro :-)

Pas på hende og behandl hende blidt og pænt, så bliver du belønnet tusindefold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
*S* skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har lige tilbragt 45 min, sammen med "gudinden" Debora på Vesterbro. Det er ca. 1 år siden, hun sidst har været i Danmark og jeg må med skam erkende, at jeg havde glemt, hvor fantastisk hun er.

Hvis man er til små latinoer og hygge, blid "kærestesex", så er det den dejligste oplevelse som jeg endnu, har har haft. Jeg er ikke så meget for, at fortælle om selve akten, da jeg synes at det er et privat øjeblik, mellem Debora og mig.

Jeg kan dog fortælle, at hun er til "rigtige" kys, bj uden gummi (efter den obligatoriske vådserviet), og en vidunderlig "ridetur".

Derudover er der fuld øjenkontakt hele tiden, "nydelyde", 100% arrangementer og, "næsten" bedst af alt, hun "massere", næsten under hele akten, dine skulder, nakke, hovedbund og skuldre. 

Hun er så dejlig, at jeg egentlig mest havde lyst til, at have hende for mig selv ;-)

Som ENESTE lille, lille bitte minus (og det er kun fordi, jeg ikke selv kan, spansk, portugisisk eller italienske), så er hendes engelsk meget begrænset. 

Jeg gik derfra på små skyer, med batterierne fuldt opladt, og et smil fra den ene øreflip til den anden.

Et lille stykke af himmeriget på Vesterbro :-)

Pas på hende og behandl hende blidt og pænt, så bliver du belønnet tusindefold. 

Der er mange på EG der besøger himlen for tiden :-)

Og du var så højt oppe i skyerne at du placerede denne dejlige latino blandt thaipigerne. ;-)

Men jeg gætter på du er undskyldt. I paradiset bliver man let forvirret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...