Oldtimer 4601 Skrevet 25. Januar, 2019 al3000 skrev, for 4 timer siden: Fik kortvarigt hjerteflimmer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4601 Skrevet 25. Januar, 2019 al3000 skrev, for 4 timer siden: Hjælp, arrgh, mit hjerte...det stopper. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 725 Skrevet 26. Januar, 2019 Jeger lige blevet opereret. Jeg syntes ikke sygeplejerskerne på billederne ligner dem jeg så. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Januar, 2019 migmanden skrev, 1 time siden: Jeger lige blevet opereret. Jeg syntes ikke sygeplejerskerne på billederne ligner dem jeg så. Billedet kan næppe være her fra landet, for der er hele to afslappede sygeplejersker om én patient, og de ser ligefrem glade ud. Sådan er virkeligheden ikke i Dannevang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 725 Skrevet 27. Januar, 2019 Borende X skrev, for 15 timer siden: Billedet kan næppe være her fra landet, for der er hele to afslappede sygeplejersker om én patient, og de ser ligefrem glade ud. Sådan er virkeligheden ikke i Dannevang. Jeg blev opereret på privathospital, så det ligner. Ellers har du ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Januar, 2019 migmanden skrev, for 9 timer siden: Jeg blev opereret på privathospital, så det ligner. Ellers har du ret. Ja, måske på et privathospital, i det ofentlige er der vist ikke meget at grine ad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Januar, 2019 Borende X skrev, den 26/1/2019 at 23:16: Billedet kan næppe være her fra landet, for der er hele to afslappede sygeplejersker om én patient, og de ser ligefrem glade ud. Sådan er virkeligheden ikke i Dannevang. Nej, og derfor er der måske noget at lære andre steder fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg