Hop til indhold
Rejsenetværk

Bedste lakridskonfekt

Bedste lakridskonfekt  

17 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvilken lakridskonfekt synes du er bedst

    • Jeg synes at Basset's er den bedste lakridskonfekt
      8
    • Jeg synes at Lagerman fra Malaco er den bedste lakridskonfekt
      9


Recommended Posts

Er der forskel på smagen ? :D

Jeg stemte på Lagerman, fordi at der er den der med chokolade / lakrids / chokolade :P 

og umiddelbart er det vist den som jeg er vokset op med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sur over de har lavet om på Basset's engelske vingummi,  det ny smager af sulfo :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vælger ikke at deltage, da jeg ikke bryder mig specielt om lakridskonfekt. Jeg elsker derimod chokolade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bing skrev, for 43 minutter siden:

Jeg er sur over de har lavet om på Basset's engelske vingummi,  det ny smager af sulfo :( 

Ja, du har da ret... det smager mærkeligt, det fra Basset's

Del dette indlæg


Link til indlæg

Basset's helt klart og som det er med GP, sådan er det også med lakridskonfekt, vi har forskellig smag;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lagermans tak. De brune og ellers er Labre Larver fra Haribo min ynglings - uden sammenligning i øvrigt griner.

Er en sucker for søde sager; p-tærter især de nye salte/karamel, røde bløde kyssemunde fra "vej-selv" i Føtex, skumsvampe m chokolade, cremebrud fra Frellsens, hvid chokolade m crunch åh, dont get me started. Griner. Burde veje et tons med al det slik jeg har spist i mit liv... Uhm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min fetist er sød lakris, måtter, mølle hjul der er tørret så de er helt seje og håre tager tid og afholdenhed og lav fugtigtig grad så viser sød lakris

sig som gude slik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme at det ikke er smagen på lakrids jeg stemmer ud fra, men det at lagerman flyttede hele deres produktion til øst europa, det synes jeg ikke om og derfor er det ikke min favorit lakridskonfekt. Men det er jo nok under POLITIK, så se bort fra denne kommentar og sten efter smag :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...