Hop til indhold
Guest Søren Brun

Flere profiler

Recommended Posts

Guest Søren Brun

EG tillader flere profiler men naturligvis med restriktioner.

Jeg synes egentlig at det er en god ide, så jeg har selv 2. Jeg kan selv være ret impulsiv og skrive noget, jeg senere fortryder, derfor har jeg oprettet en læseprofil og en skriveprofil. 

Det kræver selvfølgelig lidt disciplin, så læseprofilen kun bruges til at læse indlæg, og jeg derfor skal skifte til 'skriveprofilen', hvis jeg har noget på hjerte. Det betyder, at jeg lige får tænkt mig om en ekstra gang, før jeg skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sletter du så også læseprofilen når du har læst nok vås eller er det bare tilfældet når skrive profilen har skrevet for meget af den slags :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
Bing skrev, for 17 minutter siden:

Sletter du så også læseprofilen når du har læst nok vås eller er det bare tilfældet når skrive profilen har skrevet for meget af den slags :wacko:

Der har du nok fået en udfordring for jeg synes at dine spørgsmål er tåbelige, så du kan selv vælge de(t) svar, der passer dig bedst til din dagsorden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En 'læseprofil'? ?

Er det ikke det samme som en 'skriveprofil', hvor man blot ikke besvarer indlæg?.

Du ved godt, der er ikke nogen der kan se, hvilke profiler der læser indlæggene, ikke? 

Bedste hilsner 

Forundret i Jylland..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
KF skrev, for 2 minutter siden:

En 'læseprofil'? ?

Er det ikke det samme som en 'skriveprofil', hvor man blot ikke besvarer indlæg?.

Du ved godt, der er ikke nogen der kan se, hvilke profiler der læser indlæggene, ikke? 

Bedste hilsner 

Forundret i Jylland..

Jo, og læs lige hvad jeg skriver om hvorfor jeg har to profiler og hvad de bruges til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 3 minutter siden:

Jo, og læs lige hvad jeg skriver om hvorfor jeg har to profiler og hvad de bruges til.

Ja, du har en 'Søren Brun' profil, som du lystigt benytter. 

Og så har du en 'hemmelig' profil, som ikke er mere hemmelig, end at du bare måtte oprette en tråd, kun for at fortælle os om denne herlige profil.

Men, og nu har jeg læst det to gange, kan du sige mig, hvad der får en voksen mand til at oprette en særlig profil, som han logger på når han ikke vil skrive indlæg??.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 59 minutter siden:

Ja, du har en 'Søren Brun' profil, som du lystigt benytter. 

Og så har du en 'hemmelig' profil, som ikke er mere hemmelig, end at du bare måtte oprette en tråd, kun for at fortælle os om denne herlige profil.

Men, og nu har jeg læst det to gange, kan du sige mig, hvad der får en voksen mand til at oprette en særlig profil, som han logger på når han ikke vil skrive indlæg??.

KF.

måske findes den "hemmelige profile" slet ikke, og tråden her blot for at give andre indtryk af hvor velovervejede hans bidrag faktisk er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 6 timer siden:

EG tillader flere profiler men naturligvis med restriktioner.

Jeg synes egentlig at det er en god ide, så jeg har selv 2. Jeg kan selv være ret impulsiv og skrive noget, jeg senere fortryder, derfor har jeg oprettet en læseprofil og en skriveprofil. 

Det kræver selvfølgelig lidt disciplin, så læseprofilen kun bruges til at læse indlæg, og jeg derfor skal skifte til 'skriveprofilen', hvis jeg har noget på hjerte. Det betyder, at jeg lige får tænkt mig om en ekstra gang, før jeg skriver.

Nu vi reklamerer for os selv:

Jeg har en profil - det er nok til mig.

Mon ikke også alle andre normale medlemmer  kan klare sig med det.

Normale: alle minus de grønne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis man altid afholder sig fra at blive personlig i debatten, og iøvrigt blot ignorerer profiler, der ikke kan finde ud af det - så har man kun brug for een profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 50 minutter siden:

Hvis man altid afholder sig fra at blive personlig i debatten, og iøvrigt blot ignorerer profiler, der ikke kan finde ud af det - så har man kun brug for een profil.

Yahhh, and don´t get the blues ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marqui skrev, for 6 timer siden:

måske findes den "hemmelige profile" slet ikke, og tråden her blot for at give andre indtryk af hvor velovervejede hans bidrag faktisk er?

Missionen mislykkedes ;-)

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, 1 time siden:

Missionen mislykkedes ;-)

KF.

Jeg har også to profiler. Midtjylland og KF, så kan jeg diskutere med mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 1 time siden:

Jeg har også to profiler. Midtjylland og KF, så kan jeg diskutere med mig selv.

Du/Jeg/Vi må ikke bruge begge profiler i samme tråd! 

Shit mand, nu får Du/Jeg/Vi et rap i måsen :D

KF. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 43 minutter siden:

Shit mand, nu får Du/Jeg/Vi et rap i måsen :D

KF. 

Det er jo det vi kan lide. Hvis der bliver problemer vælger jeg nok at slette KF Profilen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 21 minutter siden:

Det er jo det vi kan lide. Hvis der bliver problemer vælger jeg nok at slette KF Profilen.

Ejj, hvem skal jeg ævle med, fra WG profilen? ;-)

Nobody.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 4 timer siden:

Du/Jeg/Vi må ikke bruge begge profiler i samme tråd! 

Nu begynder vores meddebatører nok at forstå, hvorfor vi imod alle odds har erklæret, at den anden også er normalbegavet.        Shit jeg er skizofren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cage skrev, for 14 timer siden:

Hvad nu hvis man har så stort et Ego man ikke kan rumme sig selv, det kan jo være at det er tilfældet, :D men mon det er læseprofilen der giver skriveprofilen mundkurv på og hvad med skriveprofilen, kan den gøre læseprofilen snæversynet  :D  og læser læseprofilen det skriveprofilen har skrevet? Mon der er en Mainprofil :D 

Redigeret af Bing

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bing skrev, 1 time siden:

Hvad nu hvis man har så stort et Ego man ikke kan rumme sig selv, det kan jo være at det er tilfældet, :D men mon det er læseprofilen der giver skriveprofilen mundkurv på og hvad med skriveprofilen, kan den gøre læseprofilen snæversynet  :D  og læser læseprofilen det skriveprofilen har skrevet? Mon der er en Mainprofil :D 

Øhhh what? Kan normalt godt læse noget med højt lix tal. Men tabte du mig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cage skrev, for 3 minutter siden:

Øhhh what? Kan normalt godt læse noget med højt lix tal. Men tabte du mig!

Det er bare fis og ballade, ikke møntet på dig :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bing skrev, Lige nu:

Det er bare fis og ballade, ikke møntet på dig :D 

Ok - så er jeg mere rolig ;)

Fangede hat.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun

Imponerende kommentarer. Det lader jo mest til, at der ikke er nogen der har en mening om selve indholdet af indlægget men mere om 'min person', desværre nok noget der er kendetegnet for niveauet af debatindlæg på EG i øjeblikket. Og her er der så nogen, der afslører sig selv. :oops::oops: Selvpromovering er åbenbart vigtig.

Og jo, jeg var nok klar over hvem der nok ville svare, måske.

Og nu kan kan jeg kan så sidde og læse evt svar fra min læseprofil uden at føle mig forpligtiget til at svare på evt tåbelige kommentarer..:-D

Redigeret af Søren Brun
Skrivefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

hvis der er nogle der føler behov for flere profiler...så fred være med det må jo være op til hver enkelt, i min verden er en profil rigelig og hvis man har valgt at være sig selv, og stå ved sig selv så kommer man også til at fremstå som en ærlig person....temmelig grineren de profiler der forlader EG med fuld musik, og i samme øjeblik opretter en ny profil som kører videre med samme falske attitude...:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
3Forever skrev, for 3 timer siden:

Det er vist en sandhed med modifikationer. Du er vist også indehaver af profilen Krølle Bølle. ;) 

https://www.eroguide.dk/forum/profile/13987-krølle-bølle/

Sikke dog et arbejde, du har  lavet.

Registreret for ganske få timer siden.

Burde du ikke have undersøgt sagen bare lidt bedre.

Min tidligere profil har været inaktiv et halvt års tid  JEG har forgæves forsøgt at  få den slettet Kan ikke logge ind på profilen. Årsagen til  skiftet er underordnet.

Brug nu lidt til at  kigge på den. Også der gå jeg ind for 1 profil.

Redigeret af Krølle Bølle Jr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...